![]() |
Wie is er waarschijnlijk gezakt?
Ik heb het waarschijnlijk niet gehaald en wil mn 'leed' even delen met lotgenoten :p
dussss.. wie is er waarschijnlijk gezakt en ga je het ook gewoon nog n keertje proberen? |
Citaat:
|
Ik denk ook dat ik gezakt ben, alleen door stomme Duits en Frans (vwo), alsof ik dat ooit nog in de toekomst zal gebruiken. Ik weet niet of ik nog kan herkansen. We zullen moeten afwachten tot 16 juni, kijken of er nog hoop is :S Vind het wel erg jammer en niet eerlijk, want ik ging echt 3 weken van tevoren elke dag leren :(
|
Citaat:
|
Wie is er waarschijnlijk gezakt?
Ikkuh.... :( (n) |
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien.
iig frans2, duits2 en NL gehaald. De rest is afwachten. |
ja misschien wel....... en ik vind het echt heel erg. ik ben in de 3e als ns blijven zitten en ik wil echt niet nog een jaartje op deze school rondlopen.
ik heb wiskunde erg slecht gemaakt. als de normering 0.8 is (is nog nooit lager geweest in de voorgaande jaren) sta ik een 4.55 en dus een 5. dan heb ik een her waarschijnlijk. (ik denk dat ik sk ook net niet gehaald heb) maar als die normering dus lager is dan een 0.8 ( ik kan er toch niet vanuit gaan dat deze niet lager wordt?) heb ik een 4 gemiddeld. en zak ik. :( |
Moet frans herkansen denk ik..
Maar ja.. als ik geslaagd ben.. hahahaha.. Dan kunne de grootste idioten t vwo nog halen, heb echt geen flikker uitgevoerd :) Eigenlijk mag k niet slagen, das niet eerlijk. |
|
Citaat:
morgen nog kunstgesch. maar daar ben ik niet zo heel bang voor. |
Het ligt aan de normeringen, als die tegen zitten, dan heb ik een her nodig voor of Aardrijkskunde of Geschiedenis.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb er werkelijk geen idee meer van, heb een boel keihard ver****t maar stond er wel redelijk goed voor, pfff ik word er echt gestoord van; het idee dat ik gezakt zou kunnen zijn :|
|
Citaat:
|
Scheikunde1,2 en Wiskunde B1,2 (VWO) is afwachten voor mij.
Ik moet of voor scheikunde een 6,1 halen of voor wiskunde een 5,7. Bij beide vakken hangt het nu van de definitieve normering af of ik ga slagen of een her moet doen. |
Citaat:
|
Wie is er waarschijnlijk gezakt? Dacht het niet :p
|
eerder geslaagd haha (y)
|
Niet gezakt denk ik, wel een her.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nou ik heb geschiedenis ook niet zo geweldig gemaakt, het is het enige vak waarvan ik denk dat het wel eens een minder cijfer kan opleveren. waarom moet ik ook gewoon koorts krijgen tijdens mn examen :s
misschien is mn score ook wel net genoeg voor een zes, ik durf niet meer te kijken naar het correctiemodel.. |
Citaat:
Ben je nu al klaar? |
Citaat:
maarja je hebt gelijk, ik zit me al de hele week op te fokken over geschiedenis maar uiteindelijk valt het daardoor natuurlijk mee, zelfs als het heel erg is.. ben nog niet klaar. morgen maatschappijleer :( |
k ben waarschijnlijk ook gazakt :|
mja volgend jaar nieuew rondes nieuwe kansen :D |
zakken lijkt me erg sterk :D moeten er helen gekke dingen gebeuren, ik mag vanmiddag voor m&o een 1.2 halen voor een 4. Maar ik doe denk ik wel een her, al is het maar voor de mooigheid op mijn eindlijst. Kan er toch niks mee verliezen?? :cool:
|
Ikke, als ik bio verkloot...... :(
|
Citaat:
|
Bij mij hangt het er echt om denk ik (zal je altijd zien dat ik het ruim haal, maar zo kan ik niet denken ik wil altijd alles zeker weten, het zekere voor het onzekere)
Maar ik denk dat ik alles NET haal. Engels bv een 2,8 bij de 0 nomering terwijl ik een 2,6 nodig had en zo bij mn andere vakken ook een beetje denk ik, scheelt net een paar tienden teveel of te weinig bij de 0 nomering.. Ik ben echt benieuwd :o Zou het niet heel erg vinden om te zakken, heb er echt weinig aan gedaan en vorig jaar nog havo examen gedaan dus er staat niet echt druk op te slagen in een keer ofzo, zou alleen wel erg mooi zijn :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb economie verpest, ik weet zeker dat ik moet herkansen. Eenmaal dat gedaan dan geloof ik echt wel dat ik slaag!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
misschien een her, en als ik tekenen niet zo goed heb gedaan dan gezakt denk ik...
