![]() |
9 September: Sonata Arctica.
Vrijdag 9 september
Sonata Arctica + supports w2 Concertzaal Den Bosch Zaal Open: 19.00 uur Aanvang: 19.30 uur Schade: Euro 10,- http://commons.wikimedia.org/upload/...ta_Arctica.jpg Sonata Arctica Kaartverkoop start op 7 juni bij v. Leest Den Bosch en Ticket Service Kei- en keihard aanwezig. |
Misschien als er bekend wordt wie de support acts zijn..
|
Hmm, eens kijken of ik iemand kan vinden die meewil.
|
10 euro is wel verdomd weinig, en Ecliptica is wel een leuk power schijfje. Nog even wachten tot het voorprogramma bekend wordt gemaakt.
|
Ik denk dat ik wel aanwezig ben.
|
Ik ga
Maar niet voor míjn lol, vind het een beetje gay |
Hmm :).
|
Citaat:
|
*heeft kaartje*
en het is al uitverkocht |
How handy. Nu hoef ik niet te zoeken naar mensen die meewillen. (y)
|
10 Euro is goedkoop.
Maar ik ga eind Juli naar Englenad naar Thirteenth Day Festival. Ik ga er eigelijk voor Dragonland heen, maar Sonata Arctica en Epica zijn er ook. En Fintroll, maar daar ken ik niks van. Oh en wat andere bands. Dus dat is wel ff genoeg voorlopig :D |
Citaat:
Vanmiddag waren er nog 36 kaartjes over. Wij hebben er iig één teveel, dus als iemand er nog één zoekt... |
Citaat:
maar wil er 2... |
Ze hebben er ook veel te weinig geld voor gevraagd.
|
Godverdomme, net de dag dat ik geen tijd heb die kutzooi te halen is die teringbende uitverkocht. pokketroep.
|
Veel te goedkoop en veel te klein zaaltje..
En ik heb nog steeds één kaartje over. |
Citaat:
|
Ik heb lekker ook een kaartje met grote dank aan Mindfields :cool: (voor de duidelijkheid, niet het kaartje wat ze over heeft, dus ga gerust verder bieden)
Leuk powermetal najaar, met zowel Sonata Arctica, Hammerfall als Stratovarius in Nederland. |
Citaat:
|
Citaat:
Gaaf!! |
Ik ben te hetero voor die band :cool:
|
ik niet
en als er iemand nog een kaart over heeft pm |
Citaat:
|
Sorry voor degenen die mij een PM gestuurd hebben voor het kaartje.
Een goede vriendin van me wilde erg graag gaan, dus ik heb haar het kaartje gegeven (neen, niet tegen Marktplaats woekerprijzen, gewoon de koopprijs :p) Dus, het spijt me. Woeii, veel zin in! |
Citaat:
|
aaaanwezig(Y):D:D
|
Citaat:
|
haha grappig, neen sorry, wil toch liever naar sonata :bloos: :D
|
is dit een leuker forum ipv het dgmb :evil:
|
Citaat:
|