Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Eindexamens 2005 (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=96)
-   -   medicijnen meenemen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1190960)

sweetness 30-05-2005 11:51

medicijnen meenemen

hai, ik heb even een vraagje..

ik heb gister een spiertje gescheurd in mn nek en heb nu medicijnen gekregen om de pijn te verzachten. deze zijn na een paar uur uitgwerkt en ik wil ze daarom mee nemen.

is dit toegestaan? of moet ik van te voren even zeggen waarvoor ik ze mee heb genomen?

Vogelvrij 30-05-2005 11:52

Hangt denk ik per school af. Bij ons kraait er geen haan naar wat je allemaal mee neemt in de gymzaal, volgens mij, maar je kan toch altijd even naar een surveillant gaan en uitleggen waarvoor je ze nodig hebt?

Guinee_Girl 30-05-2005 11:52

Ik denk t wel, waarom niet? Je mag ook eten en drinken meenemen.. ;)
Maar als ze naar een paar uur pas zijn uitgewerkt, en je neemt ze net voor het examen in als je van huis gaat, dan zijn ze toch pas ná het examen weer uitgewerkt en dan ben je als het goed is weer thuis en kan je ze toch weer innemen?

Guinee_Girl 30-05-2005 11:53

Tegelijk :eek:

MMariska 30-05-2005 12:05

Ik heb een medicijn tasje en heb daarop een sticker geplakt met mn naam en klas en die leg ik dan gewoon bij de surveillanten tafel neer :)
als ik wat nodig heb, steek ik mn hand op en komen ze er gauw mee aanlopen :p

Andijvie 30-05-2005 14:53

Citaat:

MMariska schreef op 30-05-2005 @ 13:05 :
Ik heb een medicijn tasje en heb daarop een sticker geplakt met mn naam en klas en die leg ik dan gewoon bij de surveillanten tafel neer :)
als ik wat nodig heb, steek ik mn hand op en komen ze er gauw mee aanlopen :p

Want je kan 't niet onder je stoel leggen? Lijkt me vervelend wanneer surveillanten naar je toe moeten lopen, terwijl je 't ook zélf bij je kan houden en kan pakken wanneer jij het nodig hebt.

Ik zou gewoon aangeven dat je soms medicijnen in moet nemen, dus dat ze dat gewoon weten. 't Zal echt geen probleem zijn.

MMariska 30-05-2005 15:10

Citaat:

Andijvie schreef op 30-05-2005 @ 15:53 :
Want je kan 't niet onder je stoel leggen? Lijkt me vervelend wanneer surveillanten naar je toe moeten lopen, terwijl je 't ook zélf bij je kan houden en kan pakken wanneer jij het nodig hebt.

Neeh dat mocht niet, ze wilden geen uitzondering maken (n)
maargoed ik overleef t wel zo, de leraren vinden het vervelender dan ik zelf :)

maar TS idd gewoon ff melden bij de surveillanten,
als ze beetje aardig zijn hebben ze er begrip voor ;)

iemand of niemand 30-05-2005 16:37

Ligt inderdaad aan de school, bij ons was het geen probleem in ieder geval. Er is volgens mij sowieso geen zicht op wat allemaal mee naar binnengaat, ik kan bij wijze van spreke allemaal blaadjes met aantekeningen meebrengen en geen haan die er naar kraait.

Andijvie 30-05-2005 17:01

Citaat:

MMariska schreef op 30-05-2005 @ 16:10 :
Neeh dat mocht niet, ze wilden geen uitzondering maken (n)
maargoed ik overleef t wel zo, de leraren vinden het vervelender dan ik zelf :)

Wel gek dat dat niet mag. Ik mocht gewoon een etui - met pennen, potloden, rekenmachientje, geo-driehoek, dextro-druivensuiker en asprientjes - onder m'n stoel leggen. Ze hebben er nooit naar gevraagd ofzo, was echt geen probleem. Wel gek dat die dingen blijkbaar verschillen.

Miracle 30-05-2005 17:15

Wij mogen gewoon onze etui op tafel en ik heb er een asprientje in zitten omdat ik regelmatig hoofdpijn krijg tijdens de examens. Niemand die dat wat uitmaakt. :D

Phlox 30-05-2005 20:02

Mijn tafel is helemaal vol met pennen gelukspopjes dextro en stressdruppeltjes en onder mn tafel staan ook nog allemaal dingen zoals flesjes en boterhamtrommels.
Geen surveillant die er ooit een blik op geworpen heeft.

Maar ik zou het gewoon voor de zekerheid even vertellen, denk niet dat ze er een probleem van maken. En anders zou ik doen wat Mmariska zegt :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:20.