![]() |
Je dagje :s (y)
Vertel over je avonturen in de zomerzon :s (y)
|
:o en die vorige is niet eens vol ja, want daar was ik op aan het wachten
|
ik ben fucking verbrand :mad:
|
ik niet :mad:
|
Citaat:
|
ik heb je geholpen hooor :)
|
Je bent een beste knul, Backy :)
|
Examen frans gemaakt, op een terrasje gezeten, m'n haar geknipt.
|
blah dag gehad op school, thuis wat gehangen en een nummer opgenomen.
straks naar mijn vader: daar wat eten en naar de bioscoop in antwerpen,etc. |
naar school tot 4, net thuis nu ga ik eten maken en dan ga ik dat opeten bij 'de pitten' ( water dus) en daar gaan we ook zwemmen denkik en dan nog naar café ofzo.
|
uuhh naar school geweest, een ijsje gegeten, m'n pony gepest, in de zon gezeten.
|
ik was al verbrand, nu zal ik waarschijnlijk wel verder zijn verbrand.
ik heb gezwommen...en het water was zoooo lekker koud, want het was echt gewoon te heet, en nu voel ik me echt eengebrade eend. verder net nog 2 shirtjes gekocht bij de bijenkorf...eentje voor de hart stichting...dat heet dan veranwoord kopen, zodat je zonder schuldgevoel je geld uitgeeft aan een kledingstuk wat niet nodig is. |
Ik heb wederom in de zon gestudeerd, en nu ben ik nog bruiner/RODER dan gisteren. En je ziet mijn bikini te zitten :cool: Straks ga ik barbequeën
|
ik heb een onwijze streep op m'n rug van m'n bikini :cool:
en ik heb onwijs zomerliedjes geluisterd en een nieuwe bikini gekocht maar nog niet aangehad. en oja ook een nieuwe broek en een nieuw shirtje en nieuwe slippers en zonnnnnn :cool: heerlijk |
Gister een uur met een jankend vriendje aan de telefoon gezeten en vandaag maar eens naar hem toegegaan. Aldaar hebben we weer zo'n allejezus klotengesprek gehad, het is nu soort van uit, maar net niet helemaal :| Vaagheid alom (y)
|
Citaat:
dat van mij is net uit. vandaag ook een gesprek met hem gehad, want hij had gelogen om een wijf. nouwwww fijn, 2 jaar met hem gehad. eikel. en verder examen frans 2 en ik kon me niet concentreren, daarna in de zon gezeten met wat mensen van school. vanavond bootje varu en zo patat eten. |
Ik wacht nu tot m'n moeder thuiskomt met bjerries, hamburgers en stokbrood zodat ik naar de kwaliteitsBBQ kan.
|
Smoken op een bankje in de zon, het Utilisme bestudeerd, bier gedronken op terrasjes en vanavond ga ik weer smoken maar dan in de avondzon, en wederom ga ik drinken op terrasjes. :)
Augustus <3 Zomer. |
Achter de comp aan mijn afstuderen gewerkt.
En tien minuten in de zon gezeten. Veeeel te heet. (n) Straks verder huiswerken en eten en huiswerken en naar lvc. (y) |
ik wil ook bqq met aangebrande vegaburgers en pindasaus en stokbrood en wiite wijn :(
|
wat ik wel heb gedaan; aan school gewerkt, gefotografeerd in nabuurig zutphen voor school en nu werk ik weer aan school.
beoordelingen de gekste. |
eerst gewerkt, daarna 2 uur in de bus gezeten (n)
toen lekker thuis gezeten |
vanmiddag heerlijk in de zon gelegen aan het mini strandje hierzo, en gezwommen :eek:
ja was wel chill met lekkere wijn en eten enz=o |
ik heb vandaag alleen maar binnen geleerd en toen ik naar school ging om examen te doen zag ik alleen maar verbrande mensen langfietsen HA
|
Ben naar de studium generale geweest van mijn opleiding en er was bier en wijn en cola en appelsap en kaas en ham en olijven, en... en... en... Nu ga ik poffertjes eten.
|
Ik ben gisteren uit eten geweest met Otis en t was erg lekker.
