![]() |
Vaginaal orgasme
De een lukt het wel, de ander weer niet.
Het is mij ooit een paar keer tijdens zelfbevrediging gelukt, dus ik weet dat het mogelijk is, maar ik zou het graag ook tijdens de penetratie willen beleven. Zijn er mensen die tips hebben? |
Citaat:
Het is dus gewoon kwestie van tijdens het vrijen je vriend de juiste plek laten raken, maar echt eenvoudig is dat niet. Je vingers kan je echt alle kanten op krullen, maar dat kan niet met een piemel. Op het einde ben je zo mechanisch bezig tijdens het vrijen (beetje meer naar links! naar rechts! harder! zachter!) dat de magie een beetje weggaat. Dat vind ik tenminste. Niks boven een goede likbeurt voor of na m'n vriendje z'n pleziertje ;) |
Citaat:
|
Citaat:
pianopoten noemen we dat in de volksmond :D |
Citaat:
Ja, kan ik wel. Een beetje zoeken naar de juiste hoek van penetratie dat je optimaal gestimuleerd wordt helpt wel. |
Bij mijn ex lukte het altijd prima om haar klaar te laten komen door penetratie. Dit lukte vooral goed in standjes waar penetratie heel sterk haar binnen kant aan de buikzijde stimuleerde.
Er is geen betere fitness oevening dan neuken, vooral als je al helemaal uitgeput bent en je vriendin komt bijna klaar, dan heb je tenminste nog de motivatie om door te gaan, in tegenstelling met sit ups etc. |
vrouwen kunnen met 2 standjes makkelijker door penetratie klaarkomen...
1 man onderop vrouw bovenop... 2 op zn hondjes... mij is alleen nog maar bovenop gelukt...hondjes voelt heel anders, die snap ik zelf niet echt.... succes |
Gewoon missionaris, maar misschien ben ik dan weer raar :p Op z'n hondjes ook, idd. Hij rechtop zittend en jij daar bovenop (kun je wel mee smokkelen en de clitoris ook stimuleren, trouwens). Tja. Ik heb geloof ik geen standjes waar het niet mee zou kunnen, behalve dan lepeltje-lepeltje...
|
Kwestie van veel proberen: standjes, bekkenbodemspieren ontspannen of juist meer aanspannen, zitten, staan, hard of juist zacht, draaiende bewegingen.. enzovoort.
Het lukt me prima om op deze manier klaar te komen, maar één heel klein foutje is al voldoende om het niet meer te doen slagen:|. Mij lukt het nog het beste wanneer ik op m'n buik lig, en hij er bovenop (schildpadje dus). Heel rustig beginnen, mij alles laten voelen, zeker niet te diep penetreren en pas na een paar minuten een versnelling hoger gaan (hoe technisch:|). Als m'n vriend soms uit enthousiasme net iets te ver doorstoot, ben ik het 'gevoel' al kwijt, en is het daarna wel heel erg moeilijk:|. Gewoon veel oefenen, net zolang totdat je samen iets ontdekt met een positieve uitwerking. Veel plezier in iedergeval:). |
Citaat:
|
Manueel bijsturen doe ik vrijwel standaard, maar meestal pas helemaal op het einde, omdat voor mij de lol anders wel heel snel is afgelopen:p. Dat tintelende gevoel herken ik wel, maar ik krijg dat al enorm snel.. krijg ik het niet dat houd ik me er verder ook niet meer mee bezig want anders krijg je zo'n effect 'pff duurt dat lang, tralala wat waren we ookal weer aan het doen? owja!" niet bepaalt stimulerend;). Denk dat de manier waarop, gewoon voor iedereen verschillend is; hoe de 1 het geweldig vind, zo vind de ander het enorm kut etc. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:55. |