![]() |
echte broers
http://img241.echo.cx/img241/9447/broers3po.jpg
Echte Broers khad zin om een beetje simpele maar wel mooie tekening te maken, wat zeggen jullie? |
Citaat:
|
Ahhh wat schattig. Leuke tekening:)
|
Schattig maar meer ook niet, jammer dat die korf lichter is dan de poppetjes.
|
grappig :)
|
simpel wel, mooi niet zo
het idee is wel leuk, maar de uitwerking vind ik te nietszeggend. |
Citaat:
|
heel schattig!
alleen de nek van die grote, beetje maf |
Citaat:
|
[
hij is mooi omdat hij zo simpel is, alleen die grotere heeft een beetje een eng hoofd. [/QUOTE] |
|
oh wat lieflijk:) echt te pookig(y)
heel leuk ook die twee tekeningen achter elkaar, zeker verder uitwerken, met fineliner overtrekken en wat zachte kleurtjes of iets. (y) |
Pookig?
|
Citaat:
pookig??? :confused: |
tis wel beetje jammer (maar das dan mijn persoonlijke mening) dat die oudere broer grote ronde ogen heeft en die jongere streepjes-ogen
ik weet dat dat wel vaker voorkomt en dan ist wel leuk enzow maar mjah het lijkt beetje als een 'foutje' hier maar verder vind ik het leuke tekeningen en het toont indd wel een beetje die 'broederschap' (als ik het zo'n stomme naam mag geven) |
jammer alleen dat ze aan het basketballen zijn terwijl het net lijkt alsof ze honkbalhandschoenen aanhebben, aan beide handen dat wel, maar voor de rest ook niet mijn ding
|
http://img34.echo.cx/img34/1381/broers37yw.jpg
(y) het wordt ook niet alleen basketballen en de handen wou ikzelf ook zo doen :) |
ik vind ze stoer. (Y)
Vette stijl. |
Citaat:
|
Bij die 3e zijn de ogen beter, dat ze niet ingekleurd zijn. Verder leuke poppetjes.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Valt me op dat niemand dit nog gezegd heeft.
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
k vind 'm best leuk eruit zien! :D (y)
|
Citaat:
|
how cute! :) alleen grote broer heeft beetje creepy eyes!
-x- |
Citaat:
|
wel schattig, en leuk illustratief
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:03. |