![]() |
probleem!!!
help!!!
ik ken een jongen al mijn hele leven... ik ziej hem niejt vaak onze ouders zijn vrienden. hij is 17 en ik 12.. ik vind hem heel leuk en ben verliefd op hem hij vind mij ook leuk maar is neijt verliefd op mij zegt hij... ik denk altijd en overal aan hem. hij wil met mij zoenen en veel meer... ik wil ook zoenen en miss ook wel meer.. we hebben laatst met elkaar geskiet samen met de ouders enz. we stonden overla samen knuffelden en praten enzow zou dit wat kunnen betekenen? wat kan ik doen om zijn aan dacht te trekken en te zorgen dat het wel wat wordt??¿¿ ik kan er echt niejt meer van slapen. help!!! |
je leeftijd onder je naam klopt dan niet
als ik eerlijk ben denk ik niet dat t iets wordt. waarschijnlijk vind hij je wel leuk, maar veels te jong. En daar kan ik hem geen ongelijk in geven. Daar kun je niets aan doen. |
Citaat:
hij zei laatst dat hij leeftijd geen probleem vind en dat het miss wel wat word... maar ik weet enijt of hij dat meende of neijt.. |
Meis, leer eerst es normaal typen! Het is gewoon niet, en niet 'niejt' of wat dan ook! *zucht*
Maarre, ik denk wel dat je nog wat jong bent voor hem. Maar als dat zo is, is hij zelf ook wel heel erg fout bezig, als ik je goed begrijp. Tja, ik denk eerlijk gezegd niet dat het gaat werken tussen jullie, omdat de verschillen gewoon te groot zijn. |
Je bent 12. Ga met barbies spelen.
|
Als jij twaalf bent en hij zeventien, en hij wil met je zoenen en veel meer, is er iets mis met hem. Oftewel, niet doen :) juist als hij het zou willen.
|
Citaat:
hij weet dat ik hem leuk vind en hij zegt dat hij mij ook leuk vind en dat er een grote kans is dat het wat wordt... |
Citaat:
we zijn al zolang ik nog weet hele goeie vrienden denk jij dat hij wat verkeerds wil? |
Citaat:
Wat voor jongen is hij eigenlijk? :s |
oh hij is echt wanhopig
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Leeftijdsverschil is te groot op dit moment:o
Wacht nog maar 4-5 jaar en kijk dan verder:) dat hij mss mee wil met je is niet echt fris:| |
ga naar pliesie. hij klijne mijsjes loik vinden.
mach nied |
Citaat:
|
Citaat:
Maar als een jongen van zeventien zegt 'zoenen en nog veel meer' bedoelt hij dat hij seks met je wil, lijkt me niet dat je daar nu aan toe bent (y) Echt, zoek iemand van je eigen leeftijd om 'verliefd' op te worden of ga gewoon verder met spelen :) |
Citaat:
Vergeet die jongen, en blijf maar gewoon 'vrienden' met hem. Hij is te oud voor je en heeft waarschijnlijk al behoefte aan dingen waar jij nog niet klaar voor bent. |
detective schaapje :cool:
meisje ts: hoppaa jij gaat je vanaf nu lekker weer met je eigen leeftijd bezig houden. dus jongens van 12-14 :) |
Citaat:
|
Is dit trouwens wel serieus??
Dit is een oude post van haar: ik ben nu 13 jaar en ik vind iemand leuk van 16 jaar hij wil het wel met me doen maar moet i kdat wel doen of niejt?? ik wil wel maar ben bang dat er iets gebeurt of mijn ouders er agter komen............. please zet hier je menig (indien je een vrouw bent zet dan neer wat jij prcies zou deon...) :s Ze is 12, 13 én 17 (Dat dat laatste in ieder geval niet waar is weet ik :) ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar jah, misschien heb je gelijk.. maar ik denk van niet :) |
Citaat:
|
Citaat:
Op een latere leeftijd hoeft zo'n leeftijdsverschil niet zo veel uit te maken, maar tussen je 12e en je 17e gebeurt er veel. Je ontwikkelt je geestelijk en lichamelijk. :) |
Citaat:
Naja.. mocht het echt waar zijn.. dan hoop ik dat ze hier iets aan heeft :) |
daantje92
17V - Lid gepost op 29-05-2005 @ 20:33 -------------------------------------------------------------------------------- quote: -------------------------------------------------------------------------------- waves schreef op 29-05-2005 @ 20:28 : knuffel je veel met je vriend(in)? of met je vrienden of familie? Ik knuffel heel veel met mijn vriendje, en ook vrij vaak met een aantal vrienden. mijn familieleden krijgen afentoe een knuffel. -------------------------------------------------------------------------------- ja ik knuffel vaak maar neijt met naaste familie (vader moeder enz) maar wel soms met mijn neef. ik heb een vriend en daar knuffel ik heel veel mee. soms ook met vriendinnen. vanwaar die vraag? ------------------------------------------------------------------------------------ uhm.. vriend? :s ik snap er geen ene zak meer van... maar goed, ff ontopic: hij wil je niet als vriendin, hij wil je alleen maar gebruiken voor de lichamelijke dingen *zoenen, knuffelen, sex...* dus zou dr maar niks mee beginnen, hoe jong en naief je ook mag zijn, zie toch in dat hij verder niks wil... je bent 12, je hoort niet gebruikt te worden voor sex, zoek een leuke jongen van je eigen leeftijd of van rond de 14... geniet nu maar van je jeugd en laat je niet zo inpalmen... |
Citaat:
|
Dit komt allemaal niet echt geloofwaardig meer over, daarom maar een slotje.
@TS: je kunt mij of Alicia Silverstone pmen voor uitleg. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:28. |