![]() |
krassen
Krassen
Het doet zo’n zeer Maar ik voel niets Nu niet meer… Het is al te laat Ik heb het gedaan Ik wilde het niet Daar heb ik nu niks aan… "Nu stop ik voorgoed Dat beloof ik je Ik zal het niet meer doen Alsjeblieft, geloof je me?" Ik kon het niet laten Het leek of ik sliep Ik heb het weer gedaan Ik schaam me diep… Me vertrouwen Doet niemand meer Ik sneed zelf Keer op keer… *aangepast* :) |
Typisch gedicht van: dit moet er even uit.
Of heb ik het mis? Ik vind hem niet echt heel erg speciaal, geen bijzondere woordkeuzes, maar hij loopt wel oké. En je en me rijmen niet, hoor;) |
Ik ben het vaak eens met Vogelvrij volgensmij, maar nu weer qua commentaar.
“Nu stop ik voorgoed Dat beloof ik je Ik zal het niet meer doen Alsjeblieft, geloof me…” Deze strofe liep voor mij wel goed, maar dat komt omdat ik er in mijn hoofd van maakte: Nu stop ik voorgoed Dat beloof ik je Ik zal het niet meer doen Alsjeblieft, geloof je me? En, ik zou niet meer elke zin met een hoofdletter beginnen. Je zult het wel in Word hebben geschreven. (Zo irritant, die automatische hoofdletters.) |
Jaa, idd!
Maar ik vind 'm inderdaad ook mooier op die manier :) Dank je (y) |
zo is die idd best wel netjes! mischien omdat het onderwerp best wel heftig is, en ik wel beetje weet waar het over gaat. zelf ook zulke dinge geschreve en is inderdaad lekker dat het eruit is he. :)
|
Dit onderwerp is verboden op psychologie...
Het is een gevoelsgedicht. Soms hou ik er wel van, maar dit onderwerp ben ik al voorbij, ik voel er niks meer bij. (gelukkig maar) |
Krassen
Het doet zo’n zeer Maar ik voel niets Nu niet meer… het is een zeef heftig stukje.. maar vind dat je je gevoel mooi verwoord hebt.. |
Dankje :)
't is wel fijn dat 't er allemaal even uit is ja, dat lucht op :) |
...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:02. |