![]() |
Briefpapier
Aftershave en briefpapier
Ik lig in mijn bed en ik pieker ´t Bewijs van onze oude liefde maakt mij nu enkel zieker Gedachtes die je aan me geeft zijn niet door jou verzonnen Wij zijn dood en toch - je leeft - mijn hoofd heb je gewonnen van mijn hart, want mijn hart míjn hart wist al jaren wat jij met aftershave en briefpapier als liefde zou verklaren -------------------------------------- In 5 minuten opgeschreven, commentaar is wel welkom :) |
Citaat:
dag ;) bij |
Drie keer mijn hart in twee regels, beetje te veel van het goede;) Maar de eerste twee strofes zijn wel goed, lezen ook wel fijn:)
|
ik sluit me bij vogelvrij & bij aan, de eeste twee regels van de laatste strofe lopen wat raar maar verder vind ik het heel een mooi gedicht (y) :D
|
Ik vind 'm leuk, maar ik zou er wat kleine dingetjes in wijzigen:
Aftershave en briefpapier Ik lig in bed en pieker ´t Bewijs van onze oude liefde maakt mij enkel zieker Gedachten die je aan me geeft zijn niet door jou verzonnen Wij zijn dood en toch: je leeft mijn hoofd heb je gewonnen van mijn hart, want mijn hart míjn hart wist al jaren wat jij met aftershave en briefpapier als liefde zou verklaren In mijn ogen loopt het nu wat beter... ik zou overigens ook wat meer op je interpunctie letten, maar verder vind ik het gewoon een leuk gedichtje. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:55. |