Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Lang haar bij meisjes (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=119187)

miep 06-06-2002 20:41

Lang haar bij meisjes

Wat vinden jullie van lang haar bij meisjes?
Mooie lange haren, stijl of krullend?
Of liever een kort leuk koppie in een leuk model?
Ik vind alle 2 leuk, tegenwoordig heb ik zelf heel lang en daar ben ik ook blij mee. Wil het niet afknippen. Voorlopig niet!

Rrr. 06-06-2002 20:43

ligt aan je gezicht, ik heb nu tot op mijn schouders maar wil het weer laten groeien... lang haar is gewoon charming :)

de 06-06-2002 20:44

halflang heb ik het liefste

]{ing 06-06-2002 20:46

lang, donker of zwart haar.. stijl is mooi maar krullen kunnen ook heel erg lief staan :)

MelodyofÐeath 06-06-2002 20:48

lang haar vind ik bij meisjes erg mooi, en heel kort ook :) ligt aan het gezicht

Ingrid3 06-06-2002 20:53

zoas al is gezegt ligt ut zeer aan je gezicht..
zelf vin ik donker mooier dan blond..
en nie super stijl... mag wel wa speels zijn

~sweetgirl~ 06-06-2002 20:55

Ik vind lang haar bij meisjes mooi maar dan moet het niet half dood zijn en niet in slierten hangen. Ik vind stijl en grove krullen allebei mooi.

Ik heb halflang haar (tot schouders) ik vind langer ook nog wel mooi ik heb alleen geen geduld. Kort haar kan ook heel leuk staan maar bij mij staat 't niet. 1,5 jaar geleden ofzo had ik ff een kort model laten knippen, maar was een beetje erg kort geworden leek net een jongen :eek: :o

Pebbles 06-06-2002 20:55

Het kan allebei heel mooi zijn :)

Ikke heb lang, bijna zwart haar.. ben ook niet van plan om het af te knippen.. nja, ik knip dr wel eens was af maar het is nog nooit korter dan een stuk over mn schouders geweest...

boardbabe 06-06-2002 21:38

Ik vind lang haar bijna bij iedereen heel mooi, behalve bij mezelf :)

Scarlett 06-06-2002 22:05

Bij sommige mensen past het, inderdaad, maar.. Ach, bij mij stond het redelijk, maar kort/halflang past beter. :)

KazzZ 07-06-2002 09:08

dat verschilt per persoon.. kvind zelf lange grove krullen altijd wel mooi :) kzou het zelf ook wel willen, maar je haar gaat helemaal kapot van permanent :(

Boogie 07-06-2002 09:49

halflang tot lang vind ik het mooiste. Bij sommige staat kort ook mooi, maar langer vind ik mooier. Niet te lang overigens

June bug 07-06-2002 12:12

Ik heb het tot op m'n schouders, in laagjes. Ik vind lang haar wel heeeeel mooi (denk aan Alanis Morisette, echt gaaf is dat), maar mijn haar gaat heel erg slierterig doen als het langer dan iets over m'n schouders is. Dan kan ik borstelen wat ik wil, maar als het los hangt heb ik binnen een kwartier gwn slierterig haar, staat heel lelijk. Zoals ik het nu heb, korter dus, heb ik daar minder last van.
Ik vind krullen tot halverwege je rug ook echt heel mooi. Vind krullen sowieso zwaar koel... :)

the reflecting god* 07-06-2002 12:37

geweldig mooi! lang zwart stijl haar of lang rood haar met krullen :D
Ik ben nu mijn haar ook aan het laten groeien ...het is zwart en stijl(tot me schouders) ....nog jaartje wachten :(

#lamelodiadelmare# 07-06-2002 13:39

pffff, ik vind heel lang haar met krullen echt onwijs koelig:)
Nu heb ik van mezelf krullen, had het ook heel lang maar heb het afgeknipt tot iets onder mn oortjes.....GRRRRR ik wil het nu onwijs graag weer lang:(

Lang haar vink dus weel leuker:)

StarGlitter 07-06-2002 13:43

ik heb zelf lange haartjes, stijl..ze zijn nu eventjes blond omdat ik het teveel verfde maar volgende week word het weer zwart met roze *jeeeeuj*

freakjuh 07-06-2002 14:16

ligt idd aan het gezicht

k heb zelf lang blond, beetje krullend, haar...t staat et leukste in een rommelig knotje geval vinnik, en ik vinnet irriej zitten los, dus k doe t bijna nooit los...dus veel zie je der niej van dat me haar lang is :p

*Fallen_Tear* 07-06-2002 14:34

Ik vind lang haar meestal wel mooi, behalve als het er onverzorgd en slierterig uitziet.