maar ik heb nog hoop (y) |
Citaat:
|
Herretje, hoop ik. Of nou ja, ik hoop gewoon geslaagd, maar die kans is niet zo groot.
|
Citaat:
ik hoop dat ik het verkeerd begrepen heb! @Makaveli: dat hele gemiddelde en afwijkingen gedoe gaat me nou juist misschien mn papiertje kosten ;) Ik ben waarschijnlijk wel geslaag. Ik moest voor wiskunde A1,2 een 4,2 halen maar ben er niet zeker van. GS en Frans heb ik op het randje gehaald als het goed is. Als ik morgen een 5,0 heb voor muziek kan ik eigenlijk niet meer gezakt zijn. Het wordt dus nog wel spannend de aankomende weken, maar dat geldt natuurlijk voor iedereen! |
Citaat:
|
jah ik waarschijnelijk ook door wiskunde of economie...dus jah dat word een her (als dat nog mogelijk is)
|
Citaat:
Heb heel het jaar geen Engels gehad, ik vind het echt het stomste vak dus ben met een 4,4 het examen in gegaan (had in het begin van het jaar al het doel met een 4 voor Engels te slagen :p) Had dus een 2,6 nodig voor een 3,5 :) |
Citaat:
|
:( heb twee 5-jes
AK en Wisk A1,2 (profiel E&M) Wil her AK doen, maar dan wel helemaal schriftelijk! (compex was dommm!!) |
tsja waarschijnlijk wel gezakt ja....
|
Hmm ik ben hoogstwaarschijnljk ook gezakt. Stond ook niet bepaald relaxt, voor al mn profielvakken: wiskB1 4,5. Natuurkunde 5,3; scheikunde 5,8; biologie 5,6. En de rest wel 7 en grieks een 6,2. Maar dat is dus de minderheid.
Ik heb zowel natuurkunde als wiskunde als biologie hard verneukt. Bio had ik niet verwacht, ik dacht dat een 5,4 toch wel te doen moest zijn! Maar dat was een kutexamen! Vage vragen en ik had nooit het gevoel dat ik iets zeker wist. Wat ik me afvroeg, gaat iedereen die gezakt is gewoon nog het jaar overdoen? Ik zelf wil niet nog een jaar die school doen, ik heb het gewoon gehad met mijn school, ik leefde al maanden uit naar iets nieuws, niet meer tussen de bruggers lopen, geen gezeik van leraren meer en vooral niet meer die kutvakken! (In de 4e bleek dat die vakken toch niet zo relaxt waren en dat ik er helemaal niet goed in ben. Maar ik heb me door al die jaren heengeslagen en waarom zak ik dan nu??) Ik ben ff zwaar gefrustreerd, sorry. Maar wat gaan anderen doen volgend jaar, die gezakt zijn? |
tsja... ik zou willen dat ik het jaar over zou kunnen doen. Maar ben vorig jaar al gezakt :( en nu weer (hoogstwaarschijnlijk)... op Engels en Nederlands. Engels heb ik een 4 en voor NL een 5. Dus hopen op een herkansing! Anders baal ik echt! Ben in 4 havo ook al blijven zitten terwijl ik er wel echt hard voor heb gewerkt dat vind ik nog het ergste :|
|
Citaat:
|
Citaat:
Afgelopen jaar was er iemand van mijn school naar het regio in Zaandam gegaan, alleen voor zn profielwerkstuk (dan ben je best dom vind ik.. alsie ff zn best had gedaan voor dat ding wassie gwn geslaagd) Oja, en dan ontmoet je ook nieuwe mensen.. altijd leuk, want na 6 jaar ben je die ouwe school ook zat zeg |
Ja ROC vind ik ook wel een optie. Alleen je schijnt beetje weinig begeleiding te krijgen daar. Dus je hebt discipline nodig. Of bijles.
Ik ben wel 18 ja trouwens. Maar krijg je wel een volwaardig diploma op zo'n volwassenenonderwijs, aangezien je certificaten krijgt enzo. Dat is niet een compleet diploma toch? Of telt dat in combinatie met je cijferlijst van de middelbare school als hetzelfde? Mja ik ga er dit weekend wel es over nadenken allemaal. Ben overigens officieel gezakt nu , 4 voor wisk, 4 voor natuurkunde, 5 voor bio. Toch knap he. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:35. |