![]() |
wt moet je leren voor duits exame?
Wat moet je leren voor het Duits examen? Sommige zeggen dat we alleen teksten krijgen, maar anderen zeggen weer dat we ook een brief moeten schrijven. Ik doe vmbo tl/gl.
Weet iemand dit? |
Ik heb even je titel algemener gemaakt en even de vraag van de titel in je topic gezet. Nu kunnen hier ook andere duits vragen terecht. :)
|
Je moet iig géén brief schrijven, die heb je als het goed is al eens gehad, in een PTA-week. Die heb je dus gewoon apart gemaakt.
Mijn leraar heeft gezegt dat je veel over het land moest weten :confused: -> www.duits.de Staat veel info op. Meer weet ik ook niet, behalve dan dat je wel leesteksten krijgt.. maar dat is niet zo moeilijk denk ik. |
|
Volgens mij krijg je alleen teksten, heb je geen oefenexamens gedaan?.....
|
jawel alleen teksten
je kan niks leren toch voor duits? |
Je kan alleen oude examens oefenen om je optimaal voor te bereiden.
|
ja ok, maar die bestaan dan toch ook alleen maar uit teksten?
waaruit je de antwoorden op de vragen moet halen? |
Geen schrijfvaardigheid in elk geval.
|
ik dacht..
alleen teksten. |
Citaat:
|
Schrijfvaardigheid hebben we al gehad. Ik hoop alleen teksten :)
|
Citaat:
|
rond de 41-41 punten van 49 :cool:
tussen 7,5 en 9,4 :D |
woow goed he
ik keek naar mn antwoorden op eindexamen.nu alleen t was vaag dat ze er nu al staan dat mag volgens mij officieel nog niet.. en bij 1 vraag stond niet eens t antwoord dat was bij vraag 22 maar volgens die site heb ik 29 punten en dan tussen een 5,3 en een 7,3 dus hopen dat t voldoende is.. |
Citaat:
ja idd!! vraag 22 staat er niet bij zullen ze wel goed rekenen dan denk ik? :confused: |
Kvond hem zeker niet moeilijk. Kheb tussen de 38 en 41 punten, dus dat zit wel goed :)
|
Citaat:
Ik heb tussen de 6,5 en de 8,5 :) :) :) |
uuh heb 42 goed
7.7 t/m 9.4 was niet heel moeilijk.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:00. |