![]() |
Het gelijk van Jomanda.....
Zie:
http://www.geenstijl.nl/filmpjes/tienjacktien.wmv Ik kom woorden tekort......................... |
Inderdaad, ik heb hier ook geen woorden voor. Zeker niet omdat het roepen van het getal tien zo'n eenduidige betekenis heeft.
|
Ja uhm... Er ontgaat mij kennelijk iets. :confused:
|
Wow.... 'Apart'
|
whaha, dat slaat de spijker op z'n kop
hihihihihihihihihihihihihihihi :bloos: |
Citaat:
Heb je het uberhaubt gezien? |
Dit is best wel oud nieuws.
En om nou van 'gelijk' te spreken, gun ik dat enge wijf niet. Bovendien betekent het ook niets, want het is irrelevant gezien de beschuldiging van Jack naar Jomanda. |
Citaat:
Het is weldegelijk relevant. Jack S. beschuldigt Jomanda van geldklopperij, omdat ze mensen voorhoudt over gaven te beschikken waarmee ze de toekomst kan zien. Vervolgens komt Jomanda ( wat men uiteraard toen niet wist) met de naam van de nieuwe werkgever op de proppen, waarbij ze de profetische woorden uitspreekt: "Ik krijg het getal tien door, het getal tien ... En dan ga jij mij excuses aanbieden. TIEN jack, het getal TIEN en mensen weten je ware aard." Op zijn zachts gezegd opmerkelijk.............Wat kan hij hier nou nog op zeggen? Puur toeval, gelul! Niet alleen 10 voorspelde ze, maar ook nog eens dat hij precies doet waar zij mee bezig is: zakkenvullen. |
Citaat:
|
heel ironisch hoor
|
Citaat:
En om nu gelijk Jack Spijkerman zo zwart af te schilderen vind ik helemaal een beetje vreemd.. Profetische woorden, kom op man! |
"Luck" anyone?
|
Als ze nou had gezegd: "ik krijg het woord Talpa door...", dan was het wat anders geweest.
|
Oh ik vat 'm. :o
|
Citaat:
Ik vind het wel opmerkelijk. Ookal blijft het onzin Jack Spijkerman een zakkenvuller te noemen omdat hij naar een andere zender gaat. Kom op zeg. |
Dat staat al in het topic over Jack Spijkerman/Kopspijkers :)
Bovendien is hier weinig discussiewaarde. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:04. |