![]() |
[spel]Watskeburrt
***Watskeburrt / Wat is er met jou gebeurd***
Soort spel, (alleen wel voor mensen met fotoboek?) Ik ben nu degene die het eerst gepost heeft, degene na mij, kijkt in me fotoboek zegt vervolgens hoe ik aan zon rotkop/ mooi gezicht komt. dan komt de volgende en die kraakt de degene die voor hem was weer af. etc etc Gewoon een probeersel, kijk maar wat er van gemaakt kan worden. Ik ben het eerste slachtoffer *wacht op commentaar* |
Hmmm.
Ik vond het vormpjespoepen van vanmorgen een leuker spelletje. |
hey luister,
dit spel is geniaal ok? wacht maar als dit over 2 jaar DE trend is dan zullen jullie inzien dat dit geniaal is, ok? |
Citaat:
|
maarja OT:
ja het moest best schokkend zijn geweest voor je ouders, toen ze opgebeld werden door de politie, en dat hun vervolgens is verteld dat je bent geraakt door een vrachtwagen. en tsjaa toen die boer ook nog eens met zijn tractor, je kon er niks aan doen hoor, je had toch echt voorrang. |
k snap niet...
|
Citaat:
|
Het is me te negatief beladen
|
k zou je graag afzeiken maar k kan je fotos niet zien :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een kutspel :o ..
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben het met je eens. :| |
Citaat:
|
Je moet mensen af gaan kraken op basis van hun foto's? Lijkt me dat dit niet lang open blijft, want volgens mij mag het niet :P
|
Citaat:
|
hoezo niet:(
en je hoeft ze niet af te kraken, mag ook ophemelen:D doe je mee? :bloos: |
Jaja, stiekem snel je beginpost aanpassen, he? :rolleyes:
|
Citaat:
(Maar je ziet er wel lief uit hoor, want dat wil je vast horen :P ) |
jij hebt me door :o
en ik ben geen 14, en ook niet gister 16 geworden(foto is wel ruim 1 jaar oud, maar heb niks recents) ik word al bijna 17, een leuk "Gefeliciteerd-DG-met je 17e verjaardag" zou ik stiekem ook wel leuk vinden :) vorig jaar had ik die niet omdat ik net lid was , en niemand me nog kon, niet dat daar nu echt veel verandering in is gekomen :mad: andijvie ziet er ook leuk uit, als klein kind was je al de bOm :D |
Citaat:
"niemand kon mij" Bah. |
Citaat:
Niet zo gemeen, ik ben ondertussen druk aan het leraar voor me examen morgen |
Citaat:
|
Citaat:
|
maar is mijn kans op een gefeliciteerd met je verjaardag topic nu helemaal vergooid :( ?
|
Citaat:
misschien dat iemand anders t wil doen ;) (ik heb volgens mij nog nooit een verjaardagstopic geopend, dus voel je niet te erg aangesproken) |
Topics maken waarin men elkaar mag afkraken is niet gewenst. Op die manier wordt de sfeer alleen maar negatief en grote kans dat zulke topics uit de hand lopen.
En voor een felicitatietopic moet je vaak op DK komen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:20. |