![]() |
Te laat...
Ik had een meid
zo zacht als zij Raakte haar kwijt Ik was niet blij Toen kwam ze om 'T was door een trein Ik was verstomd Dronk liters wijn Ik kotste veel Raakte ontwricht Ging ook van school 'K was geen gezicht Mijn moeder kwaad Mijn vader rood Maar ik had spijt want zij was dood Ik zakte dieper Ik zonk en zonk Ik huilde veel en dronk en dronk Nu ben ik niets Ik leef op straat verkoop een fiets en denk: te laat... |
Ik bedoel dit heel oprecht en open: zou je me kunnen uitleggen wat je wilt met je gedichten?
Ik ben me aan het verwonderen over je werkjes, maar ik kom er niet uit hoe ik ze moet lezen. |
ik vind het wel een goed gedicht. maar is 't ook egt gebeurd?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:D Ik accepteer je volledig.
|
toch wel een schokkend verhaal hoor, maar knap beschreven
|
Loopt goed en goede boodschap! :)
|
Een gedicht moet een doel hebben, meestal een doel om iemand iets te leren, maar das mijn mening, ik zie geen doel in jou post
:nono: |
Citaat:
Dit vind ik niet mooi/leuk en geef dit voorbeeld met tegenzin: "jongens en evt. meisjes, als je vriendin en jij het niet meer kunnen vinden en je vriendin gooit zich voor een trein, ga dan niet bij de pakken neer zitten en probeer de mooie dingen van het leven in te zien." OF "jongens en meisjes als je een zwerver over straat ziet lopen< denk dan niet: wat een lamzak!! Maar ptobeer je in zo iemand in te leven en hem als mens te zien" |
heel mooi :) zulke gedichten raken mij echt (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:16. |