![]() |
Frustraties
Opgekropte frustraties? Irritaties? Kwaad/boos? Ergernis?
Gooi het eruit kinders. TS: Bemoeizuchtige, zeikerige ouders, trage en vervelende ambtenaren |
Door de vriend van mijn moeder met zijn allen het huis uit worden gezet. Is al bijna een jaar geleden, maar mijn bloed gaat koken als ik eraan denk.
En kortzichtige mensen. Argh. |
Aaaaaargh. Ik zou gister van 8.30 t/m 17.30 uur werken. Hingen ze gister voor 7.00 uur 's ochtends al aan de telefoon 'Joyce waar blijf je in vredesnaam, je had er allang moeten zijn'. De hele dag werd het mij kwalijk genomen dat ik 'te laat was', terwijl ik echt de opdracht heb gekregen half negen te beginnen (n)
Mijn moeder is overspannen maar belt ondertussen wel naar haar werk dat ze die week niet aan haar contracturen komt en dus meer uren wil... Gvd, ze is al overspannen, moet juist zo min mogelijk werken.. Nu heeft ze haar lich grenzen weer overscheden en zit je aan morfine + spierverslappers ivm de pijn en verkrampingen (ze is hypermobiel, heeft fybromalgie, bekkeninstabiliteit etc). Grrr :mad: Frustratiessssss |
frustraties......enorm veel nu, te veel om te vertellen maar kwil het uitschreeuwen. maar kan het ni cause ik kan de woorden ni vinden en ask irl zou willen vertellen zou niemand het écht begrijpen.......grrrrrrrrr
vage post mensen, sorry maar tis me ff allemaal te veel. waarom moet een stel onbekende mensen dat denkt me te kennen me net op dàt punt raken. :mad: |
Waarom kennen zij het woord initiatief nou niet?
En wordt elke afspraak die we dan uiteindelijk maken verpest doordat we zo geirriteerd zijn geraakt dat we alleen nog films kijken en dat hij daarna snel naar huis vlucht. |
Lucht-je-hart-topic?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
IBG :mad:
|
Ik weet niet waar ik moet beginnen
Heb nu een kut-baan (tomaten plukken) omdat er in dit rothol niks anders is. M'n liefdesleven als boek zou een enorme bestseller worden, tis het meest beroerde wat er bestaat. Vrienden, naja, die worden het gezeik een beetje zat. Ik word chagerijnig, dus ik hou m'n bek verder wel weer. Zaterdag & Zondag was enorm leuk though, alleen ben meteen weer in mn dagelijkse sleur gedonderd. BAH |
Citaat:
|
klote school!!
hoe moet ik nou weten wat de groeiomstandigheden van Bacillus cereus zijn!!!????!?!?!?!?! *is zwaaaaar gefrustreerd!!* :mad: :mad: :mad: :mad: |
klote op school...klote op stage...kwaad op mn tutor...waarom moet ie een afspraak voor dat klotegesprek prikken als er vrienden bij zitten:S:S... :mad:
|
Citaat:
Een frustratie-topic hebben we al op DK. |
Ik wil weg! Ik zou een paar mensen gewoon wat klappen kunnen geven! weten ze nou nie dat ze mensen kwetsen :mad:
|
3 letters: P-I-M
Ik vraag me af waar hij het lef vandaan haalt om zich hier weer te vertonen. :mad: |
Citaat:
At topic: I hate those bloody mondays |
Ik raakte vandaag gefrustreerd van de klanten in de winkel.
Af en toe zou ik willen zeggen, als ze vragen waar iets staat ;'Recht voor je neus domme trut!' Maar doe maar niet. |
Citaat:
verder: computer deed gewoon helemaal totaal niks meer :S |
Dat ik gister op een onhandelbaar paard zat, ala.
