![]() |
Heb jij de waterpokken/mazelen al gehad?
Ik volgens mij, maaselen alleen :confused:
En jij? Volgens mij krijg je het maar 1 keer in je leven. |
Je kán het twee keer krijgen, maar dat gebeurt niet vaak.
Ik heb volgens mij alleen de waterpokken gehad, maar dat weet ik niet zeker. Misschien de mazelen ook. |
mazelen?
|
Mazelen weet ik niet, waterpokken wel.
|
Citaat:
|
Citaat:
Damn ik d8 altijd 1 keer |
Ik wel waterpokken, zoals de meeste kinderen (dat kan je ook maar beter als kind krijgen)
|
Citaat:
|
Beiden niet. :)
|
tegen mazelen (zo schrijf je dat, ja :p :D) ben ik ingeënt, als reactie daarop heb ik één mazel gehad.
waterpokken heb ik gehad toen ik een jaar of 4 was, toen we op wintersport waren :( Ik herinner me die jeuk nog erg goed (n) |
Offtopic: MAZELEN. Kom op zeg.
Ja, ik heb de waterpokken gehad. Mazelen niet, daar ben ik tegen ingeënt. |
Toen ik 4 was.
Tegen mazelen kreeg ik een prik, de rest van nederland ook. |
Ik heb twee keer de waterpokken gehad maar niet de mazelen.
|
Ik heb de waterpokken gehad en geen mazelen..
Maar een collega van mijn moeder heeft op 34 jarige leeftijd nog de waterpokken gehad en die heeft echt 2 maanden thuis gezeten, omdat de nasleep erg lang duurde.. |
Citaat:
Ikzelf heb één keer waterpokken gehad. |
Toen ik 7 was de waterpokken, de mazelen nooit, ik ben namelijk ingeënt :o
|
Citaat:
Het is wel zo, hoe ouder je bent hoe gevaarlijker het is. Een kennis heeft de waterpokken gehad op zijn 36ste, die lag 2 weken in het ziekenhuis :| |
Citaat:
En toen kreeg ik een jurkje omdat het anders zo jeukte in de heupen:D |
Ik heb de waterpokken toen ik klein was nooit gehad.
Maar ik kreeg ze twee jaar geleden, op mijn 17e. Was wel flink kut, want je bent er echt ziek van, en jeuken dat t deed! :( Mazelen word je indd toch tegen ingeent :confused: |
Citaat:
ik heb iemand gezien die et heeft..Vond et echt zielig :| |
Yup waterpokken.
|
Waterpokken wel, heb dr fijne littekens aan overgehouden (n)
Mazelen weet ik niet, denk het niet. |
Waterpokken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb de waterpokken gehad toen ik 7 was ofzo. En m'n pa toen hij 45 was. :eek: Dat was erg. :|
|
mazelen? Geen ideeee...
Waterpokken iig niet, maar schijn er wel antistoffen voor te hebben volgens zo'n bloedtest. Vraag me niet hoe, maar het schijnt dat je ook 'onbewust' waterpokken kan hebben gehad ofzo.. |
volgens mij vroeger n heel klein beetje waterpokken.
|
Citaat:
Ik weet nu iig wel zeker dat de kans echt minimaal is dat ik het nog een keer krijg op latere leeftijd :) |
Ik heb waterpokken gehad, maar geen mazelen.
|
Nog geen waterpokken, daar ben ik echt doodbang voor. Mijn broertje is nu 6 weken, die zal waarschijnlijk ook wel waterpokken krijgen, misschien krijg ik ze dan ook. Dan kan ik 3 weken niet naar school ofzo. :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen van beiden, dat gaat nog wat worden 'later' (n)
|
Waterpokken wel, mazelen niet.
|
Citaat:
|
Waterpokken wel, maar mazelen geloof ik niet.
|
waterpokken (en roodvonk)
Bij mij was roodvonk zowel waterpokken helemaal niet erg. Bij mijn vader toen hij roodvonk kreeg op een leeftijd van iets van 35 , was ie behoorlijk ziek. |
Citaat:
Maar hoe ouder je wordt hoe erger het is als je het krijgt. |
Waterpokken wel. Mazelen ben ik tegen ingeent en heb ik dan ook nooit gekregen.
I love stars: Roodvonk heb ik ook gehad.. toen ik anderhalf was of zo, erg jong iig. Ik was wel aardig ziek maar niet heel ernstig. (van wat ik gehoord heb, that is) |
ik heb ook al waterpokken gehad
ik heb vaak gordelroos dat is echt heel pijnlijk!!! mijn bloed stroomt dan niet goed :( |
Citaat:
|
ik heb dat allebei niet gehad ( niet dat ik weet)
maar uhm... waarom word je er dan zieker van als je ouder bent? ik dacht das alleen maar jeuk? ( das toch nie echt ziek) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:34. |