Toen zijn we naar haar huis gegaan en hebben we gezopen met huisgenoten/vriendinnetjes en toen ging carmen voor me dansen. Daarna zijn we naar het paard geweest en hebben we gedanst enzo (y) en toen waren we moe en gingen we op de grond zitten :D . En toen kwam er een kleine gladde jongen langs, een soort tarkan. En toen zei 1 vriendinnetje: HOI zij vind je geil, ze wil dat je haar over haar wangen likt. En toen begon ik te gillen en hield ie me vast en ging ie me over mn gezicht likken en wilde hij ook zoenen en ik was woedend :mad: en ik vond het echt niet grappig. Toen had carmen me gered en hebben we dat vriendinnetje teruggepakt door tegen n ander dronken mongool te zeggen dat ie in dat vriendinnetje dr tieten moet knijpen en dat deed ie (y) :| :rolleyes: en vandaag brak naar het strand geweest en ik ben bruin (y) |
ik was in de stad op een terrasje en toen ging ik naar de film. het was echt te warm vandaag.
|
heb de hele dag thuis binnen gezeten met een strapless bikini topje aan want ben gister enorm verbrand. beetje tv gekeken en gecomputerd en gebaald dat ik niet naar buiten kon omdat dat fckn zeer deed.
|
hoi ik heb vandaag in de zon gelegen bij een vriendin en haar zus die ook een vriendin is en toen hebben we boodschappen gedaan voor de bbbbbbq. dus dta hadden we gedaan en 3 flessen wijn op en bierrrr. en nu zit ik weer hiet :s :confused:
|
ik ben naar de stad gegaan en heb alweer een t shirt gekocht en kreeg een pet. daarna heb ik op een terras gezeten en daarna ben ik naar het park gegaan om daar te blowen. nu ben ik best wel moe en drink ik desperados. ohja ik had eerst geen geld meer op mijn rekening en toen ik vanmiddag keek stond er ineens 100 euro op :confused:
|
had net mn vriend/ex aan de lijn en ik zei 'tja.. volgens mij is dit gewoon een aflopende zaak'
hij: 'ja ... nou dan zie ik je morgen wel he. doeiiiiiiiiiiiii' :confused: :s |
om 8 uur smorgens had ik de trein.
toen heb ik een aardrijkskunde examens verneukt. toen ging ik even croissantsjes halen bij de appie. daarna ging ik weer met trein naar huis, even in de zon gelegen. en zometeen ga ik de stad in: Jazz in de Woods en met mijn dinnetjes examenstress eruitzuipen. |
Ik snap dat barbequeuen nooit zo. Fucking heet weer, dan heb ik sowieso al amper honger, en dan hele hompen vlees naar binnen gaan werken?
Ulgh. (n) |
Achja...cultuur!
Ik zat vier uur en een kwartier in de trein van breda naar sittard............... En volgens mij laten mijn indoroots me een beetje in de steek verbrand ik... |
college van 9 tot 11 en daarna werken tot 5 uur en toen kwam ik naar buiten en had ik zoiets van jezus wat is het heet :o en toen kocht ik allemaal fruit en maakte ik een fruitsalade en at een italiaanse bol met geitenkaas en honing.. En morgen ga ik mn gemiste zon-uren inhalen!
|
ik ben vannochtend om 7:30 opgestaan en ben met mn mama en vriend naar de haagsche markt geweest om stofjes te kopen, was wel leuk:cool:
en mn broer studeerde vandaag af van university college utrecht dus ik ben naar de schouwburg geweest om zn ceremonie bij te wonen die té saai was, en de rest van de dag terrasjes gedaan met vrienden en familie en uit eten geweest. en nu ben ik thuis op mn kamertje en ga ik heel vroeg naar bed want ik heb een slaaptekort! |
schooool, khad saaie vakken. gym en filosofie waren wel leuk.
