![]() |
Reinigingslotion
Weten jullie misschien een goede reinigingslotion waarmee je waterproof mascara er makkelijk af krijgt? Met zeep krijg ik het niet goed af en m'n ogen worden er helemaal schraal van... beetje pijnlijk!
|
Ik doe het (na lang zoeken en geirriteerde ogen later) met die van Etos eigen merk.
Dit zit in een doorzichtig flesje en bestaat uit een blauwe en doorzichtige vloeistof die je mengt door hem te schudden, werkt erg goed vind ik! |
ik heb die van oil of olaz... witte tube met ene blauwe dop. hij is heel vet
ik ben namelijk allergisch voor super veel spul, daar gaan mn ogen ongeveer open van liggen. maar deze helpt :) |
Ik heb die van de Kruidvat in een wit flesje met blauwe dop en een groen etiket. Ik kan heel slecht tegen make up reinigers enzo maar deze werkt goed en ik kan er tegen.
|
Bij waterproof mascara gaat het er vooral om dat je een olie-achtig goedje gebruikt. Met producten op waterbasis gaat het er natuurlijk niet af, want het is waterproof ;) Vaak staat er ook wel op het flesje of het voor waterproof make up is, en ik als het goed is krijg je dan dus een olie-achtig goedje. Ik kan daar zelf niet goed tegen, maar ik heb dan ook wel een heeel gevoelige huid :s
|
Citaat:
|
Die van Hema voor waterproof make-up werkt ook goed!
|
Citaat:
|
die wattenschijfjes in n potje van de hema werken goed, maar ze zijn wel heel vettig.
|
Thnx voor de reacties! Ik ga er dadelijk gelijk een halen, want mijn ogen zijn echt geïrriteerd!
|
L'Oreal. Blauw met doorzichtig, moet je schudden, heb je ook voor waterproof. Wat duurder (geen idee hoeveel) maar je doet er aardig lang mee dus dan is 't mij 't wel waard (y)
|
Citaat:
|
Ik haal mijn make-up er altijd af met babydoekjes. Het klinkt raar, maar het werkt goed. Je krijgt je gezicht er makkelijk schoon mee en ook (waterproof-) mascara gaat er goed mee af. Het prikt of irriteert ook niet in je ogen.
|
Citaat:
|
Ik gebruik van die doekjes. Werkt bij mij prima.
|
ik heb een roze flesje met twee vloeistoflagen die je voor gebruik moet schudden zodat ze door elkaar komen. het is volgens mij van hema eigen merk en het werkt prima bij mij, de make-up gaat er goed af en mijn ogen worden er totaal niet schraal van...
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat voor doekjes gebruik je daarvoor? Van die billen-poets doekjes? |
Ik gebruik eentje van niveau voor je ogen, je heb ook eentje voor alleen waterproof, probeer maar zal ik zeggen ;)
|
reinigingsolie van het hema-merk, helpt heel goed en irriteert niet!
|
Altijd zo irritant dat iedereen iets anders zegt in zo'n topic (n) :p
|
Voor waterproof make-up moet je altijd zo'n flesje met 2 vloeistoflagen kopen. Het merk maakt niet eens zoveel uit denk ik, gewoon Nivea oid.
Ik gebruik zelf altijd de remover van Garnier (groen flesje), die is heel relaxt en irriteert de ogen niet enzo. Maar of die voor waterproof make-up is weet ik niet, want dat gebruik ik nooit (omdat het er idd lastig af gaat en vaak wat minder handig op te brengen is.. tis wat plakkeriger ofzo.. en eigenlijk heb je het ook niet nodig). |
Geen removerpads gebruiken, daar heb ik nu al 3 keer een oogontsteking van gehad. Iemand anders die ik ken ook.
Komt doordat het zo veel vet is, dat dat allemaal lekker in je oog drijft en ergens ophoopt en gaat broeien (n) |
Ik gebruik btw 3 in 1 van Vichy voor mijn ogen, een grote wit/blauwe tube.
|
Citaat:
|
Ik heb van die pads...ik weet niet meer waar ik ze vandaan heb, maar ik vind ze wel goed werken en het is vooral ook erg makkelijk. (Van ontstekingen heb ik nog geen last gehad. Nu draag ik ook maar heel soms make-up en als ik die pads gebruik was ik daarna 'm'n ogen' en m'n gezicht goed, idd omdat ze zo vet zijn.)
|
HET antwoord voor alle make-up:
Baby olie van de kruidvat. Blauwe fles :) krijg je alles mee weg. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:32. |