![]() |
Nieuw Röyksopp album
http://www.astralwerks.com/royksopp/...ault_r4_c1.gif
Het duo Röyksopp heeft zich een tijd lang relatief rustig gehouden. Sinds hun 7" release So Easy uit 1999 en het debuutalbum Melody AM uit 2001 heeft het duo uit Bergen, Noorwegen, een behoorlijke fanschare fans op weten te bouwen. Zo'n vier jaar na dato is het tijd voor een nieuw album. Eerst zal echter op 13 juni een nieuwe single worden gereleased: Only this Moment. Slechts twee weken later, op 27 juni, zal het nieuwe album, The Understanding, vervolgens verschijnen op het Wall of Sound label. De tracklist voor The Understanding zal er als volgt uitzien: 1. Triumphant 2. Only this Moment 3. 49 Percent 4. Boys 5. Follow My Ruin 6. Beautiful Day 7. What Else Is There? 8. Circuit Breaker 9. Alpha Male 10. Someone Like You 11. Dead to the World (y) (y) (y) ik ben benieuwd |
ik ook :)
|
Ik wil hem
|
uhu tof. was alweer een tijdje terug ja. (y)
|
interessant
|
ik vind het een raar photoshop hoesje en die gast rechts heeft een wortelneus, maar ik ga het wel sowieso even luisteren denk ik :)
|
Citaat:
|
Nu hopen dat het netzo goed wordt als Melody A.M :)
|
Citaat:
|
eindelijk
(Y) |
Royksopp <3
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ünd?
|
ik ga nat, baasje!
|
Mooie cover(Y)... Nu maar hopen dat het bijzonder wordt en geen kopie van melody A.M.
|
Citaat:
|
Ik heb m al :) Lang leve de bittorrent... :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hoop niet dat, zoals al gezegd is, het een kopie wordt van Melody AM.
Maar ik wil ook niet dat ze ineens een hele andere weg inslaan, met een commerciëel album. Om zo een groter publiek te bereiken. Kort samengevat: Ze mogen best experimenteren, maar om nou ineens met een heel ander soort muziek te komen lijkt me nou ook niks. |
Citaat:
ik zal die single eens checken |
Ik ben benieuwd. Melody AM klinkt goed iig.
|
Citaat:
|
:d
|
Citaat:
|
Melody AM is een heerlijk plaatje dus ik ben benieuwd! (helemaal als ze er een promotie-tourtje aan vastknopen...)
|
Citaat:
|
zijn er nog mensen met soulseek en melody am op hun computer?
|
en ik altijd maar denken dat het Røyksopp was.
|
hij is inmiddels volop te vinden op soulseek etc.
ik had er meer van verwacht, misschien ook wel teveel. zitten wel een aantal aardige nummers tussen; triumphant, boys, someone like me (die laatste had ook zo op melody am kunnen staan) nieuwe single vind ik zelfs 1 van de mindere nummers. |
Citaat:
|
Citaat:
|
mooizo
|
ik wil nog steeds die Sparks 12"... allemaal...
(zijn er 3 uitgekomen oid met verschillende remixes erop) >> oh, en Jason D, ik dus, heb Melody AM ook nog, als het moet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ben wel benieuwd, moet et nog gaan horen..
ze staan ook op lowlands dit jaar btw (y) |
Citaat:
|
wie shared die nieuwe plaat ?
ik kan hem niet vinden zz |
Citaat:
Jij weet echt niet watskeburt. |
:d
|
ik share 'm op soulseek: donnie dorka ( :o )
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:39. |