Ik zag bij WT een meisje en die had echt heel mooi lang, witblond haar, tot over haar onderrug, echt supermooi. Net van dat elfjeshaar :)

Ik ben dus nu m'n haar lang aan het laten groeien, zodat ik er wat meer mee kan :)

nare man 07-06-2002 14:37

Het hangt een beetje van de persoon af. Lang haar kan ontzettend mooi zijn...vooral als het van dat mooie, glanzende donkere is *zwijmel*

Roos 07-06-2002 14:44

Citaat:

nare man schreef:
Lang haar kan ontzettend mooi zijn...vooral als het van dat mooie, glanzende donkere is *zwijmel*
*proest*

Ik vind lang haar mooi, mits het goed verzorgd is. Heel lang steil haar vind ik niet zo mooi. Krullen daarentegen wel.

Zelf heb ik m'n haar halflang met een slag. Ben ik wel tevreden mee.

Freyja 07-06-2002 15:13

Ik heb lang rood haar, dat als het pas gewassen en geborsteld is ook nog es dik en glanzend is. Alleen het wordt nogal snel touwig, dus loop ik m'n haar constant te borstelen :p

Nou ja, schouderlang schijnt mij mooier te staan, maar ik vind het zelf zo zonde om het af te knippen. Alleen nu moet er wel een heel stuk af, ben iets te lang niet naar de kapper geweest :D

Avelon 07-06-2002 15:20

lang stijl en zwart vidn ik het mooist :)
tja
*even laten groeien* maarja dan heb ik nog wel slag..helaaas

darkbabehh 07-06-2002 15:33

Hé,

Ik heb zelf haar tot een stukje over me schouders. Ik vind het allerbij wel leuk. Maar zo als het al honderdduizend keer gezegt is het licht aan het gezicht.
=XxX= Cora :rolleyes:

utopian me 07-06-2002 15:37

kan allebei mooi zijn..... vind lang haar vaak mooier maar ligt toch ook wel heel erg aan de persoon... ..
zelf heb ik best wel lang haar, maar ik wil eigenlijk heeeel lang haar, want nu is het niet schouderlengte en niet heeel lang, dus is het eigenlijk niks, en ik heb stomme golfkrullendroogbreekbaarhaaridee.. dus dat is ook niet zo handig.. daarom doe ik het ook niet zo gauw los... maar daar vind ik nog wel iets op...... (of niet....) en anders doe ik gewoon andere dingen met m'n haar..

Floosje 07-06-2002 16:40

Ligt er heel erg aan bij wie, maar over het algemeen vind ik lang haar mooier.
Zelf heb ik steil lang/ halflang haar, dr zou wel wat meer slag in mogen, maar ja...

en als ik het te lang laat groeien, wordt het heel dun, dus dat schiet ook niet op

maudje 07-06-2002 16:56

Ik heb eigenlijk nog nooit echt kort haar gehad. Ik wil het ook niet. Als het je staat kan het absoluut mooi zijn.
Ik heb halflang, donker, stijl haar tot net over mn schouders en ik ben er wel blij mee. Al had ik wel heel graag een slag in mijn haar gehad, of krullen.

shanli 07-06-2002 17:01

euhm,lang haar is leuk,vooral in zo'n warrige knot,hmmm,maar kort haar is ook leuk.

Nuck 07-06-2002 18:32

Bij de meesten staat het leuk. Zelf heb ik het lang en kort gehad, het is nou tussen halflang en kort in (ja, heerlijk duidelijk) en ik wil het laten groeien totdat ik een knotje kan :D.

Dy|_uCK 07-06-2002 18:47

liever niet tot op dr ass weet je wel :D

biertjehappen 08-06-2002 00:53

Kort is tuttig en dat wil geen een meisje dus lang is de enige optie lijkt mij.

PV 08-06-2002 01:18

Citaat:

biertjehappen schreef:
:rolleyes: iets teveel biertjes gezopen zeker.

Ik heb zelf halflang/lang haar, tot halverwege mn rug zoiets.. k vind het zelf niet echt geweldig maar kort haar staat me nog minder :D

biertjehappen 08-06-2002 01:26

Citaat:

PV schreef:

:rolleyes: iets teveel biertjes gezopen zeker.

Ik heb zelf halflang/lang haar, tot halverwege mn rug zoiets.. k vind het zelf niet echt geweldig maar kort haar staat me nog minder :D

Serieus? jij blijkt het te weten!! wat wreed :rolleyes:

Faery 08-06-2002 08:23

Bah wat verwijfd >:]

Candysuck 08-06-2002 10:28

ligt eraan, ik zou zelf wel kort haar willen, maar kweet dat t pure horror is als ik dat doe :D
kort haar vind leuk als t zon beetje piekerig is enzow :) met aan de voorkant plat opzij of voor wat langere plukken

Lonsdalechick16 08-06-2002 21:49

Ik heb zelf blond haar tot net over me schouders maar donderdag weer blonder verfen en weer verder groeien vink wel moooi..

I_am_anouk 09-06-2002 12:33

Mijn haar is halflang, maar heb het altijd in een staart, ivm in het gezicht dwarrelen.

