![]() |
Partitioneren
Ik heb vanmiddag m'n HDD laten partitioneren bij Computerland en dat ging heel snel.
Een medewerker legde me uit, dat als ik het zelf zou doen, ik wel uren bezig zou zijn, terwijl ze het hier binnen een uurtje kunnen doen. Ik heb even wat kunnen aflezen op de monitor en volgens mij gebruikte hij PartitionMagic of zoiets. M'n vraag is of ik PartitionMagic share/freeware is of dat je ergens een dergelijk programma kunt downloaden? Ik wil namelijk van FAT32 stations NTFS stations maken. [Dit bericht is aangepast door Tnwr (15-11-2001).] |
de eerlijke versie is iets van 200,- (1 gebruiker), de crack versie heeft de prijs van een los cdtje
of probeer het met het gare fdisk commando! nadeel--> formateren en daarna niet meer aan te passen zonder formatc: [Dit bericht is aangepast door ASSOCIATES (15-11-2001).] |
Heb je daarvoor moeten betalen??
|
Normaal gesproken zou ik er wel voor moeten betalen, maar deze keer was het service van de zaak, omdat ze een harddisk, die ze voor me hadden opgestuurd, veel te lang op het hoofdkantoor hebben laten liggen, waardoor ik twee maanden langer heb moeten wachten.
[Dit bericht is aangepast door Tnwr (15-11-2001).] |
Meer iets voor S&M, dacht ik zo... http://forum.scholieren.com/smile.gif
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:57. |