Dat dit zelfde onhandelbare paard, mij vervolgens na 10 minuten rondbokken en steigeren mij toch uit het zadel weet te krijgen, ala. Maar dat dit zelfde onhandelbare paard er vervolgens ook voor zorgt dat die tiefus schouder nu zo'n pijn doet; frustreert mij zéér. Blegh:o |
Citaat:
dat heb ik ook wel eens, kei slecht van mezelf. vakken vullen haalt echt het slechtste in een mens boven :D |
Citaat:
|
Stomme mensen die mijn humeur keer op keer weten te verpesten, terwijl ze het verdomme niet eens WAARD zijn :mad:
En voor de rest natuurlijk het feit dat ik moet afvallen, maar dat ik zo gestressed ben dat het niet lukt. :o Oh en mensen die als je vraagt "zal ik er een tasje omheen doen voor u?" antwoorden: "Oh, nou als je een tasje hébt heel graag hoor" Dan wil ik altijd zo graag zeggen: "Ehm ik zal even met mijn collega overleggen... NEE helaas, de tasjes zijn op" Als ik toch VRAAG of ze een tasje wil dan kan ze er toch vanuit gaan dat ik ze HEB :mad: |
M'n ma die maar achter me aan blijft lopen.. Heb je je schoolwerk wel voor de vakantie af.. Bladiebla.. Als ik na de repetitieweek nog 'gezellig' schoolwerk wil gaan inhalen dan mag dat toch wel.. Dit jaar was toch een makkie, al was het dan voor de 2e keer :rolleyes:
En dat ze me overal achtervolgd in huis met een stofdoek, kan ook behoorlijk hinderlijk zijn. Dan is er nog dat k naar bed wil maar dat ik niet van de computer afkom, omdat ik weet dat hoewle ik moe ben ik toch niet in slaap val, en m'n afstandsbediening is kapot en de hele tijd naar je tv lopen is ook niet echt een optie als je net lekker ligt. |
Citaat:
Nee, dat vind ik niet nodig. :o |
Het is ook nog geen twee kilo voor de rest en het is ook niet 'nodig' alsin, anders ben ik echt vadsig oid. maar eh. ja. gewoon.
I am nothing if not a perfectionist. |
kankerkat. Heeft mijn Gerbil opgevreten. Ik zal die kat eens opvreten
|
Citaat:
sorry..... p.s. eet smakelijk |
Citaat:
Klant: "Mag ik je iets vragen?" Vakkenvuller: "Nee hoor, kijkt u rustig verder." Dan durven ze meestal niet verder te vragen, ze voelen zich vaak toch al dom als ze niet weten waar iets staat. |
Citaat:
|
Citaat:
niet afvallen hoor! je bent echt tres mooi zo!!! :eek: |
Citaat:
Gelukkig was dat weekend leuk ;) |
Citaat:
en das inderdaad wel irritant ja... maarja, net als 'wilt u er een tasje omheen' 'als je die hebt graag ja' wat iemand al beschrijft. Toch betrapte ik mezelf laatst op zo'n stupide antwoord (ik als klant zijnde) :o |
Sommige forummers wens ik nu echt ka..."uche"een hartelijke ban toe
|
ik sta op het station een beetje dom om me heen te kijken:
Meisje: ''kan ik jou misschien ergens mee helpen?'' ik: '' ja, NAAR DE KLOTE'' Laat me met rust!! |
Citaat:
laatst iemand die een pak eieren terug kwam brengen omdat er geen stempel op een van de eitjes stond, en dankon hij niet traceren welke boerderij het eitje had voortgebracht. bovendien waren er twee schilfertjes kalk van een ander eitje af.... aaaaarghh |
Citaat:
|
Internet thuis doet het denk ik niet en hier op de universiteit kan ik een artikel niet printen omdat ik te weinig tegoed heb. En dat wil ik opladen, maar dat kan niet zonder aanwezigheid van een studentassistent. En die is al anderhalf uur weg. Goh, wat nu? Kutzooi.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik bijna 1.85..... gaan ze niet geloven |
Citaat:
En nu verder chatten op Onzin. |
Citaat:
|
Waar ik me nou vreselijk aan erger zijn mensen die zonder twijfel niet thuis horen in het verkeer!!
|
Citaat:
Maar dat is toch meer iets voor DK. :o |
Waarom snapt die lul niet waarom ik gisteravond "plotseling" chagrijnig werd. Heeft hij werkelijk echt geen hersenen of totaal geen inlevingsvermogen of ben ik nou zo moeilijk te begrijpen
|
Ik heb me vandaag gvd een abonnement op de Volkskrant laten aansmeren :o
|
Kom ik online. Zie ik een vriendin online. Persoonlijk bericht: 'Heeft er iemand, om het even wie, zin om vanavond bij mij Reservoir Dogs te kijken?'. Dus ik zeg: 'Ja, lijkt me leuk'. Heeft ze opeens dat bericht weggehaald, en zegt ze: 'Ik heb al een hoop mensen gevonden. Ik moet nu weg. Sorry. Dag.'
(Ja, dubbelpost ja) |
Citaat:
Frustraties: mijn pols doet FUCKING pijn, rot ding en ik wil uit, maar ja.. ik heb zoals gewoonlijk natuurlijk geen vrienden die niet lopen te mekkeren dat ze te moe zijn en die NIET aan hun vriend plakken :mad: :( |
stomme directeur van de academie heeft na 3 weken nog steeds niet naar mijn test gekeken waardoor ik geen bewijs van inschrijving krijg waardoor ik nog geen studiefinanciering kan aanvragen en waardoor ik nog niet volledig ingeschreven ben waardoor ik mischien op de wachtlijst geplaatst kan worden als hij niet opschiet!
ARGH! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:06. |