)Vampje( 09-06-2002 12:42

Ik vind voor een meisje lang,steil, zwart haar zupurrrrmooi, en roodgeverfd ook, en bruine lange krullen...
Voor een jongen ook lang donker haar, maar niet van die dunne sliertjes natuurlijk. Kort haar kan bij zowel jongens als meiden leuk staan als het een beetje nonchalant is.

Roos 09-06-2002 13:05

Citaat:

biertjehappen schreef:
Zo van: je hebt OF een kort jongenskoppie, OF heel lang haar, nou, doe dan het laatste maar :p

nouk16 09-06-2002 13:30

wha!!!!! ben ik blij dat ik krullen heb, zit nu bijna op mijn schouders!duurt alleen zo lang voordat het aangegroeid is want t groeit in een krul.

maar bijna iedereen hier schijnt krullen leuk te vinden, maar ik helemaal niet!

L'Amour 10-06-2002 14:22

nou, volgens mij ben ik hier de enige met kort haar ofzo....
ik heb het gewoon kort en overeind, zeg maar, soort van out of bed. alleen van voren is het langer en dat hangt dan opzij, en een beetje voor mijn ogen.
ik heb eerst ook heel lang haar gehad, maar dit staat mij eigenlijk veel beter, dus ik heb er echt geen spijt van.
En ik kan uit ervaring zeggen, dat er zeker veel jongens zijn die het leuk vinden....
maar het is idd voor ieder persoon anders

punkyfish 10-06-2002 14:35

ik heb zelf kort haar. ik vind dit echt veel fijner dan lang haar, vooral omdat ik dik haar heb en er niet echt veel mee te doen valt als het lang is. ik ga het nu iets langer laten groeien zodat ik dreads kan doen :)

Goldfinger 10-06-2002 14:37

OF zwart lang haar OF kort haar OF dreads. Dat vind ik koel. :D

Goldfinger 10-06-2002 14:38

Citaat:

Jewel schreef:
Bij sommige mensen past het, inderdaad, maar.. Ach, bij mij stond het redelijk, maar kort/halflang past beter. :)
je moet het afknippen..

Freyja 10-06-2002 16:36

Citaat:

I_am_anouk schreef:
Mijn haar is halflang, maar heb het altijd in een staart, ivm in het gezicht dwarrelen.
Dat snap ik nou niet, ik heb het vrijwel altijd los en ik heb er geen last van? :confused: En ik heb het ook niet allemaal achter mijn oren gepropt. Mh...

Li 10-06-2002 16:49

ik heb halflange krullen en ben er wel blij mee:)

phoebe4000 10-06-2002 17:29

Mijn haar is donkerbruin en stijl... het is nu tot halverwege mijn rug, en het glimt heel mooi!! ben ik heel blij mee.

vorig jaar had ik het nog langer, maar toen heb ik het tot op mijn schouders af laten knippen, vond ik ook wel leuk.. maar ik ga toch voor lang haar....

Roos 10-06-2002 17:44

Citaat:

phoebe4000 schreef:
Mijn haar is donkerbruin en stijl... het is nu tot halverwege mijn rug, en het glimt heel mooi!! ben ik heel blij mee.

vorig jaar had ik het nog langer, maar toen heb ik het tot op mijn schouders af laten knippen, vond ik ook wel leuk.. maar ik ga toch voor lang haar....

We begrijpen je ook wel als je je tekst in het zwart zet..

woefke 10-06-2002 18:21

Mijn haar is lang stijl licht bruin tot aan m'n achterwerk :). Maar zelf vind ik krulletjes moot zo van die fijjne kleine :) . liefst lang voor een meisje dan voor een jongen niet zo mooi .

mystic girl 10-06-2002 18:32

half lang vind ik wel mooi, of als het haar tot de4 kont komt, maar dan moet het haar wel in goede staat zijn en niet zo gespleten van onder.
k vind steil haar wel mooi maar krullen ook. k kan het allebei, meestal als ik te lui ben, laat ik me haar gewoon steil en als ik krulletjes wil dan doe ik me 's avonds gewoon invlechten en heb ik die dag erop krulletjes. is misschien een tip om es te proberen voor mensjes die ook es krulletjes willen, maar geen permanent. :confused:

robijnbeertje 12-06-2002 10:17

ik vind lang haar niet al te mooi voor een meisje.
halflang is gewoon het mooiste naar mijn mening,
heb ze zelf ietjes korter dan halflang, en ben daar blij mee, heb zelf ook lang haar gehad maar dat viel gewoon niet goed.
en kort haar bij meisjes kan mooi zijn als je daar ook het gezicht voor heb, maar kan ook erg lomp/mannelijk/lelijk zijn, vooral als ze al een mannelijk gezicht hebben.
en steil haar kan mooi zijn, voor halflang,
slag kan ook mooi zijn bij halflang
krullen minder

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:38.