![]() |
Wat eten we na het uitgaan?
Word jij weer vent in de shoarmatent? Eet je je ijskast leeg of ga je nog even langs de Febo? Eitje bakken midden in de nacht of toch maar even de pizzalijn bellen? Spui het hier!
Bij mij doet de shoarmaboer het altijd erg goed. En snackbar Ten Have. |
Als ik iets eet: het liefst een broodje Bodrum bij de Doner Kebabzaak schuin tegenover mijn huis, dan hoef ik niet zo ver meer. Maar het maakt niet zoveel uit, pizza is ook goed, kroket, broodje gezond, als ik maar genoeg alcohol heb gehad eet ik iets...
Ik woon in de vreetschuur van Groningen :( |
Het lekkerste is om met de hele groep bij iemand thuis eieren te eten :D
Maar pizza doet het ook altijd goed :p |
Friet speciaal bij de snackbar hier in het centrum :)
|
Na het stappen hoef ik echt niks meer..
Meestal wil ik dan gewoon lekker naar bed en gaan slapen.. Maarja, in mijn vriendengroep ben ik zo'n beetje de enige die er zo over denkt dus eindigen we meestal bij de shoarma boer. |
Ik eet niet na het uitgaan aangezien dat fucking slecht is, hoewel ik vaak wel trek heb.
Ik heb ooit de restjes Chinees uit de koelkast opgegeten, dat was wel erg lekker. |
na het uitgaan zeker als je al een paar biertjes op hebt is het lekker om een broodje shoarma te gaan eten met onwijs veel knoflook saus. Yummie ik krijg al honger van de gedachten.
|
Ik eet niet na het uitgaan, dan wil ik alleen maar slapen. En slapen lukt niet als ik net gegeten heb.
|
paar boterhammen (y)
|
Als we, ik (veel) gedronken heb, dan gaan we meestal naar de snackbar.
Als ik weinig gedronken heb, eet ik eigenlijk niks meer wanneerik thuis kom. |
Als ik (veel) gedronken heb, dan gaan we meestal naar de Turk.
Als ik weinig gedronken heb, eet ik eigenlijk niks meer wanneerik thuis kom. |
Een grote patat zonder of een bak tofu.
|
Pita Gyros of Friet
|
Bitterballen
|
het maakt niet uit of ik veel of weinig drink.. na het stappen hoef ik echt niets meer te eten.. ik ga dan echt over mn nek van frietlucht enzo...
slapen wil ik wel altijd graag |
Naar de shoarmazaak.. standaard. Maar ik eet dan geen shoarma, maar een broodje kebab.
|
Shoarma, Doner, Kebab, Falafel.
Allemaal van die standaard afterparty meuk. Maar als ik niks gegeten heb na afloop, en ik sta de ochtend erna op, dan doe ik een moord voor een big mac menu bij de mac ( de enige situatie dat ik de mac lekker vind ) |
Citaat:
|
Meestal broodje kebab
Maar dat kan nu NIET meer in Eindhoven :mad: Alle eetcafe's in Stratumseind zeg maar moeten heel erg vroeg sluiten voortaan, en als je dan tot 4 uur wil uitgaan dan heb je niks meer te eten. Owja er is trouwens wel een mogelijkheid, maar dan moet je ranzige braadworsten eten. |
Een broodje shoarma / kebab natuurlijk! :cool:
Maar vaak heb ik nooit zin om te eten na al die drank bij het stappen, maar als ik dus iets na het stappen eet is het kebab. :) Tip voor een shoarmatent uit de omgeving Maastricht: Marmaris in België, net over de grens. (y) |
Als ik in mn eigen woonplaats ga: Kebab of Shoarma
In Groningen: Febo |
Citaat:
|
Kebab.
|
Frietje oorlog, grootste bak die ze bij zo'n tent verkopen :o
|
falafel.
|
Citaat:
|
Citaat:
Slechter dan een broodje shoarma overdag? |
Citaat:
wel GAT-VER-DAM-ME doe mij maar gewoon frituur of kebab |
niets, ik heb wel honger maar ik heb het nooit zo op eten uit de muur.
|
Ik neem thuis gewoon 2 boterhammen, hou ik 't nog redelijk gezond :o
|
bij ons in de discotheek zit ook een friettent in, dus daar pak ik meestal wat. :)
|
Loempia's :o
|
Een appel of sinaasappel. En soms een kiwi.
|
Een half-bevroren witte boterham gaat er ook altijd wel in na het stappen trouwens
|
Ik eet echt alles na/tijdens het uitgaan. Loempia's, broodjes, gebakken eieren, frikadellen, patat, kebab, maakt echt niet uit.
Ik heb 's nachts gewoon altijd honger... is toch niet zo gek als je de hele nacht niks hebt gegeten. |
Meestal niets, heel soms ga ik even langs de shoarmazaak.
|
Niets. Hoewel ik wel een keer een paar hard gekookte eieren heb gegeten. Maar aangezien dat zo vreemd klinkt, weet ik niet eens of dat wel echt gebeurd is :P
|
Citaat:
Ik eet bijna nooit, alleen als het echt heel laat word (en ik met een stel rondloop wat wel onwijze honger heeft door het zuipen :p ) Ik eet meestal een broodje hamburger of een broodje gezond. :) :cool: |
Cheeseburger!!
Een enkele keer shoarma, ook lekker :) |
piza shoarma of friet als het maar lekker is en ongezond hahahaha
|
Citaat:
|
Citaat:
is dat tofu? .. wat voor iets is dat dan :| |
In Zaandam kun je Turkse pizza halen (L)
Moet je alleen echt NA het uitgaan doen, want er zit heel veel knoflook in :X |
Een broodje met een dikke laag pindakaas.
Vooral géén Dorito's, tenzij ik zin heb ik een naar natte hond stinkend toilet. :o |
Citaat:
|
Shoarma, geen twijfel mogelijk. Met zoveel mogelijk knoflooksaus (y)
|
Citaat:
Liefst met sambal erbij ;).. GVD loop net uit een shoarma om Luckies te kopen.. Keertje 's nachts Witje doen ? |
Hamburger :) .
|
soms eet ik thuis wat. Maar normaal helemaal niks na het uitgaan toch geen honger
|
nou vaak gaan we nog even naar n shoarma-tent, maar dan neem ik vaak zo`n pitabroodje gezond :s
maar het liefste, bv na een tentfeest, of bij n boerendiscotheek :P heb ik dat er zo`n kraam voor de deur staat. hihi en dan een broodje hamburger, met van die meegebakken uitjes, kwijl oja ik móét eten als ik uit ben geweest, anders heb ik téveel honger, is er geen mogelijkheid dan pak ik me thuis wel wat. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:14. |