![]() |
Nask 1
Hai
maandag nask 1 jeeh Er zijn toch bepaalde hoofdstukken die je niet hoeft te leren. Zoals met dat lichtweerkansing etc... Klopt dit, in mijn examenbundel staat dat dit vervalt voor de examen 2005 maar me leraar zegt dat we alles moeten leren :S, wat moet ik geloven? |
Geloof het examenbundel maar. Wij hebben die hfst licht niet eens behandeld. Onze leraar zei dat het niet word gegeven op CE (y)
OJA STOFFEN OOK NIET. |
oke thnx..
|
:) you welcome
Volgens mij staat het ook op het laks website. |
hoofdstuk:2/ 3/ 4/ 6/ 9/ 12/ 13 moet je leren.
zijn er nog mensen met vragen, dan kunnen we mekaar helpen, en oefenen. Oefening baart een voldoende:D |
Citaat:
Ik heb NOVA en wij hoefden dacht ik hoofdstuk 1 en 2 niet te leren. |
ehh
natuur en scheikunde 4 nu voor straks vmbo/mavo kgt van thiememeulenhof |
Ik heb BANAS
|
Citaat:
Btw krijgen we dingen over druk? Ik ben daar bare slecht in. Plus ik was nieuschierig. Of er soms meer meiden zijn die natuurkunde hebben. En of je de enige ben. Ik ben de enige meisje die examen natuurkunde gaat doen op me school. (y) |
Jaaaah, ik ben ook het e.nigste meisje die examen doet in natuurkunde, maar ook in scheikunde :D hehe
IS wel leuk dit staat op watmoetikleren.nl Domein NASK1/K/01 Oriëntatie op leren en werken Domein NASK1/K/02 Basisvaardigheden Domein NASK1/K/03 Leervaardigheden in het vak natuur- en scheikunde 1 Domein NASK1/K/04 Stoffen en materialen in huis Domein NASK1/K/05 Elektrische energie in huis Domein NASK1/K/06 Verbranden en verwarmen Domein NASK1/K/07 Licht en beeld Domein NASK1/K/08 Geluid Domein NASK1/K/09 Kracht en veiligheid Domein NASK1/K/10 Bouw van de materie Domein NASK1/K/11 Straling en stralingsbescherming Domein NASK1/K/12 Het weer Domein NASK1/V/01 Veiligheid in het verkeer Domein NASK1/V/02 Constructies Domein NASK1/V/03 Verwerven, verwerken en verstrekken van informatie Domein NASK1/V/04 Vaardigheden in samenhang dit moet je dus leren??? |
Citaat:
Goed dat ik niet de enigste ben die de enige meisje is in natuurkunde :) Haha ik vindt het best leuk idd. Leuke klas. Me favoriete klas juist :p Bij sk hebben we juist meer meiden dan jongens |
Licht en beeld :eek: Maar dat hebben wij NOOIT behandeld. Volgens mij leraar moestte dat niet-_-' verdorie weet je zeker dat het van dit jaar is :( ?
|
ja
|
Zooo het was kapot makkelijk :D 70 punten van de 76 :D :D
Hoe was het bij jullie gegaan? :) |
24 van de 76
maar dat had een andere reden |
Citaat:
|
Ik heb ook vet laag...godverdomme....ik heb ook een persoonlijke reden:P
|
En dat is?
|
Ben zwaar depressief, en zit op het moment echt in een dal...
|
Ooh sterkte :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:33. |