![]() |
Gladiator, extended edition
http://media.movieweb.com/news/dvd_boxart/hi/13/113.jpg
Citaat:
Hoe vet is dat? :cool: |
Vond het destijds een hele goede film,maar dit ga ik niet kopen. Beetje nutteloos.
|
die "runtime 326" is dat het totale aantal minuten van de film + extra's? want als dat alleen de film is wordt het wel een hele lange zit!
goede film, maar hij hoeft van mij niet nog langer te duren |
Oohhhhh
Keizer Commodus als Joaquin Phoenix..... :bloos: Ik vond dat echt een leuke film |
Aardige film, maar ik hoef m niet te hebben.
|
Hm. Tenzij ze het geluid wel heel interessant geremixt hebben, blijf ik bij de SE met DTS ES 6.1 en hoef ik deze DD 5.1-versie niet te hebben. :)
Als er al überhaupt een R2-uitgave van gaat komen. |
Citaat:
Maar Phoenix was wel geweldig. :cool: (y) |
Citaat:
|
film = zeer overrated
|
Ik ben steeds te lui geweest om 'm te kopen, want dan moest ik echt gaan zoeken naar de 2-disc. Nu ben ik blij dat ik 'm nog niet gekocht heb... :D
|
Ik denk dan altijd dat ze die 17 minuten er niet voor niets uitgeknipt hebben bij de eerste utgave :)
|
Citaat:
Ik ga hem zeker en vast kopen! |
Ik heb al de op dit moment meest uitgebreide versie, deze ga ik er niet bij kopen...
|
Citaat:
|
dis toch echt wel een super goeie film vind ik! heb zelf de widescreen 2 disc versie, maar als je beetje van films houd moet je deze film zoch zeker een paar keer gezien hebben en mischien zelf wel hebben! :cool: zitte goeie kippevel momenten in vind ik zelf dus die nieuwe versie die komt bij mij wel bij me collectie! :D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:38. |