![]() |
tongpiercing bij jongen
hoe kijken de meiden hier tegen aan? ik heb tot nu toe toch wel veel positieve reacties gehoord...
wie heeft er nog meer een tongpiercing? vertel is hoe ging het nadat ie er in zat? erg veel pijn? waar had je het meest last van? hoe lang duurde het voordat je er gewoon mee kon zoenen of aan zitten zonder dat het pijn deed? heb maandag om 12:45 een afspraak om een tongpiercing te laten zetten :) bvd |
Walgelijk.
|
Citaat:
|
cool, moet je doen!
|
Ik vind het cool!!! (y)
mijn nichtje heeft er een, die zegt dat het geen pijn doet. Je gaat er wel in het begin anders van praten maar dat gaat over Gewoon doen, laat de rest maar denken wat ze denken... (y) |
meisjes wel, jongens niet (y)
|
Tongpiercing, kin, wenkbrauw. ronduit smerig om te zien.
Ik weet nog wel dat ik die kinpiercing zag van dat mens van twarres. Ik dacht al, wtf heeft die nou op d'r kin? :eek: Maar...het bleek een versiersel te zijn, en spuuglelijk dat die dingen zijn. De mooiste koppies worden verknalt door zo'n stuk metaal. Oorbellen vind ik trouwens nog wel ok, en navelpiercing, achja. Weet je trouwens hoe slecht een tongpiercing voor het glazuur van je tanden is? Ik ga toch ook niet 24 uur per dag een vork in mijn mond houden? |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:37. |