![]() |
Topjesbeha/bikinibeha
Met dat vreselijke warme weer van de afgelopen dagen heb ik flink zitten zweten, en dan heb ik echt zin om mijn beugelbeha's aan een rekker te hangen en een paar kilometer verder te katapulteren. ;) Op straat kijk ik dan met een jaloerse blik naar andere meiden met een topje in rekstof als beha, of met een bikini vastgemaakt in de nek. Ik vrees echter dat die dingen niet genoeg steun geven, en dat je voor een B of C cup die dingen kan vergeten. Zijn er bepaalde "maximum" maten voor deze alternatieve (maar met het warme weer wel zo prettige) beha's?
|
Heb zelf C-cup en al mijn bikini's zijn van zo'n model, dus met een bandje in de nek, zonder beugels. 't Is iets minder stevig, maar als je het voldoende "aanspant" dan valt dat nog wel best mee.
|
Dat zijn toch geen bh's maar gewoon topjes waar je geen bh onder draagt?
Mja, er zitten geen beugels in, dus zo stevig als een beugel bh zal het niet zijn. Maar als je hem strak genoeg aan doet, dan blijft 't echt wel zitten. |
En ik maar klagen met mijn A-cup, ik wist helemaal niet dan B's en C's al last hadden van een simpele bikini :bloos:
|
Ik heb cup D, en met een halterBH kun je toch gewoon die topjes aan? Ik in elk geval wel :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Met een E cup is het namelijk ook nog te doen, al krijg je dan aan het eind van de dag wel wat last van je nek |
Citaat:
|
Citaat:
Maar zo'n triangeltopje met touwtjes zou voor mij ook niet zo geschikt zijn ;) |
Mwa, valt best mee. Ik heb een volle C-cup en het is best te doen. Ideaal is anders, maar het kán zeker.
|
Citaat:
|
ik heb B en dan is t zeker te doen met n haltertopje, zonder BH.
|
Ik heb een bh van de Hunkemoller die je gewoon, als halter en met kruisbandjes kan dragen. Wel handig omdat je het zelf kan verstellen. Ik heb een B-cup en als ik hem als halter draag dan trekt het wel in mijn nek maar dat is volgens mij vooral omdat de bandjes dan aan de korte kant zijn en het niet te verstellen is. Ik heb dat niet alleen met de haltervariant maar ook als ik hem als kruisbandjes draag.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:34. |