![]() |
Hoe kom jij je examens door?
Hey lepse examenkanditaten!
Wat doen jullie tijdens je examens qua ontspanning enzo om alles ff btje te 'vergeten' al die druk en al die ongein enzo:P. Eerste tip: Ga niet met een radio in bad! Tweede tip: Kijk veel Bob Marley DVD's onder het genot van een dikke JONKOL! (It really works!:P) Iemand nog meer tips? Leggen er ook mensen een lijntje neer? Of zitten sommige aan de apparaten doordeweeks? :D Let me hear! Groetjes, GVC (Grote Vriendelijke Chap) |
whaha ik kijk films :p ff leren en dan hup dvdtje aan :rolleyes:
is ook heeeele goede ontspanning :D |
iig eentje die het snapt :D (een btje dan want het wondermiddel ontbreekt nog ;) )
|
Ik blow/snuif/slik/spuit me helemaal te pletter, zodat ik de volgende dag in topconditie ben! (y)
|
whahaha jij ben maf
|
Citaat:
|
ik uhm.. ben eigenlijk helemaal niet aan het leren. heb ook geen stress dus. ik doe verder waar ik zin in heb, en moet alleen 3 uur per dag in de gymzaal een examen maken.
de kennis zat er nog zo'n beetje in van de afgelopen 2 jaar. heb 6jes gehaalt geloof ik (ja, en rond de 4 voor geschiedenis.. maarja.. ).. dus het zit wel goed. =] |
Citaat:
|
Roël van Dijk jonge kennen jullie die? Serieus hij snifte voor zijn examen 1.5 gram speed! das pas gek!
|
Morgen nederlands whoooooooooooooooooooooh...
|
Richard is chap
|
nah ik heb zo mijn eigen dingen deed ben nu al een aantal jaar afgestudeerd maar dit hielp echt bij mij :
1.vlak voor een toets rookte ik een dikke blow, daar werd je rustig van:).. en dan lekker space op je stoel en rustig de toes maken. 2. ik vulde altijd van te voren mijn flesje water met Vodka oid ( alleen slokken nemen als er geen leraren in de buurt zijn, anders ruiken ze het) en als ik dan bij moeilijke vraag kwam nam ik een slok en dat werkte echt (y) 8.4voor wiskunde door dit. en nog wel een antal dingen:) |
jij ben lauw :D
|
ik rook een ploffie voor me examen... hey donkey kong? zet jij ook een stofzuiger op je lul voordat je naar school ging?
|
Donkey Kong? Eet je ook een banaan voor je examen?
|
Hoezo heet je donkey kong?
|
Apen kunnen niet studeren toch? :nono:
|
Studeerde je in de Apenheul?
|
zeg jongen,
ik reageer alleen maar hier op jouw topic/post en laat ons dan ook zo vrij om onze eigen "tips"te posten zonder dat gezeur van jou. (alleen die banaan wel, zitten vitaminen in, en als ik de avond er voor aan de appie's gezeten had werkte dat goed om weer op krachten te komen dus ) oii |
Aap, plas jij ook in je eigen mond?
|
Ik wil weleens een wauzende aap zien Donkey Kong... Wordt jij waus van een banaan of niet?
|
|
op t gemakje he.. lekker relaxt :o
|
haha wausende aap plast in eigen mond... ik hoorde ook dat je je vinger in je kont stopte voor je examen in bad of zo?
|
Citaat:
|
Lees mijn post ... "aap" . dan had je gezien dat ik dit al gepost had.... niet meer grappig dus.
maarre back on topic. Ik hoor ook van veel mensen dat een goede lijn voor examens wonderen doet?... iemand hier ervaring mee? |
aap-chap-junk
|
Citaat:
|
Slot? :rolleyes:
|
|
privé topics maak je maar op onzin :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:17. |