![]() |
Sexuele dingen buiten...
Wat vinden jullie daarvan? Zonder dat iemand het eigenlijk doorheeft?
Wel beetje in de gaten houden of andere mensen het in de gaten hebben? Asociaal? Sletterig? Of gewoon normaal, als je het maar in normale mate houdt? |
(y)
|
Met dit weer is dat toch heerlijk? Februari is er niet bepaald de meest geschikte maand voor, tenzij je kickt op koude handen.
|
Hmm, ik vind het inderdaad erg leuk, gewoon friemelen aan elkaar, oke het is een openbare plaats, en ja er zijn mensen, mja als het niet opvalt ik vind het wel kunnen...
Maar degene waarmee ik het had gedaan, vond het op dat moment gigantisch leuk, maar later wel erg sletterig van ons... Ik ben gewoon netjes opgevoed en vind het best kunnen, vandaar mn vraag:) |
Ach ja, moet kunnen zolang je het niet te opvallerig doet.
|
kijk bepaalde plaatsen zijn not done
plaatselijke speeltuin enzo maar als niemand er last van heeft pff y not |
Vooral erg grappig en spannend. En erg leuk :o
|
Nix mis mee. Maar als je de omgeving niet zo goed kent, let wel n beetje op..... Dacht ooit een goeie plek gevonden te hebben, maar dat bleek dus naast een hondenuitlaatplaats te zijn. Is wel ff schrikken als je ineens 3 bejaarde met een hond langs ziet komen. :D
|
Citaat:
Tis ook gewoon heel anders om het buiten te doen, in positieve zin van het woord. Tis aan de ene kant wel goed om de omgeving te kennen,d an weet je waar je beter wel en niet kunt bezig zijn.. Aan de andere kant, ik word liever betrapt door een volslagen onbekende, dan door iemand die ik daarna wekelijks tegenkom bij de booschappen. Zelf 1x betrapt door 2 toeristen die zo nodig net daar moesten gaan wandelen.. en wij konden niet snel genoeg meer weg komen. Maar in de zomer is er niks leukers dan buiten seks hebben.. Of het nou in de tuin is, of in de duinen, of op een strookje gras achter een bosje naast de weg.. het is allemaal leuk:D |
(y)
|
Niet op een plaats waar elk moment een groep jongetjes met groene petjes voor je kan staan. Dat kun je die kinderen niet aandoen. Maar anders: oké. Als niemand het ziet heeft niemand er last van en is er niets aan de hand.
|
Citaat:
akela wij hebben het paargedrag van de homo sapiens bestudeert :D :D :D |
Mits ik anderen daar verder niet mee tot last ben: prima(y).
|
Citaat:
|
Ik heb er nooit problemen mee gehad, zolang je anderen er maar niet mee lastig valt.
Mijn huidige vriend wil er echter nix van weten, in de bios (waar het over het algemeen donker zat is) vind ie het al erg als ik met mn hand tussen zn kruis zit. Met een ex heb ik het wel eens op een bruggetje gedaan om 1 uur 's nachts, om vervolgens oog in oog te staan met een man die zn hond aan het uitlaten was. Ik, zo droog en onbeschaamd als ik ben, ga nog uitgebreid die hond staan aaien met mn broek half los. Die man kon er om lachen en wenste ons nog heel veel plezier, en mn ex en ik konden er na afloop ook smakelijk om lachen! |
Buiten is goed. Vooral zachte briezen tegen je (onderlijf). Heb je thuis niet. Of je moet een ventilator naast je bed zetten. Of in elkaars kruis gaan blazen...
Bos is favoriet. Maar bij grote geilheid doet de lokatie er nauwelijks toe. Heb eens een stel betrapt dat een halverwege een doodlopende weg alles geblokkeerd had met hun motor. Zelf lagen ze in de wei ernaast. We hadden geen zin om ernaast te gaan liggen. Zelf wel eens betrapt op het strand in Portugal terwijl mensen boven over de boulevard liepen. Maar ik geloof dat ik toen dronken was. |
Citaat:
|
Hmm tjaa twas gewoon beetje gefriemel, en tjaa twas een sportwedstrijd...
