![]() |
Wanneer heb jij je laatste examens?
wanneer heb jij je laatste examen?
welk vak is het? en wat ga je doen als je alle examens gehad heb? TS: Dinsdag Eco Relaxen, want ik ben toch wel geslaagd |
Citaat:
Vak is Economie Wat k ga doen? Werken, Sporten!! Chillen komt pas aLs k de uitslag heb.. HopelijK slaag ik :eek: |
Dit vind ik eigenlijk wel een algemeen topic. :)
|
Woensdag, Scheikunde, misschien een terrasje pakken en de dagen er na doe ik lekker niks! (Behalve een beetje werken en oppassen :o )
|
Dinsdag, Duits en daarna ga ik heerlijk niksen.
|
woensdag
biologie geen idee:o |
Donderdag biologie,
daarna ff feesten (beste vriend is vrijdag jarig) en volgende week word ik geopereerd en ik ga me zorgen maken of ik wel geslaagd ben :o |
Donderdag Wiskunde.
En daarna ga we mijn kamer verbouwen. Dus dat wordt behang afhalen. Leuk. :| |
Woensdag: Kunstgeschiedenis
Dan ga ik stemmen, dan ga ik eten (of andersom), dan ga ik mijn verjaardag vieren :cool: |
Woensdag Scheikunde :cool: , daarna lekker chillen, Letterlijk NIKS doen. :D (doe ik nu ook toch maar ja)
|
Dinsdag
Wiskunde Bier drinken |
Woensdag Scheikunde ....
Daarna helemaal zat zuipen en elke dag niksen. |
Donderdag Bio.
Daarna feestje in Paradiso en zaterdag naar Bodrum. |
Maandag (morgen dus), economie. Hierna ga ik heel veel winkelen :cool: en werken :s
|
Dinsdag
Eco Niks |
donderdag grieks sochtends
savonds mn verjaardagsfeestje en zaterdag op vakantie |
Woensdag
M&O Stemmen, uit eten, uitgaan, zuipen en zaterdag naar Oasis in Brussel. :) |
Donderdag: biologie
Vrijdag: Op vakantie |
woensdag bio!! en dan ff lekkr helemaaal nix doen!! ohja ging donderdag met een vriendin naar de Efteling :) en vrijdag eindgala (y)
|
Nog maandag na en woensdag bio.
Daarna chillen relaxen ik slaag toch. :o |
Ik heb woensdag als laatst scheikunde
|
* dinsdag
* duits * genieten van de vrijheid en véééél leuke dingen doen waar nu eindelijk de kans voor is |
dinsdag, duits1,2.
daarna ga zuipen&sm0ken. want dat heb ik verdiend. |
dinsdag
wiskunde spacecake eten |
Citaat:
|
Donderdag: Bio.
Werken, shoppen, feesten, werken, inpakken, shoppen, te kort slapen, naar Mallorca. :) |
disndag, engels. niks bijzonders
|
Dinsdag, Duits, relaxen en feesten enzo.
|
Citaat:
|
donderdag laatste examen (biologie).
vrijdag ga ik lekker feesten omdat het af is en daarna ga ik 2 weken lang lekker helemaal niks doen :D |
donderdag wiskunde examen
vrijdag selectiedag hotelchool maastricht en maandag beginnen met werken. EINDELIJK gel dverdienen heerlijk |
woensdag
kunstgeschiedenis niet meer aan school denken en feesten (y) en volgende week paar daagjes Parijs <3 |
donderdag; van 13.30-16.30 biologie, hoor dus bij zo'n beetje de laatste mensen van Nederland die nog met examens bezig zijn :(. Daarna in het weekend werken en dan maandag op vakantie met vriendinnen.
|
Donderdag, wiskunde.
Daarna niks, maar zaterdag wel op vakantie :cool: |
Woensdag: M&O
Daarna ga ik uitrusten, ik denk dat ik dan hartstikke moe ben :) (jammer dat het dan niet zo'n lekker weer is (n) ) |
dinsdag engels...
|
donderdag grieks
|
Donderdag biologie tot 1 uur :)
Maarjah moet eigenlijk nog beginnen met de examens morgen. Ben de enige zowat hier in Nl die nog niet is begonnen :) |
Morgen (maandag) middag economie en dan ben ik klaaaar! :p
|
woensdag, kunstgeschiedenis.
het plan voor daarna was iig stemmen. en feesten. |
mn laatste is op woensdag en daarna lekker relaxen en WINDSURFEN met mn nieuwe plankje :D:D:D op de kraaienbergse plassen wie gaat mee?????
suc6 iedereen met de laatste loodjes( ze zeggen dat ze t zwaarst wegen :P kgeloof er niks van ;) ) |
Citaat:
|
Dinsdag, Duits 1,2. Daarna ga ik woensdag even stemmen en verder werken, veel sporten (ga vollop aan het tennissen, want dat heb ik al tijden niet meer gedaan), beetje leuke dingen doen (vooral met mijn lief, ookal heeft zij dan toetsweek, aangezien zij nu in de 5e zit) en uiteindelijk ook nog op vakantie e.d. :)
|
Donderdagmiddag, biologie. Heb een vage afspraak staan om het daarna te gaan vieren met iemand maar weet nog niet wat we gaan doen. Iets ehm, leuks :o en in de week daarna naar Six Flags en feestje enzo, en de week daarna begin ik met werken :cool:
|
Morgen economie :) Muhahahahaha :D
|
Ik ben echt een van weinige scholieren die morgen al klaar is als ik dit zo lees.
|
En ik ga trouwens bier drinken als ik klaar ben :D
|
Woensdag
M&O Direct door naar stad en zuipen. De dagen erna zo weinig mogelijk doen (lees: slapen). :D |
Citaat:
neem morgen biertje mee naar school :D |
ik ga ook als ik slaag(waar t wel naar uit ziet) een dik examenfeest geven :D en daar zit natuurlijk ook het benodigde ier bij:P:P:P:P mja iedereen nog suc6 met zn laatste examen en een fijne vakantie
greets bart |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:04. |