![]() |
[Poll] Wat wordt het thema voor de verhalenwedstrijd?
Hallo,
Zoals jullie vast niet ontgaan is, zal de komende verhalenwedstrijd in het teken van een bepaald thema staan. De afgelopen tijd hadden de forumbezoekers de gelegenheid om thema's voor te stellen en te bespreken, en aan de hand daarvan is een poll opgesteld. Alle voorstellen die twee of meer keer als positief aangehaald werden (door anderen dan de voorsteller) zijn meegenomen. Iedereen mag stemmen, dus niet alleen schrijvers die van plan zijn om mee te doen aan de wedstrijd. U heeft een week de tijd. Kies verstandig, want u heeft maar één stem! LUH-3417 |
Ik ga voor confrontatie! :)
|
Ik ga voor de zeven hoofdzonden :evil:
|
Metamorfose. :)
|
Citaat:
|
Verdorie, ik weet het niet, dus ik denk er nog even overna...
Tijd, confrontatie of openbaar vervoer. |
De zeven hoofdzonden zijn:
Ira (woede), Gula (onmatigheid, vraatzucht), Luxuria (onkuisheid, wellust), Invidia (nijd, jaloezie), Acedia (ledigheid, luiheid), Superbia (hovaardij), Avaritia (gierigheid) :D |
Citaat:
|
Citaat:
Niet dat ik op dit thema ga stemmen of zo, maar toch... |
Hovaardij is trots, volgens mijn bescheiden prismaatje...
|
Citaat:
|
Bij dat thema 'de zeven hoofdzonden', maar je ze dan allemaal gebruiken of zelfs uitkiezen welke je gebruikt?
|
Citaat:
Ik denk dat je mag kiezen :o |
Confrontatie. Of Tijd, nu ik erover nadenk, maar 'k heb al gestemd...
|
Openbaar vervoer. Ik weet niet waarom maar het spreekt me op een bepaalde manier aan :p
thema is trouwens een prachtig idee! (y) |
Ik stem niet. Voor het geval ik schrijf, wil ik andere mensen voor me laten kiezen waarvover dit zal gaan. (y) Ik ben te lui om nu al af te wegen welk thema mij de meeste ingangen zal bieden, en bovendien vind ik het idee dat het publiek kiest zeker niet onaangenaam. Leve de Literaire Democratie!
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoewel ik mezelf nog nooit echt heb kunnen dwingen hier een spinsel uit eigen hand te plaatsen. Lijkt 't me geweldig om eens iets te lezen over het openbaar vervoer. :D Echt een prachtig thema! :D Hovaardij is overigens volgens mijn iets minder bescheiden Van Dale ook trots ;) |
Heb dood gestemd, maar zeven hoofdzonden vind ik ook prima.
|
Citaat:
Wat een luiheid ;) |
Citaat:
|
doe maar niet het openbaar vervoer, dat is iets waar ik veel te veel mee te maken heb, dat worden alleen maar klaagzangen, nooit een goed verhaal, ahhhh, alsjeblieft.....
Charlotte (en ja, ik heb wel voor mezelf gestemd, ja. nou ja, mijn idee in elk geval of eigenlijk, dat waar mijn idee onderdeel van uitmaakt) |
Ik kan op alles wel iets, toch stem ik voor confrontatie, omdat ik denk dat dat onderwerp me wel ligt.
|
Ik denk dat dit gaat betekenen dat ik nog een paar verhalen moet gaan schrijven. Of dat de lezers zich heel ruimdenkend op gaan stellen, maar dat zal wel niet...
:| |
Kom jongens...nog een paar stemmen voor De zeven hoofdzonden. :D Dan ben ik van Openbaar vervoer af... :p
|
Citaat:
Trouwens, ik ga een poging wagen alle thema's erin te verwerken. Dan own ik jullie allemaalz0rs. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan gaat het vast over een treinmachinist die verlangt naar een metamorfose, maar daarbij een zonde begaat door een vertraging te veroorzaken, waardoor de trein niet op tijd komt, en de zelfmoord van harry mislukt. Deze zal hem daar uiteraard mee confronteren...
Mwah, moet lukken... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dood, Verlangen en Tijd hebben alledrie te maken met de zeven hoofdzonden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
We starten de LLG op; Letteren, Liefde en Grasbroodjes (zie ook meeting;)). :P |
Geweldig:D
Het wordt toch nog spannend met die onderwerpen(y) En ik heb op Openbaar Vervoer gestemd, maar misschien vind ik die andere thema's toch leuker dus mij maakt het niet zoveel meer uit:p |
tijd
|
'k Heb gestemd op de zeven hoofdzonden, alleen weet ik niet dat ik wel ga meedoen :p. De rest hier kan nl veel beter schrijven :o
|
Oeh yeah, oeh yeah! Allebei negen punten...ik ga winnuh!!!
|
Sterker nog: De zonden staan voor!
Zoals mijn wiskundelereaar altijd zegt: "Er is niets zo lekker als zondigen!" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit is veel spannender dan de wedstrijdpolls :D
|
Citaat:
|
He ik mag nog stemmen he (a)