daarna 2 uur wachten in t zonnetje tot schooltoneel begon, daar moest ik na een half uur weg omdat ik de bus naar mn andere toneel moest hebben. om 5 uur daar, opmaken omkleden alles klaarzetten en de danseresjes kalmeren. om 7 begon optreden..8x zelfde stukje spelen voor groepjes mensen, daarna nog een monoloog spelen die ik kut vond gaan, maar ik heb zondag nog 2 optredens dus.. en nu ben ik kapotmoe en ik wil eigenlijk nog uit maar ik ben verstandig en ga niet. (y) |
Ik heb 50 kilometer gefietst en nu ben ik pokkechagrijnig. Dus vind ik dat de wereld moet sterven, maar dat doet 'ie niet, want de wereld is een mietje.
Ik ga maar aan de whisky (y) |
School gehad, meeste lesuren buiten in het gras gezeten en ijsjes gegeten omdat zelfs leraren geen zin hadden om les te geven. Fysiotherapie gehad en schoenen bij de schoenmaker opgehaald. Daarna getraind maar dat ging na een kwartier al over in liggen op het kunstgras met een glas rosé. En ik ben net thuisgekomen van een voorstelling van Gino Sancti want het is Cabaret-6daagse in Eindhoven(Y).
|
Ik ben gestoken door een mug, vet spannend.
|
k ben naar zandvoort geweest
|
ik ben levend verbrand op een paard
|
Citaat:
|
vanochtend gewerkt.
's middags naar maastricht geweest, naar een homie zijn cafe. daarr grarst bier gekregen, en we zaten binnen want het was te warm voor op het terras. toen hadden ze speciaal voor ons cafe del mar achtige shit opgezet en dat was gaaf. Milkshake's nog gedronken, lekker buiten gegeten om 6 uur. toen bier gehaald bij de ah, buiten gegzeten bij een waterval, gevoetbald en nog een halve fles whisky en een halve fles honigrum opgedronken.:| Nu ben ik best een beetje aangeschoten, en ik heb maagkrampen. verdomme. |
gewerkt in de hitte, toen naar huis, toen kwam iemand me onverwachts ophalen om naar het strand te gaan, ofzo. dus toen zijn we naar vlissingen gegaan waar we hebben gegeten en rondgeslenterd en heb ik een oude bekende van me gestalkt en vervolgens een beetje op het strand gezeten. toen ben ik weer naar huis gefietst en thuis heb ik in bed cloaca gekeken. nu kan ik niet slapen omdat het zo warm is. (n)
|
k ben in het bos wezen chillen met veel vrienden en een hoop bier en wiet. om precies te zijn zit ik nu al 13 uur aan t bier ofzo :confused:
|
Citaat:
Ik houd van barbecuen en bier. |
zitten zweten in de trein, wat bruiner geworden, bier gedronken en gebbqed met vrienden bij de euromast in rotterdam
|
Gister stage gelopen tot twee uur, toen naar de trein gefietst, toen gewinkeld, toen naar het (een) buurthuis in Delft, toen beetje aan de bar gehangen en zitten zweten. Vervolgens omgekleed, beetje rondgehangen, beetje djembé gespeeld, toen warming-up gedaan met de groep (docent was te laat), kwartiertje later liep ik al leeg en toen kwam mijn leraar pas :D
Toen nog een uur staan springen en dansen en toen was ik echt dood. Vandaag twee workshops latin/samba percussie. En verder ben ik van plan helemaal geen reet uit te voeren. |
ik ben gisteravond van de trap gevallen en toen klapten mn tenen dubbel, de verkeerde kant op, net werd ik wakker van de pijn en ik heb geen ijs in huis, mn teen naast de grote teen is nu zowat groter dan de grote teen en zo blauw als een smurf :mad:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:40. |