![]() |
There's never been no pain inside my life
It always hurts and makes me cry I don't know where my misery came from All day, all night I wonder why I know there's sadness in the world That people are dying every day and some children always live in pain They don't even have a place to stay But I've got my own war for which I always have to hide My heart's bleeding all the time and it's burning deep inside |
Mmm... ik laat hem even staan, maar ik ben er niet echt tevreden over..
|
Je bent beter in het Nederlands.....
Ik weet niet wat voor commentaar ik moet geven, want ben zelf ook geen ster in Engels... Liefs Kimry |
Dit vind ik een beetje simpel, je bent zoveel beter in het Nederlands :)
De eerste zin klinkt een beetje raar, nogal krom. Misschien kan je die veranderen in iets dat er meer bij past (dat dubbele negatieve werkt niet echt). Het is wel een redelijk gedicht, maar ik mis er iets in... misschien moet het gewoon wat langer. |
Ik zal hem eens in het Nederlands proberen :) Het probleem is gewoon dat ik niet goed ben in Engels en een beperkte woordenschat heb, dus niet overal een goed en passend woord voor kan vinden. Ik zat met die zin I've got my own war en wilde er iets om heen bouwen, maar ik zal het eens naar het Nederlands om zetten... ;)
|
Ik vind het ook een envoudig gedicht, maar ik vind de inhoud wel sterk...duidelijk naar voren komen...erg herkenbaar......
liefsknuff Mariamne |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:32. |