Ach zodra er iemand langsliep gingen de handjes weer omhoog, ach ja :) Vond dat t wel kon:) |
(y)
Hoe gekker hoe beter :D |
Citaat:
|
wat mij betrefd legaliseren ze straatsex
en het is leuk om betrapt te kunnen worden |
Citaat:
ik zie al die lelijke 40+sers al op straat bleeeeeh. Sommige seks hoort gewoon tussen vier muren. |
Citaat:
(y) (y) (y) :cool: En dan niet verbaasd zijn en afhaken als het meisje dat dan wil he, want daar ken ik dus ook 10000 jongens van |
Uiterst doable, mits een beetje verscholen. Het hoeft geen kermisattractie te worden natuurlijk.
|
Citaat:
|
De spanning om betrapt te worden is erg.. Spannend ;)
Dus ja, bijv. een keer tegen de schuurdeur aan, 's avonds laat in de zomer.. Maar op plaatsen waar echt superrrveel mensen rondlopen en je dus zeker weten betrapt word, vind ik niet echt kunnen. Je moet het wel n beetje netjes houden :D Beetje kussen, knuffelig doen met veel mensen erbij vind ik geen probleem natuurlijk! :o |
Sex buiten is vét :D
maar dan moet het wel een beetje lekker weer zijn. K'heb welleens geflikflooid op een verlaten motercross terein, wat eigenlijk verboden gebied is en waar alleen maar andere stelletjes komen om te flikflooien. Maar die dag waren we gelukkig alleen. En naja, als er veel mensen in de buurt zijn elkaar een beetje onopvallend opgeilen is ook wel spannend. Maar of dat op het strand of ergens binnen gebeurt, maakt niet veel verschil. |
Citaat:
|
Citaat:
|
nix mis mee
spannender dan binnen bios is ook leuk |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar wel rond 4 uur snachts hoor, geen kindertjes meer te bekennen :o |
spannend...
|
Thuis is lekker ontspannen. Maar buiten op spannende locaties of openbaar is veel en veel spannender (lees: geiler)
|
Citaat:
de portiek was een beetje lastig (ik had een broek aan). In een park kon het overdag ook wel, maar het was te warm... |
Bos he :o :D
|
In een groot bos, en dan bij en in een verlaten meertje(dat wel mooi schoon is)..
En daar dan gewoon de hele middag/hele dag naakt rondhangen met zn 2'en.. lekker picknicken, in het water zwemmen, met mekaar spelen en seksen.. :D lijkt me geweldig.. jammer dat nederland te overbevolkt is om zulke grote bossen te herbergen. Maar misschien eens in oost-europa.. of Finland met zn gigantische bossen:D |
Prima. Een kaal gevreten struikje is al genoeg :cool:
|
Heel erg vind ik het niet, beetje zoenen en knuffelen en strelen.
Maar ik heb er wel een hekel aan als het verder gaat dan dat. |
Citaat:
|
Citaat:
Sletterig: Wat heeft dat in vredesnaam hier mee te maken? Stel ik heb al jaren dezelfde vriend en we neuken eens in de zoveel tijd buiten. Maakt me dat een slet? :| |
wat is er uberhaubt mis met sletterig zijn/ een slet zijn. ik ben er eigenlijk bestwel voor
|
Zwembad :D
|
Citaat:
:eek: kinky :p |
Citaat:
Een gegronde reden hebben ze niet gegeven:) |
Och, waarom niet, als niemand er last van heeft, wat maakt het dan uit?
Kijk als er kans is dat er kleuters voorbij komen huppelen met "Kijk mama, wat doet DIE mevrouw nou?!" op het moment dat jij je vriend verrast met wat stevig mondwerk, dan is het natuurlijk een ander verhaal. |
Hoe de fuck wil je het doen int zwembad :o
|
Citaat:
|
Citaat:
helemaal mee eens :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:53. |