![]() |
Opgesloten?
Ik heb dus een tijd geleden mezelf met schilden omgeven (die om me heen gevisualiseerd) en sindsdien kan ik me veel minder uitten op de paranormale manier, energie uitspattingen komen alleen in emotioneel hoge momenten (denk aan woede of angst)
Is er een manier om er uit los te komen? Want het wil me nog niet echt lukken. Sceptici zoeken maar een ander topic om te zeuren. |
werk je met psi? want dar snap k wel n bietje van
massi |
ik zou geen idee hebben henk!:s
|
je moet die schilden gewoon ff wegflikkeren, dan staat niets meer in de weg :cool: (y)
|
Citaat:
OT: ik weet niet precies waaom je die schilden oproept. Maar is het misschien makkelijk om ze alleen te gebruiken als ze echt nodig zijn?? dat je ze altijd kan pakken zeg maar. en als het dus niet nodig dat ze je ook niet belemmeren. |
Kun je de schilden niet weghalen op exact dezelfde manier als je ze hebt opgeworpen? Wegvisualiseren zeg maar. Zelfhypnose kan je misschien ook helpen, als je er ervaring mee hebt.
Succes ermee :). |
klopt, het kan bijna allemaal wat er in dbz voorkomt, maar moet je er heeel sterk voor zijn, ze gebruiken vele malen meer energie dan er in het echt wordt gebruikt. Massi
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Mja ik heb ook van die. Maar deze belemmeren mn eigen ontwikkeling zeg maar. Mn zintuigen krijgen geen ruimte meer. En ik krijg ze dus niet weg. Citaat:
Citaat:
|
srry verkirde item, was bdoeld vor iets anders
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar waarom, heb je die shcilden opgeroepen, met wat voorn doel? |
Citaat:
Maar ik heb de helft al naar beneden :) |