![]() |
Jouw droomband.
Drums: Danny Carey (Tool).
Zang: Jim Morrison (The Doors). Bas: Tom Jenkinson (Squarepusher). Gitaar: Jimi Hendrix. Gitaar: David Gilmour (Pink Floyd). Remixes verzorgd door: Rob Brown en Sean Booth (Autechre). Henk Mul ! |
Drums: Rutger
Zang/Elastiek: Menno |
hm.
Drums: Zach Hill (hella). Zang: Ian Curtis (joy division). Bas: Carlos D. (interpol). Gitaar: Munaf Rayani (explosions in the sky). Gitaar: Jonny Greenwood (radiohead). Toetsen: Kjartan Sveinsson (sigur rós). eerste wat me te binnen schiet. owja: de jeugd van tegenwoordig mogen de nummers wel remixen. |
Steve Reich & John Adams die de compositie verzorgen, het Kronos Quartet ondersteund door de Tallis Scholars die het uitvoeren, met digitale ondersteuning van Aaron Funk die de samples gemaakt door Rob Brown en Sean Booth erdoorheen mixt. :cool:
|
Citaat:
|
De ideale band is Black Sabbath met Nina Hagen op zang.
|
Citaat:
|
Larry Cook :cool:
|
ehm
zang: tom waits/caleb followill gitaar: josh homme drums: zach hill bas: ben ik nog niet over uit verder weet ik het nog echt niet |
Zang: Rob Halford
Gitaar: Jon Schaffer Gitaar: Lars Johansson Bass: Leif Edling Drums: Dave Lombardo |
zang: beth gibbons (portishead)
cello, viool, tweede viool, contrabas: al dat volk van a silver mt zion (sarah, becky, jessica, thierry) drums: danny carey (tool) toetsen: tori amos gitaar: bijvoorbeeld jonny greenwood (radiohead) bas: danny mommens (vive la fete, puur om de looks ) productie: jimmy tamborello (dntel, postal service, figurine) groupie/roadie: botulism |
Zang: George Kooymans
Toetsen: Rick Wakeman & Keith Emerson Drums: Carl Palmer Gitarist: George Kooymans/Neil Young Bassist: Kevin Ayers |
Iron Maiden.
|
drums: jordan hudson (the thermals)
bas: carlos dengler (interpol) gitaar: munaf rayani (explosions in the sky) gitaar: graham coxon (blur) toetsen: san coomes (quasi) zang: jamer mercer (the shins) al mogen rivers cuomo, yan van british sea power, en thom yorke uiteraard ook ieder moment aankloppen om een nummertje mee te spelen (Y) |
^ ja Tim Vanhamel mag ook elk moment zich als derde gitarist aanmelden.
|
koortje van polyphonic spree erbij hehe
|
Dit lijkt me wel een interessante emo band:
Drums: Elliott (subtiliteit in compositie, maar beukt als een gek en heeft te gekke breaks) Gitarist 1 : Orchid (emo riffs die naar rauwe black metal neigen) Gitarist 2 : Saetia (jazzy screamo shit) Bas : Mono (geile chick met een bruut geluid) Zang : Razor Crusade (toffe opbouwende zang) |
Ik ken al die namen niet, dus IPV namen "die van":
Zang: Ignite/Sonata Arctica/Mr. Big/Tracy Bohnham (Veel zang is ok!) Drum: Tool Bass: Mr. Big Gitaar: Iron Maiden |
Het blijft een kut band dat tool.
|
Zolang alle leden maar teringlekker zijn maakt het me niks uit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Okee, mijn serieuze reactie...
Drum: Mike Portnoy (omdat ik duidelijk een voorkeur heb qua stijl) Bass: Billy Sheehan (swingt en rockt tegelijk) Leadgitaar 1: John Petrucci (kan eigenlijk alles wat een band nodig heeft) Leadgitaar 2: Janick Gers (Mafkees en toch heel erg goed, kan Petrucci in het melodische ook aardig bijbenen, heeft ook echt gevoel voor het schrijven van pakkende melodie) (Slag)gitaar: Adrian Smith (rustige, glijdende sfeer in de muziek en toch heel strak en een goede basis) Zang: Bruce Dickinson (Held, liveshow en fantastische stem, de strakste en overtuigendste livezanger die ik ken) Veel van dezelfde bands, maar goed, ik ben niet voor niets fan van die bands. |
Je kan wel allemaal virtuozen en lieverds bij elkaar in de band zetten, maar als ze elkaar muzikaal niet liggen dan werkt het niet!
|
Tom Araya op bas en vocals.
Kerry King en Jeff Hanneman op gitaar. Dave Lombardo op drums. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zang: Devin Townsend
Drum: Gene Hoglan Gitaar: Kerry King 2e Gitaar: Dimebag Darrel Basgitaar: Jason Newsted |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En hou een beetje rekening met Henk's verwachtingspatronen :mad: |
Citaat:
Of het op het persoonlijke vlak goed gaat tussen mensen als Portnoy/Petrucci en Adrian Smith is een ander verhaal, maar dat mogen ze zelf uitzoeken :P |
Citaat:
|
Citaat:
Overigens, deze mensen hebben, buiten Sheehan, al eens samengewerkt, dus opzich kan het goed gaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Drums: Dude van Orange Goblin
Bas: Al Cisnero van Sleep/Om Leadgitaar: Iommi natuurlijk ritmegitaar: Ik (DUH!) Zang: De zanger van Sixty Watt Shaman |
Zanger van Hopesfall
lead gitarist van The Dillinger Escape Plan ritme gitarist van Raised Fist Bassist van E-town Concrete Drummer van Raised Fist Dat zou echt ZO massive zijn :D |
Nee hoor dat zou kut zijn.
Allemaal leuk en aardig om muzikanten die allen iets anders spelen bij elkaar te gooien, maar in 99% van de gevallen word dat samengeraapte kankerherrie. Feit. |
Citaat:
|
zang: russel allen
zang: Bruce Dickinson zang: jorn lande Bas: Steve Harris Gitaar: john petrucci Gitaar: steve vai Gitaar: joe satriani Gitaar: steve morse Gitaar: kirk hammett Gitaar: zakk wylde Gitaar: randy rhoads drums: mike portnoy keys: jordan rudess |
flikker toch op met al die prog gitaristen en drummers
walgelijk |
Citaat:
|
martin rev op synthesizer en ik op de vocalen.
dreamy |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
geen ideale band maar dit lijkt me wel wat: drums: thomas haake (meshuggah) bas: jim cherry, ookal issie dood gitaar: rob ramos (strung out) gitaar: brian baker (bad religion/dag nasty/minor threat) zang: chuck ragan (hot water music) niet omdat ze allemaal zo geweldig briljant zijn maar het stijltje bevalt me wel |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:36. |