![]() |
american pie 2 rip; kan het niet openen
ik heb dus AP 2 gedownload ( met mijn 56k modemje) en kan em nu niet openen.
het bestand is ook maar 255 mb groot. weet iemand waar ik zo'n programma kan vinden dat iets superklein inpakt.... en dus ook weer uitpakt? |
Waarschijnlijk heb je een DivX gedownload. Maar die kan met 266 mb NOOIT en te NIMMER compleet zijn. Een incomplete DivX is zonder repair-programmatje niet af te spelen, en als je 'm dan wel af kan spelen, zie je maar een half uurtje oid. Heb je dus niks aan.
|
ik weet wel dat het compleet is want als ik het open met wat voor prog dan ook, de tijd van de tekst duurt zo'n 90 minuten. ik krijg alleen geen beeld
als ik het open in winamp kan ik exact 96 minuten naar de tekst luisteren..... ook leuk maar minder hé!? |
Citaat:
|
Citaat:
tenzij een of andere idioot een vcd naar divx heeft geconverteerd natuurlijk.. |
Citaat:
denk nou na; men probeert een film altijd zo klein mogelijk te krijgen zonder al te veel kwaliteitsverlies, als er een programma zou zijn dat een fil nog eens met > 50% kan verkleinen zou iedereen het gebruiken. als je een film (of mp3) zipt krijg je 0% winst. (nouja, soms een heel klein beetje) |
Citaat:
|
kan wel compleet zijn, veel zal ik er niet van verwachten iig.
je hebt wel repair programmaatjes, even zoeken. watnou divx is nog niet uit?? |
Citaat:
Dat is de moeite van het downloaden niet eens waard, laat staan met een 56k modem. |
Citaat:
|
Dit kan idd een DivX film zijn, maar het kan bv netzogoed een .asf zijn...
(Ik heb monthy pythons the search for the holy grail in een file van 166mb) maar persoonlijk vind ik het niet echt van grote intelligentie getuigen als je 'zomaar' een film gaat downloaden met een 56k modempje als je totaal niet weet waar je mee bezig bent |
Scholieren.com stimuleert illegale activiteiten niet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:18. |