![]() |
Toerisme en Recreatie
Doet er iemand de opleiding recreatie??
Ik ga die volgend jaar doen. En waar volg je hem? |
Wat houdt het in? *intresse*
Niet dat ik het wil doen, maar ik hoor er zo veel over maar heb geen idee wat je er eigenlijk leert en wat je er mee kan gaan doen. |
Citaat:
|
Ik heb toerisme en recreatie gedaan. Wat wil je precies weten?
|
wat voor werk doe je nu
|
Ik ben na mn opleiding verder gaan studeren en werk in de zomermaanden in het buitenland.
|
Citaat:
|
Ik heb kort hbo toerisme en recreatie gedaan aan de NHTV in Breda (2 jaar). Die opleiding bestaat inmiddels niet meer.. het is nu Functiegericht Toerisme geworden en 4-jarig.
En ik vertrek volgende week naar Turkije om daar 3 maanden te werken als hostess. M'n afstudeerstage heb ik bij een reistijdschrift gelopen, op de redactie. Er zijn heel erg veel mogelijkheden binnen het toerisme en misschien nog wel meer mogelijkheden binnen de recreatie en de festivalorganisatie e.d. De studie die ik nu ben gaan doen heeft helemaal niets met het toerisme te maken.. vandaar dat ik in de zomermaanden graag nog in het toerisme werk. |
Ik ga volgend jaar ook MTRO doen, richting Toeristische Informatie. Ben erg benieuwd, ik moet de mensen uit t buitenland richting Nederland zien te lokken, en hoop op n baan in het buitenland later.
Waar zitten jullie op school? |
in utrecht.
|
Ik heb ook de opleiding kort-hbo toerisme en recreatie gedaan aan de NHTV. Nou ja, ik ben er na 4 maanden mee gestopt door lichamelijke omstandigheden. Maar die 4 maanden vond ik erg leuk.
|
Ik ben NHTV-er, maar ik doe een andere richting..
Ik doe ITMC, International Tourism Management and Consultancy.. Da's ook leuk hoor.... :P |
ik ga volgend jaar ook toerisme en recreatie doen :)
maar dan in harderwijk.. ik heb er echt zo zin in :D en owjah mbo niv 3/4 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:50. |