![]() |
Amerikanistiek
Lijkt me een leuke studie.
Het eerste jaar doe je in Amsterdam geschiedenis en in Nijmegen geloof ik Engelse taal en cultuur, maar wel met de nadruk op Amerika. Iemand die het doet? |
Nee, maar ik ga na de zomervakantie American Studies studeren in Groningen. Misschien dat je dat ook leuk vind?
Kijk voor meer informatie op http://www.rug.nl |
Ik wilde ook American Studies doen in Groningen, maar ik wacht er nog een jaartje mee. (y)
Ik ben wel op de voorlichtingsdag geweest, en het leuk me wel geweldig (y) |
Het voordeel van AS in Groningen is dat het een bacheloropleiding is. In Nijmegen of Amsterdam moet je eerst een bachelor in Engels of Geschiedenis halen en da's ruk...
|
In Utrecht kan het als minor en als master.
Heb nu al wel een paar minorvakken gevolgd. |
Hmm, je hoeft maar één jaar geschiedenis of Engels gedaan te hebben hoor? :)
Ben gek op Engels en geschiedenis, dus mij lijkt dat nog best leuk. Want ja, Groningen is zo'n stap.. Toch wel erg ver weg. :) Ik wil sowieso wel op kamers hoor, maar toch liever in Amsterdam/Utrecht. |
Die studie in Groningen lijkt me toch wel fantastisch na het lezen van die site. Amerika oefent een grote aantrekkingskracht op me uit, omdat wij (mijn familie, ik) er 10 jaar een huisje hebben gehad. :)
Hoeveel mensen studeren het eigenlijk? Hoeveel eerstejaars zijn er meestal? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het aantal eerstejaars groeit ieder jaar sterk zeiden ze op de open dag.
Ik weet niet hoe je aan het getal van 120 komt hasseltboy, ik zit de hele tijd met 170 in m'n hoofd maar ik weet niet hoe ik daar bij kom :confused:. |
Citaat:
Toch heb ik deze studie gekozen omdat dit mij het aller leukste lijkt en ja, dan neem ik die enorme afstand maar op de koop toe. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Daar ja.
|
Ja. En toch blijf ik met het nummer 170 in m'n hoofd zitten.
:D |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:00. |