![]() |
in hoeverre laat jij je tijdens de sex afleiden?
...door dingen om je heen?
zou je bijvoorbeeld de telefoon opnemen of zou je stoppen omdat het heftig onweert of als je je moeder hoort kuchen? ben je wel eens door iets anders gestopt? |
telefoon is onzin, die rinkelt maar lekker verder, als het belangrijk is bellen ze wel weer
iemand die drijgt binnen te komen is een goede rede vind ik, verder kan ik zo gauw niks bedenken eigenlijk een hond die op bed springt vind ik wel een goede |
Als ik mensen hoor in de buurt van zijn/mijn kamer heb ik zoiets van: "Ehm... wacht ff, strax komt ie binnen!!" Verder stop ik niet voor de telefoon, kan wel irriteren en afleiden enzo...
|
De telefoon werd vanmiddag helaas wel opgenomen door haar..... :(
|
Citaat:
|
als er mensen in de buurt zijn (ouders ofzo) waardoor ik niet betrapt wil worden kan ik ontzettend snel afgeleid zijn, door krakende trappen ed. Dan is het ook niet prettig omdat een deel van mijn hoofd de hele tijd bezig is met mijn ouders die zich in het zelfde huis bevinden
anders ben ik niet snel afgeleid |
LOL
Ik negeerde een keer de telefoon en toen wilde mijn ex-vriendin per se dat ik op ging pakken.. Dat deed ik heel braaf en toen bleek het een vriend te zijn die langs wilde komen. Als ie een half uurtje wachtte kon ie wat mij betreft wel langskomen. Bovengekomen vertel ik dat haar en toen had ze opeens geen zin meer... stom wijf! LOL |
Citaat:
Bah :( |
ik laat me eigenlijk nie afleiden behalve als mijn vriendin gaat lachen ofzo maar niet door de omgeving... naja soms laat ik me bewust afleiden... als ik bijna kom en ik wil nog nie dan gaak aan dinge denke zoals is de deur op slot ofzo...
groetjes |
Citaat:
|
Citaat:
|
sorry, dacht dat je dat bedoelde ...
|
Hmz, ben ik een keer gestopt omdat mn moeder riep: Kim, telefoon! ja, en kga niet roepen: ff wachten mam, kben net ff seks aant hebben. Weet ik veel wei dr aan de telefoon is! maar ja, was een vriendin van me, die vroeg nog: wat was je aant doen? Euh, wil je niet weten. 'oeps sorry!!'
Dat soort dingen, maar verder ja niet echt, soms meot je gwoon ffies wat stiller doen enzow, de tel opnemen en ondertussen gwoon doorgaan is owk lollig :D |
kweet niet maar op de een of andere manier moet ik soms keihard lachen om een broertje dat in de buurt is ofzo of een ouder die ineens in de buurt komt..en dan kan k ook meestal niet zo meteen ophouden das wel irri voor me vriend maar ja...
hij gaat toch wel door dus dan houdt t vanzelf wel op... |
mijn telefoontje die plotseling gaat.. :D
|
mijn kat
|
hahaha je kat :D
|
als me kat langs komt lope
|
Mn vriendin heeft een zusje van een jaar of 10 die zooo irritant is dat ik haar echt cool vindt. En die bonst dan op de deur om enzo, tja dat leidt me dan wel af ja, maar ze kan niet binnenkomen dus ga ik onverstoord verder...:)
|
ze pa of broer die binnenkomt... niet door domme telefoons ofzo
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:13. |