![]() |
tatoo
ωﻉlмoﻉd,,י ﻌ ஆ [ I.f I w.ant t.o ל] zegt:
Wil jij een tatoo voor mij ontwerpen? een klein roosje voor op mijn enkel :eek: ten eerste, wow ze vertrouwd mij om wat te maken, wat weer bij haar pernament is. Hoe dan ook, het is iets wat altijd blijft zitten en ze wilt het simpel, tribel achtig en vooral niet druk. http://img146.echo.cx/img146/274/roosje2ft.png wat zeggen jullie van dit op een meisjes enkel?? |
mmm je taalgebruik rammelt
maar, daar niet van, ik vind je roosje best okee. niet echt origineel of zo maar daar vraagt ze ook niet om. ik zou persoonlijk misschien dat losse blaadje weghalen, en de voorste bloemblaadjes van de roos vind ik iets te lang/spits (die kloppen niet helemaal met de rest) dus probeer eens een geheel te maken van die roos, want nu ziet ie dr nog niet helemaal perfect uit (en dat moet wel voor zoiets als een tattoo vind ik) |
voor een tribal roosje.. vind ik m heel erg leuk. vooral dat losse blaadje eronder is leuk.
idd de voorste blaadjes zijn te spits, maar misschien dat ze het wel mooier vind zo. |
Cute... maar dat losse bloemblaadje kan je beter weglaten.... :)
|
Ik ben niet zo tribal-achtig. Hoewel ik dit op zich nog niet zo heel erg vind. Inderdaad, een roosje is niet echt origineel, maar als zij er blij mee is..
|
Citaat:
of anders nog iets meer in het geheel betrekken want nu hangt het er echt zo'n beetje bij, om het erbij hangen zeg maar :o |
ik vind hem geslaagd, gezien wat de 'opdracht' was
ik zou het ding van m'n leven niet op mijn enkel willen, maar da's weer een heel ander verhaal. Het losse blaadje zou ik een stukje naar rechts doen, want nu zweeft ie er teveel naast. Probeer je zegmaar het steeltje erbij voor te stellen, en kijk dan waar het blaadje eraan zou moeten zitten. |
ik vind het losse blaadje júist heel mooi, echt niet weghalen.
Misschien iets verplaatsen idd, maar wel laten zitten. (tenzij de opdrachtgeefster m zelf liever weg heeft..) En verder, de bloemblaadjes vooraan zeg maar, die te spits zouden zijn, zou ik juist niet veranderen. Vind het juist mooi zo. Een roosje is standaard, en omdat de blaadjes juist níet standaard zijn vind ik dit mooier. niet alles hoeft toch altijd aan de werkelijkheid te kloppen? :o |
over het blaadje, ikzelf vind het zo kaal zonder.
:eek: ze zelf vond het perfect en laat deze zetten na de zomervakantie *beetje raar omdat je wel graag met je bodyart showt. |
Best geslaagd, dat spitse stoor ik me niet echt aan, maar dat losse blaadje zou idd mss iets meer naar boven kunnen zodat het wat meer een geheel wordt.
|
Citaat:
:confused: |
hij is wel mooi maar doet me niet meteen aan een roos denken.
iets minder breed misschien? steeltje erbij ofzo, dan stoort dat blaadje ook niet zo. en het is toch tattoo, met 2x t? |
Citaat:
:bloos: tis idd tatt oo |
Als zij daarvan houdt is het roosje nog best ok, lekker simpel en ik hoop dat het ook niet te groot wordt. Maar ik haat roosjes als tattoos maar dat is natuurlijk heel persoonlijk :)
|
Citaat:
*ik vind bijvoorbeeld "eye of horus" wel wat hebben om te laten zetten ergens heel klein |
Nee ook niet, ik zou gewoon helemaal nix laten zetten.
Maar daar gaat het niet over! |
Ik vind hem mooi, het blaadje moet ook zo blijven!! (y)
Alleen zou ik het niet als tatoo willen hebben, eerder als tekening gewoon... maja dat is mijn eigen smaak |
Erg leuk! (y)
Bloemblaadje zou ik niet hoger doen. Juist niet. |
Citaat:
|
k vind 'm best leuk
|
Citaat:
|
schrijf het eerst ff goed :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb ik al gezegd. geef liever kritiek |
Ik vind het ontwerp wel leuk. Zou wat beter kunnen, maar op zich erg leuk. Het blaadje er ver vanaf vind ik het mooist. Het losse blaadje vind ik trouwens ook het mooist (simpel gehouden). Misschien dat contrast van dik naar dun iets meer doortrekken in de roos zelf.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind m leuk, mooi eenvoudig.
(ik houd niet van tattoos, maar voor een tattoo is ie wel ok) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:51. |