![]() |
[inkt op papier] meine neues koenst
dag.
ten eerst een beerst. http://forum.scholieren.com/fotoboek...7xP0ukmqk8.jpg ten tweetst een feest. http://forum.scholieren.com/fotoboek...oxhUWzZOPn.jpg ten dertst een pferd (op wielen) http://forum.scholieren.com/fotoboek...l3N31X59io.jpg allereerst hartelijk dank voor uw aandacht. het lint is geknipt, de expo is geopend. en nu verwacht ik me toch een boel reacties! niet te meeeeeeeten! |
doe eens gewoon :(
het beest heeft wel wat je hebt een aparte stijl, die ik zeker wel waardeer. Veel wit in de tekeningen, wat goed werkt. Toch vind ik ze geen van drieën super. |
Citaat:
en mijn mijn zilveren paard zal ook rennen, ja ren paardje, ren! |
Krizzzje krizzzje whooooooooooooooooow KRIZJE.
[EDIT] ff wachte nog. [EDIT2] Nog ff wachte [EDIT3] KRIZJE! |
Citaat:
|
de bal bij die hond is een spijker int oog :(
maar wel leuk de 3e vind ik wel mooi, slechts er zo weinig invoorkomt |
Stijl en idee zijn cool, de uitvoering vind ik een stuk minder. De dingen die geschilderd zijn vind ik te gekunsteld, alsof je ontzettend je best hebt gedaan om kunstmatig zo'n stijl te creeeren.
|
beetje arrogant voor een amateur he? :confused:
|
schitterend.
|
hmmm wel leuk maar de uitwerking is een beetje slordig .. - er is nog iets mis mee of zo. ik vind t wel gaaf dat je zoveel wit hebt en dat het je gelukt is het zó te gebruiken dat het niet stoort (nouja het stoort mij iig niet) en je ideeen zijn leuk.
|
Ik vind ze wel cool. Dat slordige heeft wel wat.
Behalve de hond. Daar is het net alsof je 'echt' iets probeert te schilderen maar er jammerlijk in faalt omdat je de techniek niet beheerst. Die vind ik verreweg de minste van het stel. |
Citaat:
jammer dat die houding die ik mijzelf aanmeet strijdig is met de kwaliteit van het werk, daar deze bijzonder laag is. ik heb veel aan je kritiek, dat merk ik nu al. ik zal proberen mijn houding aan te passen, want feit is feit, ik maak, post en reageer enkel en alleen ter behaging van mijn medemens. wat ik hier heb gedaan is simpelweg niet de bedoeling. dat heb ik nu geleerd. |
anders doe je gewoon ff normaal, gedraag je naar je leeftijd, als je tenminste 19 bent. waarschijnlijk niet.
|
ik geil alleen op je nick... niet op de plaatjes, maar het is maar hoe jezelf presenteert hè
en die foto in je fotoboek kan zo op de achterkant van je eerste boek (of 2e, dat is mij eender) |
Tja....
ik vind het 3x niks das altijd nog beter dan 1x niks :evil: Dan is die derde nog het beste, gezien het abstracte. Is het trwns zo dat die hond geen pootjes heeft? en die tweede... is te saai |
wel grappig hoe jullie allemaal tien keer struikelen over de 'act' om het werk heen... hehehe wat denk je nou dat t doel is dan :eek:
|
Citaat:
zeg anders niets. |
zijn julie allemaal zogenaamde kunstkenners ofzo met dat kritische commentaar allemaal.
|
Citaat:
|
Die hond is niks... De rest is mooi en ze/hij vraagt toch om reactie die geven wij. Dat wit is leuk heel anders, surrealistisch. je slordige stijl is leuk.
-x- |
mm t hondje is inderdaad minder
ik had het niet echt tegen jou btw rooster, weet ook niet tegen wie wel, maar ach. |
Citaat:
allemaal |
Citaat:
En je hoeft je helemaal niet aan te passen, blijf je maar lekker als een 13-jarige gedragen, heb ik weer iets om me aan te ergeren (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
'het lint is geknipt...' iedereen met lint en schaar kan een lint knippen, niets uit de hoogte dus. 'de expo is geopend...' exposeren betekent alleen 'laten zien', en dat doet iedereen hier. het is misschien even arrogant als jezelf ARTistiek noemen door op dit forum te posten. 'en die boel reacties...' ach, 24 in in drie dagen is zo slecht nog niet. dus nogmaals, allen dank voor uw kritiek, commentaar en alles daaromheen. het laat de boel hier een beetje opleven. en nog even ter verduidelijking, ja ik ben 19. en als jij je tijd benut met het ergeren aan mijn '13-jarigen opmerkingen' dan wens ik je daar alle succes mee. kom maar op, kunstenaartjes! |
The man's got a point.
|
Citaat:
|
Citaat:
bijv. je laatste opmerking die er goed bij aansluit (y) maar het zal me verder een zorg wezen. |
Ik vind je dingen leuk. (y)
|
De derde vind ik echt heel cool!!! (y) en de tweede ook wel leuk
Maar de eerste vind ik niet mooi... ik vind hem niet mooi afgewerkt |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:26. |