![]() |
wie knt er hier Golden Sun?
Wie kent hier Golden Sun
|
ja, cool spel, uitgespeeld net zoals deel 2, en naar lev 99 getrained
|
Argghhh! :mad: ! :mad: waar heb jij Golden Sun gekocht?? :confused: wij kunnen hem niet meer vinden!!!! :mad: :o
|
golden sun 2 dan
|
gewoon bij intertoys:P
|
bij ons is hij er niet meer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
|
alles afzoeken dan maar, elk klein rotwinkeltje dat er is en spelletjes verkoopt
|
Ja ik ken het wel. (y)
|
Golden Sun...prachtspel.
|
sluit ik me bij aan:)
er mot een deel 3 komen |
Geldzuigerij, die twee cassettes. Golden sun 1 is geloof ik meest verkochte gba game btw.
|
Zeg TS, heb je een aangeboren hersenafwijking toevallig?
|
Golden Sun 1 vond ik geniaal, uitgespeeld, beetje stom einde, maar dat was ook opzettelijk voor golden sun 2. Die heb ik daarentegen nog niet geprobeerd :)
|
Citaat:
ot, ik ken het niet (y) |
Deel 1 vond ik de beste...deel 2 vond ik een beetje een herhalings oefening...al moet er wel een deel 3 komen, want et is nog niet klaar...
Het jammere vind ik aan de serie is dat je geen reet geeft om de hoofdrolspelers...ze zijn zo vreselijk oppervlakkig enzo... De hype er omheen vind ik wat overdreven...et waren wel redelijke games, maar geen supergoede kickass games ofsow...dr zat maar weinig verhaal aanvast..het combat systeem was wel in orde..grafish was et ook wel goed... |
Citaat:
|
Citaat:
|
als ymir en foefighter gaan posten wordt het meteen weer een spam topic:p
|
Waar is de optie:
Van gehoord, geen mening ? Ik heb em nog nie gespeeld (en zal dat van mijn levensdagen ook niet doen) dus heb ik er geen mening over. achja who fucking cares he :P Kut topic van schreeuwende pubertjes hoor je niet serieus te nemen... |
golden sun pwnt :D
|
Citaat:
|
Citaat:
het zelfde wat i er van vindt |
Citaat:
|
Jah,wel cool spel!
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: ik ken het niet maar ik ga hem nog ooit wel eens kopen |
Citaat:
hehe:P |
Citaat:
|
Da's inderdaad wel een leuk spelletje.
|
Ik ken het wel heb het nooit uitgespeeld. Ik ben tot aan een of andere tempel gekomen en toen had ik geen zin meer. Die moet ik maar weer eens uit de kast halen alleen moet ik dan ook ff zoeken waar ik m'n GBA heb gelaten :confused:...
|
1 en 2 beide uitgespeeld. Dat battle systeem met die djnnies is geniaal.
|
Citaat:
jah is geniaal |
|
Citaat:
Als je begint met de vraag " wie knt er hier Golden Sun?" dan heb je het niet over Golden Sun. En we is niet een term die je zo vrijelijk zou moeten gebruiken, want jij kan natuurlijk onder geen enkel beding voor anderen spreken. Zoals bijvoorbeeld ik, ik heb nergens zelfs maar getracht een discussie aan te gaan over GS, maar door jouw manier van typen insinueer je dat nu wel wat natuurlijk geenszins klopt. |
Jah maar ik ben het kwijtgeraakt :mad:
vast een van de criminelen op mijn basisschool.... die jatte zelfs de fiets van onze leraar :D (n) |
mooie muziek, mooi gemaakt, mooi verhaal. je moet the last age ook spelen man!
|
Ik vond Golden Sun 1 prima te doen. Bij deel twee had ik het wel gezien allemaal. Dat heb ik dan ook niet uitgespeeld.
|
Citaat:
|
Citaat:
:bloos: domme ik :nono: |
mijn golden sun 1 kopen? 250euro istie voor jouw. vriendenprijsje :p
nee ff OT. 1 heb ik uitgespeeld, erg leuk maar ik vind dat ze teveel lullen... |
Citaat:
|
GS is wel cool. heb ze beide gedownload (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:36. |