![]() |
Filosofie
Waarom is hier nog geen topic over dan?
Goed te doen examen, ik schijn tussen de 8.3 en 9.3 gehaald te hebben (volgens eindexamen.nu). Dus sta gemiddeld waarschijnlijk een 9. Ik vond het wel wat sneu dat het hele eerste deel over The Matrix ging, ik bedoel, zijn we nou serieus met filosofie bezig of niet? Hoe dan ook, prima gemaakt denk ik. Nu is het wachten op de kandidaten die gaan klagen omdat ze niet weten wat 'toepassing' is. |
heb geen filosofie, had het eigenlijk wel moeten kiezen maar pech. Filosoferen over de matrix is toch juist perfect. Kan het echt zo zijn etc etc etc. Denk dat ik die tekst eens ga bekijken :p
|
Ik heb nog nooit van dat vak gehoord.. wat moet je daar doen dan?
|
Citaat:
<3<3<3 :D |
Citaat:
|
Filosofie kiezen kon niet eens bij mij op school, ik had het overigens wel graag gedaan...
|
ik vond dit examen ook zeker goed om te doen , en zeker als je het vergelijkt met het eindexamen van vorig jaar(gebruikt als oefenexamen, daar werden toch kromme vragen gesteld)
trouwens nog meer mensen menno lievers op school gehad die nog ff extra zijn boek ging toelichten? |
Ik snapte er weinig van eerlijk gezegd, en nu heb ik net naar de antwoorden zitten kijken en toen begon ik alleen maar meer te twijfelen...
|
Citaat:
|
Was het thema dit jaar ook nog mens en machine?!?!
Ik heb t vorig jaar gedaan, was toen voor het eerst ofzow, vond het wel beetje vaag... maar had wel iets van 7,4... dus t boeit me niet meer :P |
bij ons kon dat ook niet, maar ik zat vandaag over mn filosofie gebogen.. en morgen... en overmorgen... en daarna weekend weg en dan zondag... jaja, tentamen.
maar vertel, hoe gaat dat op de middelbare met filosofie dan? |
Als je vragen hebt over het vak Filosofie kun je dat beter op een huiswerkforum of S&S doen. :)
|
Citaat:
|
wij hadden wel filosofie op school, maar geen examen en ipv van een officieel vak op je diploma krijg je er een apart certificaat voor :s . Het stelde ook geen zak voor, wat ik wel jammer vind/vond, het is namelijk best boeiend.
|
Wij ook inderdaad. Het was een module, geen vak. Veertig uur stond ervoor.
Ik heb het niet gedaan omdat ik al teveel uur had. :o |
vond t echt moeilijk :bloos:
maar had toch nog een 6.3... en sta een 7 op mijn eindlijst :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:34. |