![]() |
Buikje
Het was dus weer mooi weer dus we gingen zwemmen. Toen ik mn bikini aantrok en ff in de spiegel keek of het nog wel kon viel het me toch wel op dat mn buikje stiekem was gaan groeien onder mn wintertruien :|
Op zich is het niet zo dat het absoluut niet kan en ik depressief onder de tafel ben gaan zitten maar als het aan mij ligt mag dat buikje wel wat kleiner worden. Heeft iemand tips? (op een efficiente manier oefeningen doen, of heeft iemand iets wat ie zelf altijd doet en goed helpt?) Lijnen heeft naar mijn mening geen zin want ik heb altijd gehoord dat het vet op je buik pas als laatste verdwijnt. alvast bedankt :) |
Je kan niet plaatselijk vet verbranden. Dus oefeningen doen heeft geen zin, wil je dat vet weghebben zal je moeten afvallen.
|
Citaat:
Dus als ik je goed begrijp komt het erop neer dat ik mn spieren wel kan gaan trainen maar dat vetlaagje (dat klinkt nie leuk) er op blijft zitten? |
Volgens mij is het zo dat je door trainen wel sterkere spieren krijgt op die plek, maar dat je die pas echt kunt zien als je er minder vet hebt zitten, dus dat wordt dan toch een beetje afvallen of iets meer sporten, denk ik.
Door te zwemmen en te dansen wordt je buikje, althans mijn buikje :P, wel een stuk strakker. Maar iig succes ermee! :) |
Citaat:
Als je trouwens daar het meest vet 'ontwikkeld' hebt gaat 't daar ook weer 't snelst af. Het is niet zo dat je bij je buik 't laatst verliest, dat is voor iedereen weer anders. |
Citaat:
O nou okee :) maar hoe dan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tip: www.valtaf.nl , maak een accountje aan en vul 's per dag in wat je eet. Je komt hoogstwaarschijnlijk lager uit dan je denkt! Als je al veel sport kan je dat gewoon zo houden. Je kan dan 't beste gewoon je eetpatroon een tikje aanpassen :) |
De meeste vrouwen hebben toch een klein buikje? Heb wel es ergens iets opgevangen dat bij mannen de spieren boven het vetlaagje zitten en bij vrouwen eronder, maar dat kan ook onzin zijn.
|
Citaat:
Ik kan er een gezichtje mee maken..zo 'vet' issie :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
trainen, bij mij zit er ook een dun laagje op maar dat lijkt me normaal gewoon een keer gaan mountainbiken hardlopen in combinatie met situps lijkt me voor je buik al meer dan voldoende
|
Citaat:
|
Citaat:
Owja als je oefeningen doet, kan je erdan ook op trainen dat je taille strakker word of juist de voorkant? |
doe dat maar :P die foto
als ik sochtends wakker word heb ik juist het id dat mn buik dikker is dan overdag maarjah dat zal wel aan mij liggen ik doe altijd 2 oefeningen bij fitnes, zon apparaat dat je gewicht naar voren en naar beneden moet duwen en dat je schuin moet bewegen. die laatste lijkt me dan voor je zijkant en die andere voor de voorkant oftwel, recht naar voren situps voor voorkant en schuin voor zijkant niet dat ik er zoveel verstand van heb maar dat lijkt me zo |
Ok, ik ga beginnen na mn examens :D
|
het werd tijd :p
|
Citaat:
Wil je strakker worden, moet je gewoon of krachttraining doen en dan genoeg eiwitten eten of gewoon duursport. Rennen of zwemmen of fietsen oid. |
Citaat:
*sorry :bloos: * |
Citaat:
groeten bart |
tjah ik vind dat niet lelijk hoor een klein laagje... bij mij is dat ook en ik ga niet me eetgewoontes aanpassen omdat ik zon klein laagje eraf zou moeten trainen :P
wat er onder de laag zit is veel belangrijker dan de buitenkant muhahah :P |
Citaat:
Ik bedoel: mijn lichaam verbrand per dag niet meer dan 1400 CKal....en je kunt wel degelijk plaatselijk vet verbranden hoor, het duurt alleen een heel stuk langer ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dus je hebt gewoon 1200 kcal nodig?
ksnap er de ballen meer van magoed :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
iets afvallen kan, maar je kan overigens welv degelijk vet in spierweefsel omzetten met oefeningen, dan wordt je strakker terwijl je niet minder eet oid, en niet afvalt, je kan zelf iets aankomen als je gespierder wordt, omdat spieren zwaarder zijn dan vet succes |
Citaat:
|
Citaat:
maar die manier die je zegt is idd de beste manier. Gezond en genoeg eten en sporten zodat idd het vet omgezet wordt in spierweefsel. Het enige is dat je dan niet afvalt in kilo's maar in cm'ers en dat vergeten mensen vaak. Die blijven doorgaan met afvallen, terwijl ze al stukken dunner zijn, puur omdat ze een bepaald gewicht willen hebben. |
Citaat:
|
achjoh, een buikje vind ik wel sexy ;)
|
Anne, het geeft niet, echte vrouwen zijn geen planken. Je mag best een beetje stevig zijn :)
|
Citaat:
Ik weet dat je het aardig bedoelt, om mensen met een klein buikje wat zekerder te laten voelen, maar zo laat je mensen die dun zijn en/of minder vrouwelijke vormen hebben juist onzekerder voelen. Niet echt de ideale oplossing. Iedereen heeft wel iets, en ik vind dat juist die kleine onvolkomenheden mensen mooi maken. Mensen moeten eens wat vaker om zich heen kijken. Dat meisje naast je heeft dan misschien geen buikje, maar ze heeft vast wel weer iets anders. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind dat persoonlijk ook geen gezicht, een vrouw hoort mooie rondingen te hebben (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:05. |