![]() |
Nieuw nummer HighSpeedDirt
Hoi mensen! Bij deze het nieuwe nummer van mijn band, HighSpeedDirt. Opgenomen in de Three Sun Recording studio in Maastricht, we gaan em binnenkort proberen uit te brengen als singletje ;) Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
http://users.pandora.be/iam/HighSpee...ve%20(new).wma |
Niet helemaal mijn ding, maar het klinkt zeker neit slecht. (y)
|
vind het leuk (y) heb het nu alleen op mn laptopspeakers geluisterd...morgen op de stereo weer :)
|
ik luister hem straks
mag ik vragen wat je betaald hebt in die studio? |
Thanks voor de comments so far! Het zijn opnames voor een verzamelcd, heeft ons uiteindelijk geen cent gekost, maar het was geen bizar dure studio, gewoon gemiddelde prijs denk ik.
|
Het is echt niet mijn ding, maar het klinkt wel strak opzich. Productie klinkt ook wel okay :)
|
Lekker gitaargeluid zeg. Ook niet echt mijn ding, iets te standaard.
|
Ik vind het was suf, totaal niets mis mee, maar ook zeer zeker niet bijzonder. Het doet me een beetje aan Creed denken, dat is zonde.
|
Wel aardig, maar Blackjack Road en Hitman's Tale zijn veel beter.
|
heerlijk geluid
jammere muziek |
Als ik t nummer zo hoor.....
Goed geluid. Erg goede gitaarsound, maar het doet me allemaal een beetje gedateerd aan. Tip: Ga meer de stoner/blues/riff rock kant op. De sound heb je al. |
wanneer komen jullie weer in de tramontano huizen?
|
Tramontano, zijn we net geweest :D Misschien wel binnenkort in de Tagrijn in Hilversum ofzo, zal eens netwerken :)
|
klinkt goed, maar niet mijn dingetje
|
Thanks voor de comments allemaal, altijd leuk om te horen hoe andere mensen erover denken!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22. |