![]() |
Onderzoek naar loyaliteit!
Hoi allemaal,
Voor mijn opleiding (Bedrijfskunde) doe ik onderzoek naar de merkloyaliteit van supermarktklanten. Als je mij hierbij wilt helpen, wat ik natuurlijk erg fijn zal vinden, dan kun je de enquete invullen welke je met onderstaande link kunt vinden. http://www.studentenonderzoek.com/we...hp?formID=1737 Het zijn allemaal meerkeuze vragen, dus het kost je niet veel tijd. Alvast bedankt en groetjes, Wouter |
Goede enquete (y)
|
gedaan :cool:
|
:)
|
Hoi allemaal,
Alvast bedankt voor het invullen! Ik hoop dat nog meer mensen jullie voorbeeld zal volgen. Groetjes, Wouter |
Ingevuld.
Ik vind dat "ja ik wil helpen aan meerdere onderzoeken" oid op de beginpagina wel héél klein trouwens. |
heb hem ingevuld! :)
|
ingevuld.
|
Citaat:
Maar het kan volgens mij niet zoveel kwaad als het aangevinkt staat. groet en bedankt voor het invullen! (Hoop dat nog meer mensen het zullen doen!?!?) Wouter |
Sorry, ik heb volgens mij wat verkeerd aangeklinkt.
De tekst in de reactie hierboven is voor de reactie van MeelFriek groet! |
Ik heb hem ingevuld. :)
|
ingevuld :cool:
|
ingevuld :)
|
Moet iedereen met die opleiding dit doen ofzo? Dit is al de derde keer dat iemand vraag of het ingevuld kan worden.
|
ook meegewerkt :)
|
gedaan
|
Citaat:
Groet |
Citaat:
|
Goeie enquete, ik mis alleen een optie bij hoe vaak doet u boodschappen. Het minimum is nu 1 keer per week, maar ik doe minder vaak boodschappen :) (m'n ouders doen het meestal, vandaar).
|
Citaat:
Bedankt! Maar dan is de enquete denk ik niet voor jou van toepassing, toch leuk dat je er even naar hebt gekeken! :p Groet, Wouter |
Ik heb 'm ingevuld naar hoe mijn ouders de boodschappen doen :)
|
Citaat:
Groet, Wouter |
Ingevuld, voor mezelf overigens. :)
|
Ook ingevuld!
|
Ik heb hem ook ingevuld, ook over mijn eigen koopgedrag.
|
Citaat:
En nog een fijna zondag! Al is het weer hier niet zo erg mooi :s Groet, Wouter |
Ook ingevuld, nette enquete (y)
|
Citaat:
Dankje wel! Groet, Wouter |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:48. |