![]() |
gba sp games
ik ga dus overmorge ofzo een gba sp kopen (een classic voor als t iemand bomt) maar welke spelletjes zijn echt vet? en hebben die oude gb spelletjes ook kleur en die shit op een gba?
thnx enz |
Citaat:
|
Zelda is echt vet. En pokemon. En advance wars. En mario natuurlijk. oh en wario ware ook. (y)
|
Koop dan meteen een DS of zo...
|
Citaat:
Maar leuke spellen zijn, als je dan toch classic gaat:P, Super Mario Bros. 3, Super mario classic, donkey kong classic etc. |
Citaat:
en die ouwe gameboy spelle hadde op de color wel kleur vandaar de vraag :p |
Ze hadden niet echt kleur.
het was zo dat er kleurtonen zichtbaar werden. Zo kon je het donker-grijs omzetten in geel of rood. Ze zien er eigenlijk precies hetzelfde uit... Ik zou gewoon echte Advance games kopen. Pokemon Ruby/Sapphire zijn echt een paar van mn favorieten (check mn avatar... :D ) |
Citaat:
|
geloof me, Ruby/Sapphire zijn totaal anders.
veel helderder, en ook nog makkelijker te spelen. |
Citaat:
|
Tja, de DS is maar 50 euro duurder en dan kun je ook ds games spelen. Hoewel de gba SP veel handzamer is natuurlijk. Koop dan trouwens de gba met de zelda minish cap game, wel goed spel geloof ik. En geen classic nes games, die zijn echt rot in vergelijking met echte gba games :nono:
Leuke platformers: Metroid (beide), klonoa, castlevania (alle drie) en de verder: boktai, golden sun, megaman. |
K zou gewoon blue nog eens spelen maar dan met Charazard als start pokemon, heb je wel ff problemen met de eerste gyms, maar hij is het bruikbaarste bij de fantastic four imho. Aan het spel concept verandered in ruby helemaal niets, dus ...
|
Ik weet dat de opzet helemaal niet veranderd is, maar het spel is wel veel uitgebreider en mooier.
|
Citaat:
en ik ga de classic utivoering kope want die vond ik gaaf |
dr komt binnenkort een gameboy micro uit. precies hetzelfde als de gameboy advance, maar dan kleiner:
http://www.nintendo.co.jp/n10/e3_200.../img/top_4.jpg http://www.nintendo.co.jp/n10/e3_200...opic_1_img.jpg |
Dat schermpje is me echt veel te klein.
Zit ik alleen maar te turen.. :p |
Citaat:
ook beter geluid en backlit d8 ik :cool: |
nee, volgensmij is het beeldscherm idd kleiner
|
dan heb ik het fout.. (n) ik zal nog es kijken op nieuwsberichten :p
|
Wat is daar nou de toegevoegde waarde van? Hij ziet er alleen wat strakker uit, maar de SP is opgeklapt nog kleiner volgens mij. En Mario and Luigi Superstar Saga schijnt een tof spel te zijn voor de GBA. Die wil ik ook nog een keer spelen
|
Mario&Luigi is echt vet ja. :)
|
Ik heb nog 3 leuke games in de aanbieding (ook een GBA, maar je wilt denk ik een SP);
-F-Zero: Maximum Velocity (Erg goed racespel) -Super Mario World 2 (SNES Remake, enorm lange houdbaarheid) -Ecks. vs. Sever (First Person shooter, wel leuk, maar niet super naar mijn mening) Als je interesse hebt, Pm me maar! :D (y) Ik hanteer zachte prijsjes. |
schermpje van de GameBoy Micro wordt volgens mij slechts 2 inch groot.....
leuke spellen zijn: -fire emblem -the legend of zelda: the minish cap -mario & luigi: superstar saga -golden sun/golden sun: the lost age -kingdom hearts: chain of memories -castlevania: circle of the moon/castlevania: harmony of dissonance -harvest moon |
ik heb nu pacman (classic) en super mario advance 4
en van mn ouwe gameboy nog pokemon blue, looney tunes, tamagotchi en donkey kong vs mario dit ding is echt vet :p |
urbs is wel grappig, en ik heb vandaag mariobros, mario 2 en 3 gekocht, old school!
|
fire emblem en mario&luigi zijn echt zo vet die raad ik iedere gamer aan, golden sun is ook cool en advance wars
|
fire emblem
golden sun 1 golden sun 2 sword of mana breath of fire 1 breath of fire 2 harvest moon zelda: the minish cap (door dit spel heb ik mijn vorige prw week volledig verkloot) advance wars |
WAAAAAAAAAAAAAAAAAT?
een micro? Nu ga ik echt janken dat ik dat ding gewoon *moet* hebben en al een gba sp heb. :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:40. |