![]() |
Me First and The Gimmie Gimmies in de W2
Hier is nog geen topic over zover ik kan zien?
Amerikaanse punk sensatie Me First and the Gimmie Gimmies zal naast de uitverkochte show in de Melkweg, ook in Den Bosch spelen! De start van de voorverkoop is nog niet bekend, maar de kaartjes zullen 17,50 zijn. 15 september, in de W2! :D |
dan zal ik er zijn (als het mee zit)
|
Die prijzen van die band :(
|
nondeju, als ik kaartjes bemachtig voor de w2 zijn er dan nog liefhebbers voor die van de melkweg?
|
nou moet ik dr toch maar heen
|
Citaat:
|
ME FIRST AND THE GIMME GIMMES, echt legendarische band-combinatie natuurlijk en dan gewoon in de w2 in den bosch. Dat is een geweldige combinatie!!
|
Beter (y)
W2 is veel fijner dan de Melkweg :) |
Hell yeah!
Ideaal!!! Nu wel zorgen dat ik wel op tijd ben met kaarten halen |
17,50 .....dussss.....
|
oja!
|
Citaat:
|
17.50 , triest
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dillinger Four is het voorprogramma.
Niet slecht http://www.fatwreck.com/empee/50146.mp3 mijn favo dillinger four liedje, vooral het refrein |
omg, gasten krijgen aardig centjes voor deze show.
|
Redelijke netheid zo'n optreden in de buurt!
|
aanwezig, ik was te laat voor de melkweg kaartjes dus dit mag ik echt niet missen
17,50 is het wel waard |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik wil ik wil, en ik zal gaan
|
De w2 gaat dit keer maar 430 kaarten verkopen. Meestal is dot rond de 450. Maar omdat er een beetje loopruimte willen hebben gaat de verkoop tot 430 kaarten. Dus een zeer exclusiefe show in de w2 voor zo'n klein publiek voor grote band!
Dit word een geweldige gig! |
Nou echt klein publiek hoor 450 mensen haha.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga erheen, als ik tenminste een kaartje kan krijgen (y)
|
ik ga meteen 5 kaarten halen en tegen 200% verder verkopen, kan toch niet naar de show!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bier drinken
|
Citaat:
|
ik heb kaartjes :cool: nou nog kijken met wie ik ga
|
zoveel geld voor een suf cover bandje. :confused:
|
ik hoorde dat ik ook kaartjes heb jeeej.
|
heb kaartjes, en nu is het uitverkocht, hoorde ik!
|
Citaat:
|
is het al uitverkocht??
lomp hoor,d as wel snel ik heb er gelukkig 3 jeeej! |
fat mike zat daar toch ook in?
Citaat:
|
Citaat:
|
dat meent ie wel
ik ben ook te laat |
maar als je toch weet dat de melkweg show heeeel snel was uitverkocht dan kun je toch wel verwachten dat dit ook behoorlijk hard gaat..
|
Citaat:
als ze 25 euro zouden vragen en in de grote zaal van de 013 zouden spelen was het ook zo uitverkocht, dus zeur niet zo |
Citaat:
|
Citaat:
maar maak het punt eens dat je ermee probeert te verduidelijken |
jammah maar helaas geen mfatgg dus voor mij, of ik moet ff kijke of ik een kaartje kan regelen :p
|
Killermachine; do the math en bedenk dat het redelijk 'meevalt' wat ze aan gage krijgen. Ja goed, je kunt ze niet in het schuurtje om de hoek plempen maar dat ze 'betaalbaar' in een toch vrij kleine zaal als de w2 kunnen staan is absoluut niks om over te zeuren..
|
Ik vind 17.50 voor een soort van punk concert gewoon duur. Het is speciaal omdat ze niet vaak optreden ofzo, maar het blijft veel voor 2 bands. En het blijft in mijn ogen een side-project en COVER-band. Dat is verder geen aanval tegen de w2 ofzo.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:41. |