![]() |
Nerrrrds
Wie heb jij gespot.
Ik heb al een tijdje niemand gespot. Maar heb sorry als laatst gespot denk ik. [edit: zullen we die jongen er even buiten laten? :) ] |
Ik zag blenderhead woensdag, maar verder zie ik eigenlijk nooit nieuwe forummers, zo opeens.
|
Ik heersch met enige regelmaat samen met Ereshkigal.
|
tsu op utrecht cs
|
Ik heb al een tijdje niemand meer gespot, maar 2 weken geleden iig haligh, zero en little_devotion en nog wel wat meer gespot. oh en rieno ook toevallig op het station.
|
ik spotte afgelopen maandag ereshkigal en 2B!, en straks spot ik Carn want ik ga met homies bij hem chillen.
|
ik spot niemand meer :(
|
daniel blue eyes (ofzoiets :P), Ereshkigal en 2B! vanmiddag in den kroeg.
|
Ik zat gister in een gigantisch lange trein één stoel voor Scarlett alleen durfde ze me niet aan te tikken. :nono:
|
k ben vandaag naar t strand geweest met mortischa en we meete daar met noe en avelon
|
Ik ga zometeen bellen met Konstantine en ze is dronken en naakt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zag otis gisteravond in groningen :confused: :)
|
Hoe kun je nou lui van dit forum spotten dan??? Want lang niet iedereen heeft een fotoboek.
Miss heb ik er al tig gezien in Groningen/Amsterdam... |
Citaat:
O sorry, niet iedereen heeft een fotoboek dus het is onmogelijk om mensen die eventueel wel eens foto's posten of een fotoboek hebben te herkennen..... domdomdom |
Citaat:
|
Offtopic: doe eens een gokje
|
Ja dus :P
|
substantial, dark star en dreadlocks bij blackout in tivoli en tsu op utrecht cs :(
|
De laatste tijd te veel mensen, maar daarvan 90% niet ongepland. StijnSpoortNiet spot ik regelmatig, van het weekend Mennuz, Ereshkigal, Ufke, ShadowLady en een zooi fotoboekers die verder niet op het forum komen... (ps ik moet het even kwijt: Eresh you filthy pimp :D:p )
Verder valt het aardig mee geloof ik... |
Citaat:
|
Lijkt me sterk.
|
Als 'ie op seksualiteit komt weet de beste knul in ieder geval de fijne kneepjes.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Volgend jaar nodig ik m niet meer uit. hij neukt echt heel friesland nog eens de vernieling in :D |
Citaat:
|
niet gezien...maar ik hoorde net AngelLena op de radio :eek::eek:
|
Jij ook al :eek: (y)
|
ja!! :eek: het was eigenlijk wel saai, maar wel spannend Leen te horen :bloos::bloos:
|
Citaat:
|
niet chatten angie :nono:
|
ik spot gadje regelmatig. en verder natuurlijk haligh, zero, antigone, back door man etc.
|
Citaat:
|
Ik hoor AngelLena nu :bloos: :bloos:
|
Citaat:
|
Nu springt ineens gmommy op in mn winamp :confused: (y)
|
ik spot nooit iemand :mad: of ik let gewoon niet op.
|
Ik wil herm spotten want ze kijkt soms als een clowntje zei ze. :confused: (y)
|
ik zag otis swingen op guus meeuwis zaterdag.
|
ik zag zaterdag een Mennuz-kloon luidkeels meezingen met "het is een nacht"
mét een Emperor shirt :| |
Citaat:
|
ik spotte Mota in de platenwinkel.
|
Ik spot regelmatig Eresh'kigal.. Zeg maar iedere donderdag en zaterdag staat ie in de altstadt, maar tegenwoordig schijnt friesland interessanter zijn voor hem... :p
|
1 hoekje op onze school 3 opper nerds abnormaal, mss kan ik wel een fototje of 2 van maken, omg je moet ze eens zien :|
|
Citaat:
|
nerds openen topics over the bold and the beautiful
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:18. |