![]() |
wel of niet?
Sinds een tijdje heb ik een meisjes op msn waar ik best veel mee praat, alleen ik weet niet of ze er vriendschap mee bedoelt of ook meer.
Ze is erg verlegen dus daarom ben ik er een beetje onzeker van. Ik heb niet echt zin om heen direct actie te ondernemen want heb geen zin om voor schut te staan. Ze heeft ook gezegt in een gesprek waar we het hadden over wie er knap was en wie niet dat ze mij wel het knapst vond maar dat ze er niks mee bedoelde. Vind ze me leuk ofnie? en zo niet wat moet ik er aan doen? tijdje stil houden of actie:S // |
Tuurlijk Ga erachter aan! Ze maakt toespelingen!!!
|
denk wel dat ze meer wilt...alleen niet durft te zeggen....ik ken mezelf ook wel hoor :rolleyes: had ook tijdje met mijn vriend gechat en hij mocht me niet eens bellen, want dat durfte ik niet..hij heeft het uiteindelijk gedaan en ik heb toch maar opgenomen....het is doodeng enzo..maar je hoopt stiekem dat hij toch belt etcetc en dat het echt wat wordt enzo..uiteindelijk hebben we dan toch maar wat afgesproken en nu dik 1,5 jaar verkering....als je niks onderneemt komt er ook niet vanuit haar...
is het meer een verlegen meisje of een onzeker meisje (onzeker over haar lichaam etc?) ik denk dat je gewoon moet ondernemen, in kleine stapjes welliswaar en niet opdringerig zijn..daar hou ik iig niet van, maar ik denk andere ook niet...niet snel iig.... |
Citaat:
en ze lijkt ebst geintresseerd |
Citaat:
Nodig haar uit en zeg dat ze zich veilig bij jouw kan voelen... Juist als ze onzeker is moet je haar vertouwen over zichzelf geven... Geef haar daarom een compliment.... Iets in de zin van: ik wist niet dat je zo..... was.... |
Nou, zo'n opmerking hoeft echt niet te betekenen dat ze meer van je wil. Hoe lang chat je al met haar? Heb je d'r ooit ontmoet irl? Zo niet, dan is het lastig in te schatten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ga dan voorzichtig wat dingetjes doen. Kleine complimentjes willen ook wel eens wat helpen.
Waarschijnlijk vind ze je leuk, maar durft niet :). |
meer mensen een mening:)?
|
Citaat:
|
Waarom denkt iedereen toch meteen dat ze hem leuk vindt, omdat ze een keer heeft gezegd dat ze hem knap vindt?
Ik gun het je absoluut, daar niet van, maar toch... Dit verbaast me. |
Citaat:
Omdat het niet gebruikelijk is iemand (lees: vreemde) te compilmenteren om zijn uiterlijk zonder bijbedoelingen te hebben.... |
Citaat:
|
Offtopic:
Citaat:
ik denk dat het wel kan dat ze je leuk vindt, ik heb er persoonlijk alleen nogal slechte ervaringen mee dat je "zomaar" zegt dat je haar leuk vindt. ik zou zeggen ga samen leuke dingen doen, leer elkaar kennen. probeer niet te haasten (mijn ervaring is dat dat toch lastig is) ik wens je veel geluk en succes toe :) |
Citaat:
|
Allemaal bedankt voor jullie hulp:)
Ik zou graag nog wat mensen willen horen:) |
Citaat:
Vertel meer over de aard van jullie vriendschap. Hoe ken je haar? Wat vind je leuk in haar etc. Wat denk je haar te kunnen bieden? etc. |
Citaat:
Ze is altijd vrolijk en is geintresseerd denk ik . geen id wat ik te bieden heb:S |
Gewoon rustig wat duidelijkere toespelingen maken, over msn neem ik aan dat ze er wel op in durft te gaan. Als ze dat doet dan kun je haar irl ook wat meer aangaan spreken. Reageert ze er niet op dan weet je dat ook weer, en laat je het wat meer van haar kant komen.
|
Ik denk wel dat ze jou leuk vindt.
Dit soort opmerkingen zijn echt meisjes-eigen als ze een jongen leuk vinden, maar niet echt toespelingen durven te maken. Spreek eens wat met haar af (zij durft het kennelijk niet), ga leuke dingen samen doen, leer elkaar beter kennen en zie dan waar het schip strandt... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Spreek gewoon een keer wat af om wat te gaan doen...
Je zegt dat je beste vriend best close is met haar.. dan neem je die ook gewoon mee, zodat het niet teveel op een "date" lijkt. (Of misschien ook een vriendin van haar ofzo).. dan kan je elkaar "in het echt" ook wat beter leren kennen. |
ze ist best verlegen en dat maakt jou onzeker,
dat schiet tog niet op, als je dan gaat wachten oid wordt t nooit wat ,ACTIE is dus vereist!!! ;) succes |
Iederen is bijna iedereen wel positief
Maar ik ga maar uit van de vrouwen en hun intuitie:), dus ik probeer et :) Meer mening welkom:) |
Citaat:
|
K'heb het er niet met haar overghad maar ik ga ervan uit dat het een >nee< is.
shit happends// |
ik vind de reactie van sommigen echt maf... omdat een meisje zei dat hij het knapst was valt ze direct op hem???
|
Citaat:
Nee, maar er is sprake van (wederzijdse) fysieke aantrekkingskracht, een goede voorbode voor een relatie. |
het zijn hints doe er wat mee en maak de gesprekken telkens wat pikanter :o
|
Ik zeg ook wel 's dat ik mensen knap vind... Maar wil 'r niet meteen iets verder mee ofzo. Maar ze laat wel merke dat ze je leuk vind. Je kan beide doen, als ze echt zo verlieft op je is komt ze uiteindelijk zelf wel naar je toe, en als jij echt gek op haar bent moet je nu naar haar toe stappen. :rolleyes:
|
Gewoon gaan met die banaan ??
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo te zien ben jij ook onzeker en verlegen, anders was je deze thread niet begonnen.
Ga alsjeblieft niet metteen geloven wat je wil geloven. Blijf gewoon cool en spreek een keer met haar af. Dan weet je snel genoeg hoe ze over je denkt. |
Citaat:
|
Citaat:
Als jij Justin Timberlake heet wel. |
Citaat:
|
Zinloze discussies.
Ik heb haar verteld dat ik haar leuk vond, nu schenkt ze wel veel meer aandacht aan me:S |
Citaat:
Dat is toch juist wat je wilde? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:01. |