![]() |
8 Augustus: Social Distortion in De Melkweg
› SOCIAL DISTORTION IN DE MELKWEG ::
Eindelijk bevestigd: 8 augustus zal Social Distortion optreden in de Melkweg. Het is de enige Nederlandse clubshow van de Europese tour die de band in augustus heeft gepland. De voorverkoop begint op vrijdag 3 juni. Naast enkele Duitse shows met de Backyard Babies zijn er ook al meerdere festivals bevestigd. In Nederland staat Social D op Lowlands, in België op Pukkelpop. Sinds 1997 is de Californische punkrock & rollband niet meer in Europa geweest. De laatste Nederlandse clubshow is zelfs negen jaar geleden, toen nog in de Oude Zaal van de Melkweg, waar ruim honderd bezoekers een legendarisch optreden meemaakten. Sindsdien is de cultstatus van de band enorm gegroeid en zijn er vele Europese fans die Social D nog nooit live hebben gezien. Vandaar dat de Max van de Melkweg in een vloek en een zucht zal zijn uitverkocht. Wees er dus snel bij! www.socialdistortion.com www.melkweg.nl bron: http://www.oor.nl/news_details.asp?id=1960 |
Jup, k zag het al staan op podiuminfo. Ik ga zeker proberen erbij te zijn.
|
Heilig heilig, aanwezig (y)
|
denk hier ook wel bij te zijn ja
|
DOPE!!!!! :D (y)
|
Wat een vervelende datum. Dan zal ik waarschijnlijk wel 1000 kilometer verderop zitten ofzo :(
|
kankerhard kaarten kopen
|
hm eerst even kijken of ik nog naar lowlands ga of niet...
|
Hier ben ik 100% zeker bij!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zie ze wel op LL
|
wat een hoerendatum
moet ik ze verdomme missen :( |
Op de site van de melkweg staat dat de vvk morgen begint! :confused:
Ik ga in ieder geval het zekere voor het onzekere nemen. |
Citaat:
|
ben er bij!
|
Gaan we allemaal nog? :P
Ik wel, met een vriendinnetje. Heb er zin an! Alleen een uitverkocht melkweg the max is altijd TE vol... |
Ik heb er zoveel zin in!!
<3 |
tot vanavond allemaal
|
present baasjes!
|
wwwwooooaaahhh!!
|
Geweldig! :cool:
|
uhu!!!
|
(y) nog wat van jullie kids gespot ook :D
|
mij ook? ik heb stiekem een liter sambuca mee naar binnen gesmokkeld. eee heee! de goedkope drankloeder die ik ben.
|
Nee jou niet wel facethetruth en enema aboriets kan dat?
|
Citaat:
:D |
Ja zeker! haha en ook cherry_me trouwens gezien
|
precies,
daar liep ik dan, 2 grote kruizen op. xxxstraightxxxedgexxx shirt met op de achterkant 'drinking sucks' x-watch natuurlijk. :cool: |
Citaat:
|
niemand mij gezien? ik had een wit minorthreat shirt aan, en soms een leren jas
|
jups heb je gespot! (leuk shirt trouwens moet je het kwijt;))
x-ed up eindhoven crew represent alleen dan zonder x watch :p |
Ik vond het echt het coolste concert ooit. Ik had op een ietsss betere playlist gehoopt want een paar nummers waar ik op gehoopt had speelden ze niet. Beetje jammer maar zo was het ook vet.
Ik ben in ieder geval mn stem redelijk kwijt en ik verheug me echt op lowlands!! Flink wat forumgespuis gezien trouwens. Maar daar verstop ik me liever voor. |
Citaat:
eej arjan ga je nog naar lowlands? zo ja zou je dan dat pusa shirt mee kunnen nemen dan neem ik die black friday demo mee. |
het was :cool: maar ik was extreem moe van heel de dag dus ik ben aan de zijkant blijven staan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:39. |