![]() |
Ik begin de ochtend met:
- Becel Pro Activ
- Komkommer - Salade - Tomaatjes :D lekkah lekkah |
Ik meestal met muesli/cruesli met yoghurt of melk. Ook nog kopje thee en één of andere vruchtensapje...
|
:eek: me buurjongen zag ik een x hamburgers in de ochtend eten, bah
|
Een mok WienerMelange. En daarna een bruine boterham met kaas en komkommer, of cruesli met wat melk :)
|
Citaat:
|
Een bak brinta meestal. Maar ik ontbijt net zo makkelijk met hamburgers, wat is daar nou vies aan?
|
Citaat:
als je warm wilt eten in de ochtend is pasta of macaronie thé best |
Doordeweeks een tosti of twee boterhammen met ham en/of kaas. Zaterdag (brunch) met 3 boterhammen en een gekookt ei en ham en zondag een boterham en 2 of 3 pisoletjes met 2 gebakken eieren, een of twee tomaten en ham.
En ik drink meestal melk en soms versgeperste sinasappelsap :cool: Ham roelt :) |
Meestal twee boterhammen met appelstroop en een glas sap of een kop thee.
Vanmorgen met een banaan en een kop thee, voel me een beetje ziekig :| |
Citaat:
ik begin de ochtend met twee sneetjes grof volkoren met kaas en een kop groene thee |
- chocopops met chocolademelk :o
- soms koffie als k er tijd voor heb |
chocomelll <3
|
beschuit met muisjes (of met aardbei)
of crusli met yoghurt of een broodje met kaas, komkommer, tomaat en mosterd maar meestal die eerste |
Cracottes met kaas en een kopje thee :)
|
choco's
|
Citaat:
|
2 Boterhammen met beleg en kwark met een appel en lijnzaad.
|
Als ik moet werken drink ik een kop koffie en eet ik een beschuit met kaas.
En als ik vrij ben eet ik meestal een broodje met ham, kaas, komkommer en tomaat of tosti's en ook koffie. |
fruitontbijt
|
Cornflakes.
|
spaanse cracker en glas melk.. soms beker koffie
|
Citaat:
|
goedemorgen drinkontbijt
|
Citaat:
|
Eén plakje donker roggebrood met 20+ kaas.
|
-buine boterham met halva jam
-glaasje sinaasappelsap met calcium |
Citaat:
|
yomild aardbei
earl grey thee broodje met iets als ik tijd heb tenminste |
Als ik thuis slaap 2 stuks meergranenbrood met zelfgemaakte tzatziki zonder olie en afsluitend een takje peterselie tegen de luft. :o en een emmer water
Als ik bij m'n vriend slaap eet ik wat voor handen is, dat kan uitlopen op hamburgers of een hand borrelnootjes, en daar moet je in dat huis snel bij zijn, anders heb je de rest van de ochtend vooral honger. :( |
brood met thee/melk en vruchtensap
|
Nix
en anders brood/koekjes en melk...veel melk |
haast, omdat ik me eigenlijk altijd verslaap...
geen tijd om te eten of drinken dus... meestal rook ik een sigaretje op de fiets en dat is het :o |
:o De dag begint gezond met wat brood in de mond**** niks eten of sigaretje op de fiets is zo slecht
|
Citaat:
|
als ik wakker ben is het meestal geen ochtend meer :cool:
|
Geroosterd bruin broodje met pindakaas & hagelslag en een glas water.
|
- Thee (rooibos), Coolbest (strawberry)
- 2 geroosterte boterhammetjes met óf kaas óf worst Ik kan me wat leukers voorstellen maar ach, er valt me te leven :p haha |
Cruslie met melk of een boterham. :)
|
Bord brinta met suiker.
Witte boterham met jam Plak ontbijtkoek. Kop thee. |
Magere kwark met cruesli of iets wat er op lijkt..
of een boterham. ook altijd een kopje thee en een glas spa. |
2 boterhammen en n glas water
|
1 bakje cruesli en 1 plakje suikerbrood
|
1 kommetje havermoutpap met rozijnen en een beetje kaneel
1 banaan |
Broodje met iets.
Croisanten orange,thee, chocomelk. Het hangt er vanaf wat ik eet. Soms in de weekend overgebleven pasta van de vorige dag. |
Eten: gewoon brood en een soepje er bij. Meteen krachtvoer (y)
Drinken: geloof het of niet, cola. :bloos: Wat koffie voor de meeste mensen is, is voor mij cola. Lekker fris, ik ben er meteen wakker van. :D |
Meestal cornflakes of brood, maar afgelopen zondag met witte bonen in tomatensaus. Omdat er weinig anders meer was (alleen nog ui en kroepoek). Het was best lekker :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Yoghurt, Mayo, knoflook en komkommer, maar de komkommer uitgevringd zodat je geen vocht hebt :)
|
brinta
en als ik lang geslapen heb en genoeg tijd heb brood (in het weekend dus) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:39. |