![]() |
Kolibri
|
Wat voor toegevoegde waarden heeft zo'n flosdraadhouder in tegenstelling tot normaal flosdraad? Als je het aan mij vraagt: niets.
|
Ik heb hem niet, maar 't klinkt wel fijn. Met gewoon los flosdraad komt ik heel slecht tussen m'n kiezen, dus doe ik het meestal niet. Hoe duur is het ding eigenlijk?
|
Citaat:
Gewoon flosdraad vind ik verrot, ik kan dat niet vasthouden en ik krijg het niet goed tussen m'n tanden ed. Maar het gaat me met name om het tandenstokergebeuren, niet zo zeer om het flosdraadgebeuren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb van die spalkjes, dus ik kan niet flossen bij m'n voorste tanden. Echt stom gedoe, dat gepruts met tandenstokers. Ze breken steeds af. :(
Maar anders leek me dit wel een handig ding, want 'vroeger' vond ik dat flosdraad ook altijd moeilijk tussen m'n tanden krijgen. |
lijkt me een handig ding. Koop m maar wel ff zeggen of ie handig is
|
Citaat:
@duivelaartje: Ik heb onder ook zo'n spalkje, maar die Kolibri is dus ook voor tandenstokers (kunststof, breekt dus ook nog eens minder snel ;)). (Zelf vind ik tandenstokers veel prettiger dan flosdraad, ik wil die Kolibri dus ook voor het tandenstokergebeuren, ik verwacht eigenlijk niet dat ik het flosgebeuren zal gaan gebruiken.) |
wij hebben hier thuis ook zo'n kolibri en hij bevalt perfect! Ook mn moeder had geen zin meer in die flosdraadjes, dus toen had ze dit gekocht om hem eens uit te proberen, en hij is er nog steeds! ;) Omdat hij trilt neemt hij naar mijn idee meer vuil weg, en is ie makkelijker vast te houden. Naja iig succes met je keuze :p
|
Ik heb het ook, is wel leuk spul...alleen moet je oppassen met de flosdraad dat je niet te fel doet en begint te bloeden :)
|
*upje*
Ik heb hem, en ik vind de tandenstoker echt enorm fijn. Ik kom overal goed bij en het trillen lijkt echt te helpen, ik zet hem tegen de ruimte tussen m'n tanden/kiezen aan *buzzz* en ik zit er tussen :) Heel makkelijk in gebruik, geen geklooi. Met handtandenstokers had ik vaak dat ik m'n mond niet ver genoeg open kreeg ofzo, met de Kolibri helemaal niet. 't Flossen heb ik nog maar één keer gedaan, ik kwam overal goed bij, maar soms kwam ik nog maar net weer tussen m'n kiezen weg. Oh, hij is ook nog eens enorm lievig :D |
Ik heb hem ook gekocht btw, dat flosgebeuren vind ik niets, m'n tanden staan te dicht op elkaar, dat tandenstoker werkt bij mij beter.
En hij is idd 'lievig'. :D (Ik heb een groene, maar ik zag gister dat er ook een blauwe is. :mad: ) |
Citaat:
Flossen lukt bij mij ook niet super dus, ik kom er altijd nét tussen maar super moeilijk weer tussenuit. Met los flosdraad lukt dat veel beter. |
Ik heb 'm ook de blauwe. Nu past hij goed bij m'n tandenborstel die ook van oral-b is. ik gebruik hem alleen voor het flossen, dat vind ik echt mega handig omdat het anders zo'n gepruts is met twee handen in je mond. Dit apparaatje kun je lekker makkelijk met een hand bedienen.
Helaas zijn nu wel m'n opzetstukjes op en ben te lui om naar de winkel te lopen :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:23. |