![]() |
Legalize!
|
hehe goed idee :D
Was er vorig jaar ook (Y) Jammer dat het toen afgelast werd. (N) Stomme hakkuhbargabbers die aggressief werden. In ieder geval: ik ben 4 juni in Amsterdam, dus als ik op tijd ben kan ik zelfs nog met de optocht / streetrave meelopen. Anders moet ik weer helemaal naar dat extreem paupere en verre industrieterrein zeker? Ik ben in A'dam voor een dnb feestje, (IchiOne) en ben aan het platen-shoppen overdag. ik zie dus wel of ik nog tijd heb om er naartoe te gaan. Lijkt me wel vet. Weer mini-D&A meeting? (Y) |
Er is dit jaar helaas geen eindmanifestatie. :(
Route wordt donderdag bekend gemaakt. Ze hebben dit keer ook een infonummer: 06-22269740 Ik ga trouwens waarschijnlijk vrijwilligen, en ze kunnen nog wel wat meer mensen gebruiken (gewoon wat (nuchter) meelopen in een geel vestje en vanaf 11 uur aanwezig zijn is waarschijnlijk genoeg), dus als meer mensen daar zin in hebben, zie website. :) |
yeah ik ben er wel..echt minder van die eindmanifestatie idd (n)
|
200 man meer dan vorig jaar nodig oid? Zoiets hoorde ik...
mja, meelopen kan ik dus niet, omdat ik met andere mensen in A'dam ben. Wel jammer dat er geen eindmanifestatie is. Is dat omdat het zo vervelend is verlopen vorig jaar? Is wel heel, heel jammer. (N) |
Ze hadden t al zo'n beetje geheel geregeld, zou bij java-eiland zijn etc. Maar op t laatst ging de politie/gemeente moeilijk doen (vanwege de problemen van vorig jaar, die mede door gebrekkig optreden van politie zijn veroorzaakt).
|
Ik ben wel van de partij, is toch maar 10 minuten van huis (Y)
edit: zie net dat ik precies een uur daarvoor en uur na het einde moet werken. geweldig.. |
nee dit keer ben ik er niet, want ik ga naar het buitenland
|
Citaat:
|
ja dat doe ik toch wel, mafheid weet wel waar ik het over heb.
|
Ik ben ook al posters ervan tegen gekomen en als ik Een paar mensen mee kan krijgen dan ben ik er ook.
|
I'm there!
jammer dat er geen eindmanifestatie is:( |
Citaat:
|
nee die problemen zijn gewoon veroorzaakt door een stelletje hersenloze debielen
|
Nee, ik vond het nogal saai de vorige keer.
|
??
'T gaat niet alleen om leuk, eigenlijk. Kijk, ik vond het vorige keer cool, was echt een leuk dagje uit voor mij, maar ik vond het ook wel belangrijk dat ik met aanwezigheid alleen al even mijn stem heb kunnen laten gelden. Maar ik neem dus aan dat het aspect van protest niet je drijfveer is? ;) |
mwa het aspect protest is al een beetje weg, je komt nergens veel mensen tegen, het gaat meer om de gezelligheid als om het punt waarvoor het eerst gedaan werd
|
het aspect protesteren zit er geloof ik nog wel aan voor de organisatie...
Citaat:
Zelfde reden als dat ik ga stemmen over de EU grondwet: ik heb een mening en die wil ik laten blijken. |
Citaat:
|
ik ben present :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
die discussie staat op N&A, niet hier...
|
Helaas heb ik daar geen tijd voor, zeker niet voor protestakties waarbij allemaal idioten met sp iconen rondlopen :D
Misschien volgende keer. |
:( De grondwet dringt door tot in de diepste spelonken van mijn leven.
Vlug ja stemmen en dan kan het weer terug in de achterkamertjes gestopt worden. |
Citaat:
|
Citaat:
Er zullen ook een hoop praatjes gehouden worden en nummers gespeeld specifiek over dit onderwerp. En zeker dit jaar met de hoeveelheid aan politie..sfeerbeheerders e.d. is wel duidelijk dat het om een demonstratie gaat. |
ik ben er niet.
en met die drugs, tis toch goed zo, boeiend. |
n'duh ik ben er ook wel waarschijnlijk..
(immers savonds naar drumm&bass he) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja lompe mensen zitten er altijd tussen he
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ben r niet, moet werken. (n)
|
Citaat:
|
kheb geen zin, dus nee, ik ga niet
|
Ik hoorde net vet hard gebonk, dus ik ga ff kijken, loopt buiten Legalize opeens door mijn halve straat!
:cool: |
Citaat:
maar ik mocht niet eerder weg :o (n) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:38. |